Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

open een apart topic graag!

Dat het in elkaar zetten van een kast met mijn man 2 keer zo lang duurt als dat het zou moeten duren. Sommige dingen gaan zo traag bij hem! Maar ik zeg er niks van, want dan wordt het ruzie 

Dat mensen "buiten" zitten te roken, in de deur van het restaurant, maar de rook waait naar binnen. Kan ik daar nu wat van zeggen of niet?

ToetieToover schreef op 09-09-2023 om 11:47:

Ergernis aan die k*tpapegaai die dagelijks zonodig buiten moet fluiten en in het weekend de godganse dag. Laat dat beest in het tropisch regenwoud herrie maken en rondvliegen, wordt iedereen gelukkiger van.

Dat is vast een beo!

Taartjes schreef op 09-09-2023 om 14:18:

Dat het in elkaar zetten van een kast met mijn man 2 keer zo lang duurt als dat het zou moeten duren. Sommige dingen gaan zo traag bij hem! Maar ik zeg er niks van, want dan wordt het ruzie

Wat knap van je!

Taartjes schreef op 09-09-2023 om 14:18:

Daarom doe ik het altijd zelf. Hooguit mag hij een keer een plank oid vasthouden als ik handen tekort kom. 😁

alhambra schreef op 09-09-2023 om 15:25:

[..]

Wat knap van je!

Ik had vanochtend al om iets anders gemopperd dus had me nu maar (met moeite) ingehouden. Je kan niet de hele dag door blijven mopperen 

Hele dag maar ongewild winden laten. Klote overgang!

Treurniet schreef op 09-09-2023 om 16:59:

Hele dag maar ongewild winden laten. Klote overgang!

Hoort dat er ook bij? Damn… Kan ik rond die tijd niet ff paar jaar in winterslaap?

Ik haat de hitte, ik word er zo lamlendig van. Heb genoeg dingen te doen, maar pfffff, het komt er maar niet van.

Date stelde een weekendje weg voor. Kan pas over twee maanden ivm wero en agenda's. Stom. 

Auwereel schreef op 09-09-2023 om 14:57:

Dat mensen "buiten" zitten te roken, in de deur van het restaurant, maar de rook waait naar binnen. Kan ik daar nu wat van zeggen of niet?

Ja vind ik wel. Tegen iemand van het restaurant.

Dat vriend soms andere prioriteiten stelt als ik. Hij ergert zich dan weer aan dat ik andere prioriteiten stelt

Heel nodig moeten plassen terwijl ik nog een uur moet lopen en met de bus moet om thuis te komen. 

Moederkareltje schreef op 09-09-2023 om 21:37:

Heel nodig moeten plassen terwijl ik nog een uur moet lopen en met de bus moet om thuis te komen.

Wildplassen? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.