Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan een onderbreking van de stroomvoorziening. “Tussen 8:30 en 14:30, we proberen het zo kort mogelijk te houden.” Dat is niet gelukt; van 8:34 tot 16:22. First world problem, I know. 

Niet echt een ergernis, maar wel vervelend: kind die ineens aan het overgeven is.
Waarschijnlijk last van de warmte 
Zo maar even onder de douche om op te frissen

Zaterdag sinds ik bij de vvv in ons vakantiedorp. Vroeg of er nog lokale gebouwen activiteiten hadden in het kader van open monumentendag. Nou niet veel,  alleen de kerk is open. Oké keuken heb ik al genoeg gezien dus lekker gaan fietsen.  Spreek ik net andere mensen op de camping die hele leuke dingen hebben gedaan en gezien in het kader van open monumentendag. 
Als je niks wil vertellen over het dorp waar je werkt IN de toeristische sector.  Ga dan ergens anders werken. 

Auwereel schreef op 10-09-2023 om 20:20:

Ik woon in het westen van het land, de verwachting voor morgen is hier 24 graden, gelukkig.

De weersomslag heeft hier a plaatsgevonden, het is een stuk koeler mèt regen. Heel fijn, geen hitte meer, maar (kleine ergernis) had alleen nog niet mijn regenpak bij me gestoken, dus werd nat. En de cavia's ergerden zich dat ze geen gras kregen, want nat gras mogen ze niet.

Inmiddels ben ik weer opgedroogd en het cavia-verdriet heb ik afgekocht met andijvie.

Ik erger me aan de meiden tuthola’s in dochter’s nieuwe klas. Ze wordt volkomen genegeerd, ook bij werken in groepjes. Ze is een niveau afgestroomd dus vandaar een nieuwe klas. 

Aan zeurende man. 

Ik erger mij groen en geel aan al die weg werkzaamheden. En dan heb ik het niet over 1 dag of over 1 maan maar inmiddels gaan we maand 4 in. Ze doen project voor project. Gevolg moet steeds een takke eind lopen naar mijn bus  want een fatsoenlijke fietsenstalling is er niet. 

Auwereel schreef op 11-09-2023 om 18:51:

[..]

De weersomslag heeft hier a plaatsgevonden, het is een stuk koeler mèt regen. Heel fijn, geen hitte meer, maar (kleine ergernis) had alleen nog niet mijn regenpak bij me gestoken, dus werd nat. En de cavia's ergerden zich dat ze geen gras kregen, want nat gras mogen ze niet.

Inmiddels ben ik weer opgedroogd en het cavia-verdriet heb ik afgekocht met andijvie.

Cavia's 

Aan social media waarop het gisteren leek alsof de hele wereld leuke dingen aan het doen was en ik alleen in een donker huis (want veels te warm) zat.. Het is niet zo, maar ik vond het echt een k*t dag gisteren. 

Aan mijn enkel, na een duwtje tijdens de Vierdaagse waarin ik me verstapt heb (wel uitgelopen) zit ik nu in week 8 met weinig verbetering.. Dichte schoenen kan ik niet aan, maar ik mag pas na week 12 terugkomen bij de fysio. Ondertussen kan ik qua sport/wandelen bijna niks en dat is frustrerend.. Als sinds januari heb ik zoveel verschillende pijntjes dat ik wel even klaar met mijn lijf ben. 

aan mijn wangen die gaan hangen

Mijn gezicht en hals zit sinds een paar dagen ineens onder de uitslag, en het wordt steeds erger.... het lijken wel grote muggenbulten maar dat is het niet. Waarom? 

Ik werd gisteren toen ik terugliep van de sportschool gestoken door een mug op mijn elleboog, overdag. En het jeukt ontzettend, kon er vannacht gewoon niet van slapen. Ik heb verschillende “ na de bijt” zalfjes maar niks lijkt  te werken. Elleboog is dik en heet nu.

Dolfje schreef op 12-09-2023 om 08:50:

Ik werd gisteren toen ik terugliep van de sportschool gestoken door een mug op mijn elleboog, overdag. En het jeukt ontzettend, kon er vannacht gewoon niet van slapen. Ik heb verschillende “ na de bijt” zalfjes maar niks lijkt te werken. Elleboog is dik en heet nu.

Ceterizine nemen, te koop bij oa Lidl

Aan piepende ruitenwissers. Die nieuw zijn.   

Heb teams crusus en vind het onderwerp super leuk maar via teams... Slechte verbinding ook dus nu mn eigen laptop maar probeten ipv werk

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.