Huiskamer
Beterlaat2021!
12-08-2023 om 14:21
Ik stuur mensen op MP wel eens een berichtje, als het me opvalt dat er een fout in de advertentie staat.
Bij wijze van spreken : 'te koop : paar laarzen'. Maar dan zijn het pantoffels en wordt er geen maat bij vermeld. Dan neem ik de moeite daar een berichtje over te sturen. Het wordt meestal wél gewaardeerd.... maar vervolgens niet veranderd... Snapiknooit!
Beterlaat2021!
12-08-2023 om 14:26
En dan nu weer een ergernis van mij. :
Tijdens vakantie op het platteland van Duitsland valt mij het volgende op. In de bebouwde kom is de max snelheid 50 km/uur. Zodra je het dorp uit bent mag je 100 km/uur rijden!! Maar de weg is nauwelijks breed genoeg voor twee auto's én je kunt er gerust ook fietsers, tractoren met hooibalen of een tankauto tegenkomen.... Ik vind het er dóódeng dus.
HAHA!wait..what
12-08-2023 om 14:53
Ik erger me al de hele dag aan alles;
Het begon om 05:00 uur toen de pieper van man afging (brandweer). Niet omdat er een noodgeval was maar omdat hij (alweer!) dat ding vergeten was op te laden. Wat een lawaai
Daarna niet meer kunnen slapen en lag om 1 uur pas in bed..
Veel was te doen vandaag. Heeft man per ongeluk weer opnieuw op start gedrukt terwijl de was net klaar was :/
Even stofzuigen op de (kinder)slaapkamers zat er ook niet in, overal lag troep! Ben een uur bezig geweest met dingen die ik tegen kwam op te ruimen (ook van mezelf).
Door m'n rug gegaan of iets want veel pijn en ik ben zo moe.. 😴
Treurniet
12-08-2023 om 14:54
Yumi schreef op 12-08-2023 om 13:54:
Waarom blijven mensen allerlei vragen stellen op marktplaats, en blijft het stil na mijn antwoord?
![]()
Misschien is het niet wat ze zoeken.
Kizomba
12-08-2023 om 15:07
PhoebeHolmesreturns schreef op 12-08-2023 om 09:43:
[..]
Hier een voedingsdeskundige en gewichtsconsulente in opleiding dus mocht je advies willen pb me gerust, dan kan ik oefenen
![]()
![]()
Lief aanbod, maar ik weet hoe het moet. En vooral als het moet, zoals nu. Ik heb mij de laatste tijd gewoon teveel laten gaan. Succes met je opleiding 🤗.
Koettie
12-08-2023 om 15:24
Ben er pissig en verdrietig over. Heb een appgroep met mn twee beste vriendinnen en ik merk de laatste tijd dat ik dingen niet echt meer kan delen zonder dat er eeej kans is dat ze het door vertellen. Niet expres maar als reactie op een vehaal, als grapje of omdat ze gewoon even vergeten dat het 'geheim' is. Of soms ronduit ongepast dingen die ik over iemand heb gezegd in vertrouwen toch met ze delen. In dit geval iets positiefs maar het was onnodig en ongepast en baal er echt van.
Vorige week ook expliciet gevraagd of ze ergens niet over wilde beginnen tot ik het zelf had besproken met een andere vriendin en na twintig minuten ging dat al mis. Meh.
Treurniet
12-08-2023 om 17:14
Koettie schreef op 12-08-2023 om 15:24:
Ben er pissig en verdrietig over. Heb een appgroep met mn twee beste vriendinnen en ik merk de laatste tijd dat ik dingen niet echt meer kan delen zonder dat er eeej kans is dat ze het door vertellen. Niet expres maar als reactie op een vehaal, als grapje of omdat ze gewoon even vergeten dat het 'geheim' is. Of soms ronduit ongepast dingen die ik over iemand heb gezegd in vertrouwen toch met ze delen. In dit geval iets positiefs maar het was onnodig en ongepast en baal er echt van.
Vorige week ook expliciet gevraagd of ze ergens niet over wilde beginnen tot ik het zelf had besproken met een andere vriendin en na twintig minuten ging dat al mis. Meh.
Ik heb ook zo'n vriendin, die vertel ik lang niet alles meer
Broodjebrie
12-08-2023 om 17:33
Koettie schreef op 12-08-2023 om 15:24:
Ik zou nog maar eens goed de vriendschappen bekijken, of het nog wel de moeite waard is.
Chiquita
12-08-2023 om 18:06
PhoebeHolmesreturns schreef op 12-08-2023 om 09:43:
[..]
Hier een voedingsdeskundige en gewichtsconsulente in opleiding dus mocht je advies willen pb me gerust, dan kan ik oefenen
![]()
![]()
je hebt een privé bericht
ToetieToover
12-08-2023 om 18:07
Marktplaats: alle informatie staat in de advertentietekst en dan komen ze vragen wat de afmetingen zijn. Dat staat dus in de advertentie. Grmbl. Zucht. Of ze beginnen met “wat is je uiterste prijs”. Rot toch een eind op. Je denkt toch niet serieus dat ik dat meteen ga zeggen? Doe maar een bod dan. Pfffft.
Rogue
12-08-2023 om 18:32
_Audrey schreef op 12-08-2023 om 10:17:
Het heeft hard geregend vannacht en ik was mijn tuinkussens vergeten binnen te leggen
omg ik ook, gistermiddag dacht ik nog als ik thuis kom moet ik ze binnen halen..
Mama-Inge
12-08-2023 om 19:02
Stel kinderen en een paar pubers hier vlak bij op straat, telefoon met een box eraan en muziek op standje irritant
Ga bij je ouders voor de deur staan met dat ding
Yumi
12-08-2023 om 20:08
Treurniet schreef op 12-08-2023 om 14:54:
[..]
Misschien is het niet wat ze zoeken.
Als je reageert op een apparaat, waar type en alles bijstaat en ik heb al 5 keer de vraag gekregen, is het nog te koop? Als ik dan ja antwoord, is het stil.... omdat het niet is wat ze zoeken?
Netherfield
12-08-2023 om 21:52
We zijn op vakantie en niet ver van ons is een natuurlijke bron, die ook in de winter 28 graden is. Gaan er mensen in die bron bier drinken en roken! En gooien de peuk weg in het watervalletje ernaast. Waar zit je verstand?!?
majorette2005
12-08-2023 om 23:45
Ik erger mij aan die Rene Mioch die tegenwoordig mee zit te mummelen bij shownieuws, op een of andere manier trek ik hem niet , raar mannetje .