Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

watertoren schreef op 10-08-2023 om 18:45:

[..]

Ja ik zei in het topic over B&B vol liefde ook al dat iemand op facebook schreef dat hij te lang alleen is geweest met zijn dieren. Hij ziet er uit als een geit en hij lacht als een geit.

Vind ik ook.

SuzyQFive schreef op 10-08-2023 om 17:10:

[..]

Mijn ervaring is dat hotels dat nog wel eens doen maar vakantieparken niet…

Toch zou ik dat melden, wie weet hebben ze meerdere types matrassen omdat er vast weleens 1 vervangen moet worden.

Aan het constante gerook van mijn buurman waardoor mijn wasgoed nu naar rook stinkt. Hij rookt buiten in zijn eigen tuin, dus daar wil ik niets van zeggen. Maar ik vind het wel irritant en hoop dat de wind snel draait of dat buurvrouw de komende dagen weer meer thuis is, want dan rookt hij beduidend minder. 

Malibu2 schreef op 11-08-2023 om 00:04:

Aan het constante gerook van mijn buurman waardoor mijn wasgoed nu naar rook stinkt. Hij rookt buiten in zijn eigen tuin, dus daar wil ik niets van zeggen. Maar ik vind het wel irritant en hoop dat de wind snel draait of dat buurvrouw de komende dagen weer meer thuis is, want dan rookt hij beduidend minder.

Oh gatver, ik heb er ook zo'n hekel aan dat mensen niet meer in hun eigen huis roken , nu roken ze via hun tuin in mijn huis. 

Mijn buurman mag niet meer binnen roken sinds buurvrouw na een leven van kettingroken copd heeft.  Hij rookt nu voor zijn voordeur, bijkans onder mijn slaapkamerraam. Hij rookt 's morgens om een uur of 7 zijn  eerste, en 's avonds rond half 12 zijn laatste sigaret.  Buurvrouw klaagt over de open haard van buren een stukje verderop,  daar wordt ze benauwd van. Tja. 🤐.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-08-2023 om 07:10

Aan mensen op mijn nieuwe  'werk' (nog niet officieel; proefplaatsing) grote afdeling dus ik loop vaak met andere mensen mee, dat vind ik al irritant maar gister liep ik met studenten mee die stomme grappen maakten over mijn woonplaats en dat vind ik nog irritanter.
Geen idee waarom maar net als Rotterdam Amsterdam zijn mijn buurstad en mijn stad nogal rivaliserend en ik heb vanaf het begin niet gesnapt waarom en vast heel stom (Ik kom hier officieel niet eens vandaan maar woon er al wel weer jaren) maar ik vind het niet leuk als er flauwe grappen en stomme opmerkingen over mijn lieve stadje worden gemaakt en ik heb me er aan geergerd  . (Ik laat het verder gaan hoor maar ik vind het wel stom)

Psylliumvezels zijn echt ontzettend vies. Zelfs met ranja krijg ik het met moeite weg. 

Ik was vergeten mijn telefoon op stil te zetten en werd dus wakker om 7 uur van een stomme melding. Had graag langer geslapen, want het lukte daarna echt niet meer.
Nu misschien wel weer, maar dan is mijn dag zo ontregeld (en de kinderen ook)

wat zijn pepermuntolie capsules belachelijk duur.

Bailey26 schreef op 11-08-2023 om 08:38:

Psylliumvezels zijn echt ontzettend vies. Zelfs met ranja krijg ik het met moeite weg.

Tip: omroeren met flesje yakult, water erbij, karnemelk erbij, snel opdrinken. Met de nadruk op snel. Niet vanwege de smaak maar anders wordt het te dik. Kippis! 

Ik erger me aan de papegaai van de buren een heel erg lang eind verderop. Dat beest kan HEEL HARD mensendeuntjes fluiten. En ze laten ‘m lekker buiten met mooi weer. Hou je snavel met je fiet-fjieuw. Wie leert zijn papegaai dat nou? En andere onzin. Leer ‘m oerwoudgeluiden ofzo. 

ToetieToover schreef op 11-08-2023 om 09:23:

Ik erger me aan de papegaai van de buren een heel erg lang eind verderop. Dat beest kan HEEL HARD mensendeuntjes fluiten. En ze laten ‘m lekker buiten met mooi weer. Hou je snavel met je fiet-fjieuw. Wie leert zijn papegaai dat nou? En andere onzin. Leer ‘m oerwoudgeluiden ofzo.

Ik weet hoe vervelend het kan zijn....Hier meerdere kaketoes, die binnen een hele kamer hebben en een buiten volière. Bij mooi weer zijn ze buiten, geen gefluit maar geschreeuw. Blijkbaar zijn er voor ik hier kwam wonen afspraken overgemaakt... uur per dag. Daar ben ik blij mee want een kaketoe kan 130 decibel geluid produceren. Misschien kan je met de buren ook een tijd afspreken?

Bailey26 schreef op 11-08-2023 om 08:38:

Yoghurt, plens water erdoor roeren,  vezels erdoor. 

ToetieToover schreef op 11-08-2023 om 09:23:

Onze papegaai zit met mooi weer ook buiten, maar mooi niet dat je hem andere dingetjes kan leren. Ze bepalen zelf wat ze gaan herhalen. Het enige wat m’n ouders (gelukkig) wel af hebben kunnen leren, is het woord “kanker”. Dat had ie geleerd toen ie nog van m’n oom en tante was…

Dorestad schreef op 11-08-2023 om 11:57:

[..]

Yoghurt, plens water erdoor roeren, vezels erdoor.

Helpt dat tegen de smaak? Lijkt mij alsnog lastig om snel naar binnen te krijgen. Of wordt het door de yoghurt minder snel dik? 

Bailey26 schreef op 11-08-2023 om 12:23:

[..]

Helpt dat tegen de smaak? Lijkt mij alsnog lastig om snel naar binnen te krijgen. Of wordt het door de yoghurt minder snel dik?

Snel is hierbij niet mogelijk.  Maar degene die ik ken doet het zo.  Als dessert. Yoghurt met vezels  en wat fruit of noten of honing.  Genoeg water erdoor,  dan blijft het de vloeibaarheid vn Yoghurt houden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.