Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

redbulletje schreef op 09-09-2023 om 22:36:

[..]

Wildplassen?

Gewoon rustig achter een boom, is ook goed

Yumi schreef op 09-09-2023 om 22:56:

[..]

Gewoon rustig achter een boom, is ook goed

Haha 😂

Beterlaat2021! schreef op 09-09-2023 om 15:18:

[..]

Dat is vast een beo!

Dat heb ik ook al eens gedacht. Hij heeft een beetje zo’n, tja hoe omschrijf je dat, ‘nasale’ toon. 

Herfstappeltaart schreef op 09-09-2023 om 08:09:

[..]

Maar dat zou jullie school toch beter gewoon een Openbare school kunnen heten?

Het is onderdeel van een Christelijk scholengemeenschap. Maar sowieso ben ik voor een seculiere staat. 
Van de week zag ik iets voorbij komen van een vrouwelijke agent die vond dat ze in uniform ook een hoofddoek moest kunnen dragen. Tsja, het heet niet voor niets uniform hè… Overigens helemaal niets tegen hoofddoeken, maar bij de politie moet je zo neutraal mogelijk zijn. En buiten dat, een hoofddoek ook gevaarlijk in dat werk. Net als in fabrieken enz. 

Netherfield schreef op 09-09-2023 om 10:14:

[..]

Volgens mij krijgen Christelijke scholen ook nog geld uit andere potjes dan de openbare, dus dat zou ik niet doen.

Nee hoor . Er zijn wel scholen die wat financiering extra krijgen, met name reformatorische scholen. De meeste Christelijke scholen niet. Die van ons zou je Openbaar Christelijk kunnen noemen.

SuzyQFive schreef op 10-09-2023 om 00:01:

[..]

Het is onderdeel van een Christelijk scholengemeenschap. Maar sowieso ben ik voor een seculiere staat.
Van de week zag ik iets voorbij komen van een vrouwelijke agent die vond dat ze in uniform ook een hoofddoek moest kunnen dragen. Tsja, het heet niet voor niets uniform hè… Overigens helemaal niets tegen hoofddoeken, maar bij de politie moet je zo neutraal mogelijk zijn. En buiten dat, een hoofddoek ook gevaarlijk in dat werk. Net als in fabrieken enz.

Eens.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

10-09-2023 om 08:46

de politieke topics sijpelen wel erg door....

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-09-2023 om 09:10

aan mijn hoofd, die is wat wazig.

Friezinnetje schreef op 10-09-2023 om 09:10:

aan mijn hoofd, die is wat wazig.

Een lekkere kop koffie doet soms wonderen na een gezellige avond

Ik erger me aan klus geluiden vanaf 8 uur. Het is zondag mensen willen uitslapen.

Ik wide zwemmen maar vergeten dat een of andere klootviool aan mn fiets heeft zitten rommelen. Kwam er brijdag al rijdend achter dat m'n voorwiel los zat, iemand heeft de bouten er afgedraaid en achter is ook wat mis. 

Katers plassen veel netter als poezen lijkt het wel.
Katers op 1 stuk , poezen overal een beetje in de kattenbak lijkt het wel. De poes van mij pist blijkbaar soms ook over haar eigen poten

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-09-2023 om 12:55

Tuinfluiter schreef op 10-09-2023 om 09:18:

[..]

Een lekkere kop koffie doet soms wonderen na een gezellige avond

Ik erger me aan klus geluiden vanaf 8 uur. Het is zondag mensen willen uitslapen.

Drink geen koffie.  

aan echtgenoot, zit alleen maar vakantiefoto's op datum en zelfs op tijd te zetten in laptop. Doet verder niks in huishouden, ziet niet dat hond iets aan 't vernielen is. Pleur op met dat gedoe en kom naar deze wereld

pffff het is zo warm dat zelfs mijn voeten mijn voeten een normale lichaamstemperatuur hebben.

Ik tel af tot woensdag

man lukt het niet om een uurtje op kind te passen zodat vrouw kan zonnen op het balkon. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.