Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moederkareltje schreef op 10-09-2023 om 15:20:

man lukt het niet om een uurtje op kind te passen zodat vrouw kan zonnen op het balkon.

Waar woon je dat je vrijwillig wil zonnen vandaag? Ik erger me aan de hitte, 32°C, gevoelstemperatuur 34°C, niet normaal wat een hitte, en dat noemt zich september!

Lollypopje schreef op 10-09-2023 om 14:09:

pffff het is zo warm dat zelfs mijn voeten mijn voeten een normale lichaamstemperatuur hebben.

Ik tel af tot woensdag

Ik ook!! Ben zo klaar met dit weer. Heb zo'n dikke enkels nu.. moet dit echt nog op het eind van m'n zwangerschap? 

Dus woensdag hang ik de vlag uit! 

Auwereel schreef op 10-09-2023 om 15:34:

[..]

Waar woon je dat je vrijwillig wil zonnen vandaag? Ik erger me aan de hitte, 32°C, gevoelstemperatuur 34°C, niet normaal wat een hitte, en dat noemt zich september!

Echt vreselijk dit he. Kan er ook echt heel slecht tegen nu. 

Dat ik op de eerste rij in een voetbalstadion zat en er kinderen voor gaan staan op het trapje waardoor mijn uitzicht naar de goal wordt belemmerd.

Mijn dochter is jarig, er komen straks tig man barbecuen, het is een miljoen miljard graden en ik ben al vanaf 9 uur vanmorgen, weliswaar op mijn dooie akkertje vanwege het weer,  aan het voorbereiden.  Mijn man helpt gelukkig heel goed mee zodat de ellende in de snothitte en beetje eerlijk verdeeld wordt.  Oh nee,  hij is de voordeuren aan het schuren en kitten! Waarom? In godsnaam? Ieder jaar weer de dag dat we een verjaardag plannen,  verzint hij achterlijke klussen die op ieder ander moment kunnen! Ooit maakte ik er ruzie om, maar het verandert niks.  Ik maak er geen woorden aan vuil,  maar ik weet wie vanavond de zooi  opruimt als ik een uurtje met de hond ga wandelen 

Regendrup. schreef op 10-09-2023 om 15:38:

[..]

Ik ook!! Ben zo klaar met dit weer. Heb zo'n dikke enkels nu.. moet dit echt nog op het eind van m'n zwangerschap?

Dus woensdag hang ik de vlag uit!

Serieus ik mis mijn ijsklompjes 🧊

En mijn inmiddels vrijwel continu verhoogde hartslag, momenteel 75, is ook geen lolletje. Blij als mijn lijf weer normaal doet.

Moederkareltje schreef op 10-09-2023 om 15:20:

man lukt het niet om een uurtje op kind te passen zodat vrouw kan zonnen op het balkon.

Is het nog gelukt om droog thuis te komen, Moederkareltje?

ik heb mijn hoofd onder de koude kraan gestoken om even af te koelen. Deed me echt heel goed. Alleen vond mijn gevoelige hoofdhuid dat minder leuk en is die nu flink aan het jeuken 😒

Oh en mijn ijs is op. Dat vind ik misschien wel het stomste. Al is dat mijn eigen schuld, want ik heb net de bak sorbetijs zitten leegeten en had dus best nog wat kunnen bewaren voor morgen

Auwereel schreef op 10-09-2023 om 15:34:

[..]

Ik vind het ook te heet en het zweet gutst van me af maar het is pure ijdelheid om even mijn lichaam wat meer een egale tint te geven ipv spierwitte buik en bruine onderarmen. Buiten ga ik niet in een onderbroekje lopen of liggen. 

Vanmiddag lekker een terrasje gepikt met vrienden. Daarna naar huis gegaan en ik heb ook liggen zonnen in de tuin. Ik heb een zwembad en kon me lekker afkoelen want anders zou ik het ook niet uithouden in de tuin. 

Ik ben er nu ook wel klaar mee, met die warmte. Ik plak aan alle kanten en het waait niet. Heb net alle ramen open gedaan maar dat helpt dus niet. Nog 1 dagje, dinsdag 24 graden maar, lijkt me prima. 

Ik woon in het westen van het land, de verwachting voor morgen is hier 24 graden, gelukkig.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-09-2023 om 20:23

morgen nog een warme dag, vannacht nog een hete nacht. Moet morgen weer aan het werk, hoop dat ik vannacht wat goed slaap. 

zit met mijn voeten in een bak koud water, dep mijn hoofd
weet je, laat het maar Herfst worden binnen nu en een half
uur!

Dochter heeft een kaars omgesmolten en er kaarsjes met geurkaars erdoor van gemaakt. Wat natuurlijk heel leuk en creatief is. Alleen zit nu zo ongeveer de hele keuken onder het kaarsvet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.