Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

De kinderen zijn gister een dagje uit geweest en verschrikkelijk chagrijnig vandaag. Dit kost zoveel energie. Ben vanmorgen uit mijn slof geschoten.  Dochter boos, want ze is overprikkeld en kan er niets aan doen. Alsof ik de ontaarde moeder ben. 
Het maakt me wel onzeker, wanneer stel je grenzen aan dat zuigende gedrag (betekent dat dochter dan helemaal los gaat want voelt zich alleen en dat heeft weer met nare ervaringen te maken)
Ben van narigheid maar gaan schoonmaken. 
Ze hebben nu elkaar opgezocht, het gaat al 4 minuten goed 🙄
Bah, zo'n dag dat ik zou willen dat er een partner is die het om 17 uur even overneemt.
Het enige wat er is is een ex die zijn omgang met de kinderen heeft verkloot en nu therapie tegenhoudt 😥
En ja, ik heb een LAT relatie met een lieve partner, maar dat is toch anders.

Evaluna schreef op 11-08-2023 om 15:17:

De kinderen zijn gister een dagje uit geweest en verschrikkelijk chagrijnig vandaag. Dit kost zoveel energie. Ben vanmorgen uit mijn slof geschoten. Dochter boos, want ze is overprikkeld en kan er niets aan doen. Alsof ik de ontaarde moeder ben.
Het maakt me wel onzeker, wanneer stel je grenzen aan dat zuigende gedrag (betekent dat dochter dan helemaal los gaat want voelt zich alleen en dat heeft weer met nare ervaringen te maken)
Ben van narigheid maar gaan schoonmaken.
Ze hebben nu elkaar opgezocht, het gaat al 4 minuten goed 🙄
Bah, zo'n dag dat ik zou willen dat er een partner is die het om 17 uur even overneemt.
Het enige wat er is is een ex die zijn omgang met de kinderen heeft verkloot en nu therapie tegenhoudt 😥
En ja, ik heb een LAT relatie met een lieve partner, maar dat is toch anders.

Ik voel mij beetje schuldig omdat ik boven mijn budget ben gegaan vandaag.

Treurniet schreef op 11-08-2023 om 16:44:

Ik voel mij beetje schuldig omdat ik boven mijn budget ben gegaan vandaag.

Ach als het alleen vandaag is, is de schade toch te overzien. Ik heb dat 1 jaar lang gedaan, al mijn geld op, in de schulden. Dat allemaal vanwege een vrouw en het is niks geworden. Ik voel me niet schuldig, ben niet eens boos op haar. Gewoon fuck it, het was fun. 

Maar nu hulp gezocht, verslaving aan meerdere dingen. En een adagio die ik gevonden heb in mijn gevoel

Alleen zijn is verschrikkelijk

In een groep zijn is verschrikkelijk

Defenitie van een groep = 1 persoon + 1 persoon =2 is een groep.

Hoe groter de groep hoe verschrikkelijker het wordt.

Ik wil een leuke film kijken maar vind niks op Netflix.

Zeefietser schreef op 11-08-2023 om 19:35:

[..]

Ach als het alleen vandaag is, is de schade toch te overzien. Ik heb dat 1 jaar lang gedaan, al mijn geld op, in de schulden. Dat allemaal vanwege een vrouw en het is niks geworden. Ik voel me niet schuldig, ben niet eens boos op haar. Gewoon fuck it, het was fun.

Maar nu hulp gezocht, verslaving aan meerdere dingen. En een adagio die ik gevonden heb in mijn gevoel

Alleen zijn is verschrikkelijk

In een groep zijn is verschrikkelijk

Defenitie van een groep = 1 persoon + 1 persoon =2 is een groep.

Hoe groter de groep hoe verschrikkelijker het wordt.

Je hebt het echt zwaar. Ik voel met je mee hoe moeilijk het is om je plek in de wereld te vinden. En de plek tussen mensen. Maar dat “ik ben niet eens boos op haar”. —> me dunkt! Jij hebt zelf die beslissingen genomen. Het is niet edelmoedig om haar niets kwalijk te nemen.  Je kunt alleen jezelf afvragen waarom je dacht dat het een goed idee was. Blij dat je er bijna bovenop bent en dat je het kennelijk snel weer op een rijtje hebt. Kudos voor je veerkracht. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-08-2023 om 07:10:

Aan mensen op mijn nieuwe 'werk' (nog niet officieel; proefplaatsing) grote afdeling dus ik loop vaak met andere mensen mee, dat vind ik al irritant maar gister liep ik met studenten mee die stomme grappen maakten over mijn woonplaats en dat vind ik nog irritanter.
Geen idee waarom maar net als Rotterdam Amsterdam zijn mijn buurstad en mijn stad nogal rivaliserend en ik heb vanaf het begin niet gesnapt waarom en vast heel stom (Ik kom hier officieel niet eens vandaan maar woon er al wel weer jaren) maar ik vind het niet leuk als er flauwe grappen en stomme opmerkingen over mijn lieve stadje worden gemaakt en ik heb me er aan geergerd . (Ik laat het verder gaan hoor maar ik vind het wel stom)

Oh ja… Dat is hier in de stad vaak met de wijk waar ik woon. Door de gemeente zijn begin jaren 80 foute keuzes gemaakt met het plaatsen van sociaal zwakker groepen bij elkaar in deze wijk en nu 40 jaar later komt het maar niet van dat imago af. Totdat bleek dat mensen hier wèl een huis konden kopen… 

Was bang dat ik een vriendin eem beetje gekwetst had en goed gesprek gehad vandaag maar voelt nog steeds niet helemaal 100% goed. Komt hopelijk wel weer. 

Aan mijn panty die knelde, mijn bh die knelde, mijn corrigerend ondergoed wat oprolde en tikkeltje te strak zat....wat heb ik ongemakkelijk gezeten, pijnlijk zelfs. Nu weet ik weer waarom ik dat soort dingen nooit draag. Maar wilde er eens een keer netjes opstaan tijdens een etentje. Toch maar eens proberen wat kilootjes kwijt te raken. Ik voel me er niet meer prettig bij. 

Kizomba schreef op 12-08-2023 om 01:46:

Aan mijn panty die knelde, mijn bh die knelde, mijn corrigerend ondergoed wat oprolde en tikkeltje te strak zat....wat heb ik ongemakkelijk gezeten, pijnlijk zelfs. Nu weet ik weer waarom ik dat soort dingen nooit draag. Maar wilde er eens een keer netjes opstaan tijdens een etentje. Toch maar eens proberen wat kilootjes kwijt te raken. Ik voel me er niet meer prettig bij.

Haha, volgens mij maak je een grapje. Ik heb geen ervaring met corrigerend ondergoed maar als je een BH aan hebt die knelt dan heb je de verkeerde maat en een panty met deze warmte is al helemaal niet nodig. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2023 om 08:35

watertoren schreef op 12-08-2023 om 02:29:

[..]

Haha, volgens mij maak je een grapje. Ik heb geen ervaring met corrigerend ondergoed maar als je een BH aan hebt die knelt dan heb je de verkeerde maat en een panty met deze warmte is al helemaal niet nodig.

dat zegt ze toch ook? Ze is wat kilo's aangekomen en daardoor knelt bh. 

Yumi schreef op 11-08-2023 om 10:49:

[..]

Ik weet hoe vervelend het kan zijn....Hier meerdere kaketoes, die binnen een hele kamer hebben en een buiten volière. Bij mooi weer zijn ze buiten, geen gefluit maar geschreeuw. Blijkbaar zijn er voor ik hier kwam wonen afspraken overgemaakt... uur per dag. Daar ben ik blij mee want een kaketoe kan 130 decibel geluid produceren. Misschien kan je met de buren ook een tijd afspreken?

Wat een ellende zeg! De horror. Gelukkig schreeuwt deze niet. Ik weet niet waar de papegaai zit, ver weg ergens, maar geluid draagt ver over het water. 

Doemijdieglazenbol schreef op 11-08-2023 om 21:58:

[..]

Je hebt het echt zwaar. Ik voel met je mee hoe moeilijk het is om je plek in de wereld te vinden. En de plek tussen mensen. Maar dat “ik ben niet eens boos op haar”. —> me dunkt! Jij hebt zelf die beslissingen genomen. Het is niet edelmoedig om haar niets kwalijk te nemen. Je kunt alleen jezelf afvragen waarom je dacht dat het een goed idee was. Blij dat je er bijna bovenop bent en dat je het kennelijk snel weer op een rijtje hebt. Kudos voor je veerkracht.

Dat is ook meer de mensen om mij heen die vinden dat ik boos op haar moet zijn, die zijn van je moet aangifte doen en haar blokkeren. Maar waarom, zei vroeg, ik gaf.

Zit er ook nog bij dat ik dus een fles wodka per dag dronk op een gegeven moment en andere soorten drugs gebruikte. En ik mijzelf geen verslaafde vondt want anderen gebruiken nog veel meer dan ik. 

Zeefietser schreef op 12-08-2023 om 09:00:

[..]

Dat is ook meer de mensen om mij heen die vinden dat ik boos op haar moet zijn, die zijn van je moet aangifte doen en haar blokkeren. Maar waarom, zei vroeg, ik gaf.

Zit er ook nog bij dat ik dus een fles wodka per dag dronk op een gegeven moment en andere soorten drugs gebruikte. 

Verslaafden ontkennen meestal dat ze verslaafd zijn  

Maar fijn dat je er mee hebt kunnen stoppen.

Vervelend feestje hier gisteren beneden.
Het lawaai viel mee, maar volgens mij rookten ze allemaal  
En die rook zit dan in de slaapkamer, hoewel ik alle deuren en ramen dichthou.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.