Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Voor de derde keer in 2 weken een lekke achterband. 😭
Wel een goeie deal gemaakt.  Man en zoon moesten toch ook nog wat knutselen aan de sportieve fietsen,  ze doen mijn band ook als ik de afwas doe. 
Tuurlijk schatten,  jullie de fietsen ik de afwas. Ze leggen er een nieuwe binnenband om zie ik. Dan ben ik hopelijk van de ellende af. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-08-2023 om 20:34

dat ik, toen ik net thuis uit mijn werk kwam, enorme knallende hoofdpijn kreeg. 2 ibuutjes genomen, maar het is nog niet helemaal over.. 

Bakblik schreef op 14-08-2023 om 20:30:

Voor de derde keer in 2 weken een lekke achterband. 😭
Wel een goeie deal gemaakt. Man en zoon moesten toch ook nog wat knutselen aan de sportieve fietsen, ze doen mijn band ook als ik de afwas doe.
Tuurlijk schatten, jullie de fietsen ik de afwas. Ze leggen er een nieuwe binnenband om zie ik. Dan ben ik hopelijk van de ellende af.

Dat is een mooie taakverdeling toch? Iedereen blij. (hoewel ik een vaatwasser kan aanbevelen  )

oudmaarnognietkoud schreef op 14-08-2023 om 21:14:

[..]

Dat is een mooie taakverdeling toch? Iedereen blij. (hoewel ik een vaatwasser kan aanbevelen )

Heb ik,  die vaatwasser.  Alleen moet je die wel vullen en mijn houten plank en gietijzeren juspan mag daar niet in.  Het gasfornuis even een doekje,  een doekje over de tafel,  is toch wel even werk.

ik ben mijn sleutels kwijt. Ze hangen werkelijk altijd aan het haakje in de gang, maar nu zijn ze verdwenen.  Bah, wat irritant. 

Laatste dag voor mn vakantie, de tijd sleept! 

JtM

JtM

15-08-2023 om 09:38 Topicstarter

Blegh, de 2e week van mn vakantie is gisteren begonnen en sinds gisteren ben ik grieperig / verkouden. Ik voel me ellendig en wil eigenlijk nog zoveel dingen doen
Ibuprofen helpt ook maar een klein beetje en paracetamol kan ik niet tegen. Hopelijk ben ik snel weer fit.

zonnepanelen bezitters bij de Bron gaan circa 15 euro per maand extra betalen, vanwege sims te veel stroom op het net dat verkocht moet worden. Lekker dan😐

Treurniet schreef op 15-08-2023 om 09:40:

zonnepanelen besitters bij de Bron gaan circa 15 euro per maand extra betalen, vanwege sims te veel stroom op het net dat verkocht moet worden. Lekker dan😐

Terecht! Nu moeten degenen zonder zonnepanelen daaraan meebetalen,  das pas idioot. 

De wind van voren gekregen van een collega van de andere  afdeling dat ik dingen fout heb gedaan bij een bewoner.  Beetje jammer  dat ik exact HUN eigen zorgplan  heb gevolgd. Dat dus blijkbaar  niet goed erin staat.. tsja, daar kan ik toch niks aan doen dan?

Pathe bios, maandag na 18 uur staat de nieuwe week erop. Maar dan weet ik dus maandag na 18 uur pas of de film van 16 10 de maandag erop nog draait 

De assistenten van de huisarts en de slecht bereikbare praktijk.
Het bandje ratelt dat je zoooveeeel dingen online kunt regelen terwijl dat in de praktijk niet kan. De berichtenfunctie is meestal door een overload uitgeschakeld waar je achter komt als je op verzend drukt en je bericht dan dus weg is en niks is verzonden. De afspraken functie staat al tijden uit. En als je overdag belt (wat op mijn werk vrijwel onmogelijk is) sta je 15+ minuten in de wacht. Ze sluiten op tijd en daarom kan ik na werktijd niet bellen.
Ze zijn druk, dat snap ik. Maar ik ook en velen met mij. En ik wil gewoon iets regelen.

stokstaart schreef op 15-08-2023 om 20:24:

De assistenten van de huisarts en de slecht bereikbare praktijk.
Het bandje ratelt dat je zoooveeeel dingen online kunt regelen terwijl dat in de praktijk niet kan. De berichtenfunctie is meestal door een overload uitgeschakeld waar je achter komt als je op verzend drukt en je bericht dan dus weg is en niks is verzonden. De afspraken functie staat al tijden uit. En als je overdag belt (wat op mijn werk vrijwel onmogelijk is) sta je 15+ minuten in de wacht. Ze sluiten op tijd en daarom kan ik na werktijd niet bellen.
Ze zijn druk, dat snap ik. Maar ik ook en velen met mij. En ik wil gewoon iets regelen.

Kan je niet voor werktijd bellen, misschien zijn ze dan al open? En het is nu schoolvakantie, dat is vaak nog drukker doordat er huisartsen op vakantie zijn.

Gasten die vragen of ik een carpaccio well done wil serveren… NEE! 

Wobbelkont schreef op 15-08-2023 om 21:01:

Gasten die vragen of ik een carpaccio well done wil serveren… NEE!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.