Huiskamer
Dolfje
16-08-2023 om 17:46
Dat ik weer online gewinkeld heb en weer bijna alles terug kan sturen want veel te groot ( ok dat is natuurlijk wel fijn) maar ik heb eigenlijk geen zin om echt te gaan winkelen maar ik moet wel.
Yumi
16-08-2023 om 18:16
Bailey26 schreef op 16-08-2023 om 16:26:
Waarom sturen bedrijven toch zo veel mails als er iets verstuurd is. Na 1 keer snap ik ook wel dat het onderweg is.
Na het bedrijf de vervoerder en daarna weer het bedrijf met mailtjes, met de vraag hebben wij u goed geïnformeerd...
O ja, en of je nog even een review wil geven? 
amarna
16-08-2023 om 18:19
alhambra schreef op 03-08-2023 om 08:04:
[..]
Ik denk dat het lelies zijn, 3 stuks in het boeket.
Bedankt voor het meedenken iedereen. Ik heb net de meeldraden eruit geknipt en weggedaan. Ik hoop dat het helpt!
Dat helpt zeker! Ik kan ook niet tegen de geur van lelies, krijg er hoofdpijn van. Ook van hyacinthen.
Broodjebrie
16-08-2023 om 18:20
Yumi schreef op 16-08-2023 om 18:16:
[..]
Na het bedrijf de vervoerder en daarna weer het bedrijf met mailtjes, met de vraag hebben wij u goed geïnformeerd...
O ja, en of je nog even een review wil geven?
En als je niet binnen 2 dagen een review achterlaat krijg je nog een herinnering.
Treurniet
16-08-2023 om 18:22
SuzyQFive schreef op 16-08-2023 om 16:13:
[..]
Dat is ook niet terecht maar het probleem zit hem echt niet in de particulieren met panelen maar de zonneparken en bedrijven met heel veel panelen.
Panelen die VdB zelf in beheer heeft overigens.
Ik heb zes panelen en lever niet heel veel terug aan het net. Ik heb ze zo aangeschaft dat ik mijn eigen verbruik eruit kan halen. Wij wonen in het aardbevingsgebied en vind eerlijk gezegd dat we zelf wel genoeg gedupeerd zijn…
Ik heb maar 3 zonnepanelen, dus ik denk dat ik dat zelf wel verbruik (1600 Kwh per jaar)
SuzyQFive
16-08-2023 om 18:40
Treurniet schreef op 16-08-2023 om 18:22:
[..]
Ik heb maar 3 zonnepanelen, dus ik denk dat ik dat zelf wel verbruik (1600 Kwh per jaar)
Is dat je verbruik voor 1 persoon? Of meer personen?
Herfstappeltaart
16-08-2023 om 19:05
Dat er in Nederland zo weinig openbare toiletten zijn in tegenstelling tot in Frankrijk.
stokstaart
16-08-2023 om 20:00
mijn #)@ collega. Of eigenlijk 3 en ze waren er alle drie vandaag. Nog een paar weken voor ik weg ga.
Mijn lief zegt dat ik me weerbaar moet maken en ze heeft een punt. Maar ik vind dat gewoon ingewikkeld. Dingen raken me hard en als er dan 3 mensen op me bitchen ben ik de gemene deler en zal het dus aan mij liggen.
Terwijl de ene met de ogen rolde, ik werd gevraagd te helpen, ik deed dit en kreeg alsnog een oogrol omdat het anders ging dan dat de bedoeling was. Mijn gedachten lees skills zijn niet ontwikkeld. Daarnaast kreeg ik de hele dag kutopmerkingen maar op zo'n manier dat je er net niks mee kunt. (Ik was ooit al gewaarschuwd voor deze collega dus waarom het me raakt is me een raadsel).
Collega 2 maakte een opmerking over iets waar ik geen zak aan kon doen en als collega even had gekeken was het duidelijk waarom het zo lang duurde.Collega 3 is gewoon echt heel naar en daar loop ik (en anderen) al tijden tegen aan.
En dan savonds op de bank heb ik een jankbui omdat het me zo raakt allemaal en denk dat als deze 3 op 1 dag kut tegen me doen dat het dus aan mij moet liggen.
Bah.
majorette2005
16-08-2023 om 20:14
stokstaart schreef op 16-08-2023 om 20:00:
mijn #)@ collega. Of eigenlijk 3 en ze waren er alle drie vandaag. Nog een paar weken voor ik weg ga.
Bah.
FaithfulDuck87
16-08-2023 om 21:13
Vannacht, of vanmorgenvroeg, aan stresskippen die van de leg zijn of zo. Mehn wat een herrie maakten die beesten. En ik had al een slechte nacht kwa slapen....
Mama-Inge
17-08-2023 om 06:49
Gister avond, kind die niet wou afdrogen en niet luisteren
Hij word gelijk dan boos en is niet voor rede vatbaar
Uiteindelijk maar naar boven gestuurd, dan daar maar mokken
Andere zoon meende zich ermee te moeten bemoeien, die is ook vertrokken richting slaapkamer, want was niet gezellig beneden, prima.
Ik ging niet fijn naar bed en heb een hele poos wakker gelegen
Was zo goed als in slaap, ging de bel en begon 1 van de honden te blaffen
Paar pubers aan de deur of oudste zoon nog buiten kwam, spelen 🤨
Nou, nee (had hij geen zin in en hij lag al in bed)
Krijg je terug: maar het is vakantie
Doei, ga wieberen, ik wil slapen
Uiteindelijk heb ik nog tot half 11 wakker gelegen en mijn wekker ging vanmorgen wel weer om 3 uur
Bailey26
17-08-2023 om 09:44
Buienrader zegt dat het droog blijft. Toch komt er een donkere lucht aan. Nu weet ik nog niet of ik de was buiten kan laten drogen
Decibel88
17-08-2023 om 13:46
Al dat gezeur hier op het forum over de kinderen.
Als je voor kinderen gekozen hebt, deal dan met alles wat erbij komt kijken!