Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Nog net niet hoeven rennen voor mn trein want tijd verkeerd ingeschat. Kom ik aan, 20 min vertraging! 

Buurman schuin tegenover ons.
Loopt weer te dreigen, rare kerel.
Maar mijn man trekt het zich heel erg aan, doordat we in onze vorige woonplaats weggepest zijn.
Enige voordeel, er was iemand die het gehoord heeft, want hij had die man niet gezien (mocht hij wat gaan doen, dan kunnen we in ieder geval met die persoon contact opnemen) 

Mama-Inge schreef op 11-09-2023 om 12:42:

Buurman schuin tegenover ons.
Loopt weer te dreigen, rare kerel.
Maar mijn man trekt het zich heel erg aan, doordat we in onze vorige woonplaats weggepest zijn.
Enige voordeel, er was iemand die het gehoord heeft, want hij had die man niet gezien (mocht hij wat gaan doen, dan kunnen we in ieder geval met die persoon contact opnemen)

Ik erger me dood aan de domme €%#-* die hier bij de apotheek werken. Werkelijk nooit doen ze iets goed. Teveel medicijnen,  te weinig medicijnen,  recepten kwijtgeraakt,  te hoge dosis, te lage dosis.... Werkelijk waar, hoe moeilijk kan het zijn?? Als je zelf niet goed oplet krijg je nooit wat je nodig hebt. 

aan die stomme vlieg 

PostNL

2 weken geleden pakket bestelt was helaas niet thuis. En kon het adress niet wijzigen..
Een week lang was is het op het depot gebleven omdat bezorgen naar een punt niet mogelijk was 

Lang verhaal lang krijg ik nu een mail dat het pakket retour gaat GVDGVD

facking idioten 

Iets via Decathlon besteld en ik heb er een klacht over. Klacht in klachtenformulier ingevuld en dan krijg ik de standaard FAQs met antwoorden die volgens Decathlon misschien met de klacht te maken hebben, maar die natuurlijk niets met de klacht te maken hebben. Je hoeft niet te reageren als je antwoord er niet tussen staat, dan nemen ze zo snel mogelijk contact op.
Ik ben benieuwd op welke termijn "zo snel mogelijk", ik wachter al al wat dagen op.

_Audrey schreef op 11-09-2023 om 13:41:

Ik erger me dood aan de domme €%#-* die hier bij de apotheek werken. Werkelijk nooit doen ze iets goed. Teveel medicijnen, te weinig medicijnen, recepten kwijtgeraakt, te hoge dosis, te lage dosis.... Werkelijk waar, hoe moeilijk kan het zijn?? Als je zelf niet goed oplet krijg je nooit wat je nodig hebt.

Goh ga jij naar dezelfde apotheek als ik?  Het klinkt heel bekend. 

_Audrey schreef op 11-09-2023 om 13:41:

Ik erger me dood aan de domme €%#-* die hier bij de apotheek werken. Werkelijk nooit doen ze iets goed. Teveel medicijnen, te weinig medicijnen, recepten kwijtgeraakt, te hoge dosis, te lage dosis.... Werkelijk waar, hoe moeilijk kan het zijn?? Als je zelf niet goed oplet krijg je nooit wat je nodig hebt.

Klinkt me ook bekend in de oren.

Ik ben vandaag de onredelijkheid zelve (overgang en vader met chemo), dus ik erger me echt overal aan.

Treurniet schreef op 11-09-2023 om 15:08:

Ik ben vandaag de onredelijkheid zelve (overgang en vader met chemo), dus ik erger me echt overal aan.

ik vind dat je dat dan wel ff mag.

Dolfje schreef op 11-09-2023 om 15:10:

[..]

ik vind dat je dat dan wel ff mag.

dankjewel

Bedankt voor de lieve knuffels

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.