Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vlees in de GFT bak?

Beterlaat2021! schreef op 13-08-2023 om 19:14:

Vlees in de GFT bak?

Ja etensresten doe je daar toch ook bij.

Beterlaat2021! schreef op 13-08-2023 om 19:14:

Vlees in de GFT bak?

Daar hoort het ook

majorette2005 schreef op 13-08-2023 om 19:21:

[..]

Daar hoort het ook

Alleen zomers doe ik dat niet, dan gaat het in een plastic zak en dan in de grijze bak. 

[..]

Daar hoort het ook

Ja precies, ik deed niks fout.

SuzyQFive schreef op 13-08-2023 om 19:28:

[..]

Alleen zomers doe ik dat niet, dan gaat het in een plastic zak en dan in de grijze bak.

In de zomer leg ik het in de vriezer en gooi het in de groenkliko de dag van het ophalen.

[..]

Daar hoort het ook

GFT= groente- fruit- en tuinafval. Dus volgens mij hoort daar geen vlees bij.

Edit: net even opgezocht, het mag dus wel maar hey advies is om het in een vak te gooien die snel wordt geleegd.

Poezie schreef op 13-08-2023 om 21:46:

[..]

GFT= groente- fruit- en tuinafval. Dus volgens mij hoort daar geen vlees bij.

Edit: net even opgezocht, het mag dus wel maar hey advies is om het in een vak te gooien die snel wordt geleegd.

Natuurlijk hoort het daarbij.  En die bak wordt net zo vaak geleegd bij ons als alle andere bakken. Wat ik in de zomer wel doe, is het gft verpakken in van die biologisch afbreekbare zakjes,  een madenplaag in mijn gft-bak vond  ik voldoende.

Lag al te laat in bed maar heb daarna geen oog dicht gedaan. Heb het half 5 zien worden, even geslapen en daarna was het 6:15.. Ben kapot en nu bijna te laat voor werk maar ben nog energie aan het verzamelen. 

@Koettie : ik heb soms ook moeite met in slaap komen. Wat daarbij niet helpt is als ik een klok hoor slaan, of een klok zie.  Dus ik dek mijn klok af, zodat ik niet weet hoe lang ik al wakker lig,want dan word ik alleen maar kwaad!

Beterlaat2021! schreef op 14-08-2023 om 09:26:Herken 

@Koettie : ik heb soms ook moeite met in slaap komen. Wat daarbij niet helpt is als ik een klok hoor slaan, of een klok zie. Dus ik dek mijn klok af, zodat ik niet weet hoe lang ik al wakker lig,want dan word ik alleen maar kwaad!

Herken het, kon weer niet slapen en moest er vanmorgen vroeg uit... 1.30 uur nog wakker, 2.30 uur weer wakker en na veel gedraai en voor de 82ste keer naar het toilet in slaap gevallen tot 6.40 uur... Achteraf was vroeg opstaan, niet nodig omdat afspraak is verzet naar later vandaag, waardoor ik mijn andere afspraak voor vanmorgen, voor niets heb geannuleerd   

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-08-2023 om 10:00

Beterlaat2021! schreef op 14-08-2023 om 09:26:

@Koettie : ik heb soms ook moeite met in slaap komen. Wat daarbij niet helpt is als ik een klok hoor slaan, of een klok zie. Dus ik dek mijn klok af, zodat ik niet weet hoe lang ik al wakker lig,want dan word ik alleen maar kwaad!

Oh ja dat doe ik ook. Als ik al twee uur wakker lig draai ik de klok om. 

En ga daarna op mijn telefoon klooien, dat is dan wel weer jammer. Het idee is goed, nu de uitvoering nog.

Zegt vriendin voor de tweede keer af voor de film. Met geen goede reden. Echt mode dat op het laatste moment afzeggen.

Ik heb al dagen buik/maagpijn. Geen idee hoe ik er aan kom maar wil er van af. 

Op tv zenders komkommertijd. 
Is het op Netflix of Videoland beter vraag ik me af?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.