Huiskamer
Tuinfluiter
05-08-2023 om 19:37
Ik houd van de herfst maar wel vanaf eind september. Ik baal van al die regen. Ik wil naar buiten zonder regenjas en paraplu.
Ik wil een zomerjurk aan.
Dolfje
05-08-2023 om 19:44
Herfstappeltaart schreef op 05-08-2023 om 19:32:
Het lijkt wel herfst.
Ja bah
we werden net tijdens onze avondwandeling ook weer zeiknat door de miezer.
Bakblik
05-08-2023 om 20:09
Sta mijn outfit voor het feestje morgen bij elkaar te zoeken. Ik wil mijn nieuwe jurk aan die ik speciaal voor dit feest heb uitgezocht. Alleen die jurk is veel te fris morgen. Lang hemd als onderjurk, even passen staat mooi en kleed goed af. Die blote armen zijn wel koud. Er moet een jasje bij. Mijn favoriete spijkerjasje maakt het geheel wel flets. Even verder kijken.......
Leren jekkie is niet mooi qua stijl.
Volgende kast: kolbertje van dochter is qua stijl en kleur helemaal goed maar daar kan ik niet in.
Denk denk............
Voor de vakantie was de zak met textiel niet opgehaald die had ik weer binnen gehaald tot de volgende ophaalronde, daar zit als het goed is mijn oude spijkerjasje nog in. Als ik dat aandoe met de mouwen opgerold (slijtageplekken uit het zicht) dan kan dat qua kleur wel.
Zak opgezocht, jasje eruit. Gepast en de kleur is precies goed maar het ruikt wat muffig. Even door de wasmachine. Buurvrouw vragen of het daar even in de droger mag (ik heb geen droger) dat heeft ze al vaak aangeboden dus voor dit "noodgeval" durf ik dat te vragen voor het eerst in 6 jaar.
Zo nog even mijn schoenen poetsen en dan ben ik er klaar voor.
IK WIL ECHT ZOMERWEER!!!!!! Gewoon mijn jurk aan zoals ik hem gekocht heb met normaal ondergoed en verder niks!!
FaithfulDuck87
05-08-2023 om 20:25
Herfstappeltaart schreef op 05-08-2023 om 19:32:
Het lijkt wel herfst.
nou echt. Ik ben bijna blij dat ik maandag weer aan het werk kan, na 2 weken vakantie.
alhambra
05-08-2023 om 20:32
Ik had gisteren de koelkast schoongemaakt, vliegt er vanavond een vlieg naar binnen. Onvindbaar dus we dachten dat hij was weggevlogen. Ging ik net nogmaals zoeken, ligt hij dood achter een pak melk. Brr!!
SuzyQFive
06-08-2023 om 00:16
oh ja:
Mijn dochter zat net een uur zwaar in de stress omdat ze een vriendin al de hele dag niet kon bereiken en toen kreeg ze bericht van de broer van die vriendin dat ze in het ziekenhuis lag en aan de beademing en dat ze misschien dood zou gaan.
Dus dochter proberen die ouders te bellen, andere vriendinnen ook. Via via informatie proberen te krijgen. Was het een grap van die broer. Jemig. Geen leuke grap… Vriendin is alleen maar haar telefoon kwijt 🤦🏼♀️
Wieder
06-08-2023 om 05:50
SuzyQFive schreef op 06-08-2023 om 00:16:
oh ja:
Mijn dochter zat net een uur zwaar in de stress omdat ze een vriendin al de hele dag niet kon bereiken en toen kreeg ze bericht van de broer van die vriendin dat ze in het ziekenhuis lag en aan de beademing en dat ze misschien dood zou gaan.
Dus dochter proberen die ouders te bellen, andere vriendinnen ook. Via via informatie proberen te krijgen. Was het een grap van die broer. Jemig. Geen leuke grap… Vriendin is alleen maar haar telefoon kwijt 🤦🏼♀️
Wat een stomme grap zeg...
Dolfje
06-08-2023 om 09:25
Idioot die broer. Echt geen leuke grap. Als er een keer echt iets is geloofd niemand hem.
Ik erger me aan de regen. Nutteloos ik weet het maar wilde vanmiddag naar de stad fietsen. Gaan zo sporten, worden we dus weer zeiknat. Zoveelste keer deze week.
Tara82
06-08-2023 om 09:28
Bakblik schreef op 05-08-2023 om 12:19:
[..]
🤣Onze schuur is ook zo'n tetrisproject. Dáár kan man het wel, dat is mijn of meer zijn domein.
Wij hebben nog een tetrisproject en dat is onze verdiepte trapkast (in de volksmond kelder genoemd) Dat is mijn domein met voorraden van eten en schoonmaakmiddelen en de stofzuiger en andere schoonmaak items. Daar kan man het niet. Als hij de stofzuiger heeft teruggezet hoor je ineens in de nacht dingen vallen die "op scherp" gezet zijn door zijn actie.
Man noemt hier de het Tetris project in de trapkast en schuur "jou systeem" en moppert er regelmatig over. Maar het staat hem natuurlijk vrij om de boel uit te ruimen en het beter te doen.
Treurniet
06-08-2023 om 10:23
oh ja:
Wat een domme grap.
SombraOnline
06-08-2023 om 11:25
oh ja:
Iets is alleen een grap als anderen er ook om kunnen lachen. Hoe oud is die broer?
FaithfulDuck87
06-08-2023 om 13:07
Aan weer van de klimaatactivisten die nu tijdens het WK Wielrennen de weg blokkeren. Ga wat nuttigs doen met je leven
noas_1993
06-08-2023 om 13:11
Friezinnetje schreef op 06-08-2023 om 13:07:
Aan weer van de klimaatactivisten die nu tijdens het WK Wielrennen de weg blokkeren. Ga wat nuttigs doen met je leven
Nou inderdaad!
Toen ik het hoorde dacht ik gelijk aan dit topic. Laat ze mensen met dit soort acties maar eens harder aanpakken