Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

duizel schreef op 23-08-2023 om 06:28:

pff de wekker om 3 uur... dat je dat trekt (maar is vast te doen met gewenning). Hier telefoon ook mee naar boven maar bericht geluiden staan altijd uit. Is alleen voor noodgevallen en dan kunnen ze me bellen. Met name ivm ouders en schoonouders die toch wel een dagje ouder worden.

Klopt en op tijd naar bed. Ik lig meestal rond 8 uur erin en dan is het wel te doen. Plus dat ik na het werk ook nog even een paar uurtjes ga liggen.

Die telefoon gaat hier ook mee naar boven voor noodgevallen, ouders en schoonouders zijn al op leeftijd en niet heel gezond meer.

Man vergeet die berichten geluiden nog wel eens uit te zetten

Mama-Inge schreef op 23-08-2023 om 06:58:

Heb het er al met hem over gehad
Hij was ook niet blij.
Was een kennis die een computer probleem had en dacht dat man wel even kon helpen oplossen.
Man heeft even duidelijk gemaakt dat hij niet gediend is van appjes midden in de nacht en heeft daarna zijn telefoon uit gezet

Dus kennis heeft een preek gekregen omdat hij appte midden in de nacht?
Tja, hij was gewoon wakker. Had je man z'n telefoon maar uit moeten zetten
Dit is echt de omgekeerde wereld..

Mama-Inge schreef op 23-08-2023 om 07:03:

[..]

Man vergeet die berichten geluiden nog wel eens uit te zetten

Gewoon standaard uit zetten en standaard telefoon op niet storen en zodat alleen ouders etc in geval van nood erdoor heen komen.

Wij hebben vrijdag vakantie, gaan naar Duitsland. Nu super mooi weer en in het weekend zakt de temperatuur naar 16 graden en regen
Kan hotels nu ook niet meer kosteloos annuleren helaas.

Gister haalde een buurtpuber het in zijn hoofd om keihard muziek te draaien in de tuin, duurde tot 12 uur en toen was ik opgefokt dat we niet meer konden slapen. En nu vanochtend verslapen. We zijn allemaal standje donderwolk zegmaar. 

de manager die me mailde dat ik 3 dagen te kort kom voor het einde van mijn contract. Of ik die nog wil werken voor het eind terwijl ik op vakantie ben in het buitenland of ze wil verrekenen met mijn salaris, ik werk in de zorg. Die is al niet heel hoog.
Ik heb de neiging terug te mailen dat ze er dan 7 mag verrekenen en ik volgende week dan al vrij wil

stokstaart schreef op 23-08-2023 om 08:57:

de manager die me mailde dat ik 3 dagen te kort kom voor het einde van mijn contract. Of ik die nog wil werken voor het eind terwijl ik op vakantie ben in het buitenland of ze wil verrekenen met mijn salaris, ik werk in de zorg. Die is al niet heel hoog.
Ik heb de neiging terug te mailen dat ze er dan 7 mag verrekenen en ik volgende week dan al vrij wil

De ultieme en hartgrondige: stik maar in je geld, ik zou het doen 😆

Wieder schreef op 23-08-2023 om 09:06:

[..]

De ultieme en hartgrondige: stik maar in je geld, ik zou het doen 😆

Ik ook 😆

Zoek het maar uit manager 

ing heeft blijkbaar storing   

Rogue schreef op 23-08-2023 om 09:41:

ing heeft blijkbaar storing

Ja… kan niet in de app komen. 

_Audrey schreef op 23-08-2023 om 09:12:

[..]

Ik ook 😆

Zoek het maar uit manager

Jammer dat ik die smiley dan niet kan toe voegen

Groot gelijk Stokstaart… Ze moeten je toch je rest vakantiegeld ed uitbetalen dus wellicht kom je dan per saldo gelijk uit

stokstaart schreef op 23-08-2023 om 09:52:

[..]

Jammer dat ik die smiley dan niet kan toe voegen

Dat denk ik regelmatig in WhatsApp.  Dan zoek ik een smiley van het forum,  maar die zijn daar natuurlijk niet 

_Audrey schreef op 23-08-2023 om 10:25:

[..]

Dat denk ik regelmatig in WhatsApp. Dan zoek ik een smiley van het forum, maar die zijn daar natuurlijk niet

Heel herkenbaar.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.