Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 05-08-2023 om 10:07:

[..]

Hebben jullie een speciale auto?

Misschien een sticker erop plakken met een scheur erin? 😜

Beter idee 😄. Nee, gewoon, een Volvo. Maar zo'n spiegel kost 200 euro, dus waarom kopen als je het gratis kunt jatten. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-08-2023 om 11:32

Ik had een nieuwe regenton besteld, zo een met een bloembak bovenop (komt naast de voordeur) en mijn zwager zou hem nu installeren. Blijkt het deksel er niet bij te zitten. Wordt verder prima opgelost hoor, door het bedrijf, maar hoe kun je zo'n groot ding nu missen bij het inpakken? 

Onze schuur is een beetje Tetris voor gevorderden, met fietsen enzo. Conclusie: man is slecht in Tetris. 

Netherfield schreef op 05-08-2023 om 12:01:

Onze schuur is een beetje Tetris voor gevorderden, met fietsen enzo. Conclusie: man is slecht in Tetris.

🤣Onze schuur is ook zo'n tetrisproject. Dáár kan man het wel,  dat is mijn of meer zijn domein. 

Wij hebben nog een tetrisproject en dat is onze verdiepte trapkast (in de volksmond kelder genoemd) Dat is mijn domein met voorraden van eten en schoonmaakmiddelen en de stofzuiger en andere schoonmaak items. Daar kan man het niet. Als hij de stofzuiger heeft teruggezet hoor je ineens in de nacht dingen vallen die "op scherp" gezet zijn door zijn actie. 

Wieder schreef op 05-08-2023 om 10:04:

En nu nog een persoonlijke ergernis: voor de tweede keer in korte tijd is de linkerspiegel van onze auto gejat. We staan gewoon op een bestellijst ofzo, want je ziet ze op camera zonder aarzelen op de auto aflopen en doelbewust het ding slopen en meenemen. Man zei al, ik ga een scheur in de nieuwe spiegel maken, komen ze voor niks 😆

Afneembare linkerspiegel nemen

Aan die klote bovenburen van mij die maar blijven stampen en huilen🤮
Zodat ik geen oog dicht heb gedaan en ben wezen klagen bij ze,
maar ze gaan gewoon door.

Treurniet schreef op 05-08-2023 om 12:47:

[..]

Afneembare linkerspiegel nemen

Sorry dat ik het zeg, maar soms reageer je zo dom... je kunt ook gewoon niks zeggen he.

Menen moeten gewoon van andermans spullen blijven!

Decibel88 schreef op 05-08-2023 om 15:15:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar soms reageer je zo dom... je kunt ook gewoon niks zeggen he.

Sjemig zeg, neem je eigen advies ter harte.... 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

05-08-2023 om 15:33

[..]

Als je niets aardigs kunt zeggen, kun je er ook voor kiezen niets te zeggen.

[..]

Nou jouw opmerking getuigd ook niet van intelligentie.

Ik denk niet dat een afneembare linkerbuitenspiegel bestaat, maar ik vatte het eigenlijk op als een lollig grapje waar ik best om moest lachen. Het zou een gat in de markt zijn, maar in deze spiegel  zitten allerhande snufjes,  krijg ik natuurlijk weer nooit goed bevestigd 😄.

Buiten kijf staat dat ze met hun jatten van andermans spullen af moeten blijven en dat het vervelend is, als is het maar omdat je een halve dag kwijt bent om het weer recht te breien,  maar brand is erger. 

Twee keer is niet nodig...

Het regent en dochter heeft vriendinnetjes te spelen, harstikke leuk, maar ze zitten de hele dag in de woonkamer.
Installeer ik me met een kop thee op de bank, komen ze gewoon naast me zitten 
Ze zijn 11 en ik ben heel gelukkig dat ze zo leuk spelen, maar waar is mijn eigen tijd ?!?!?!

Aan m'n lichaam. 

Het lijkt wel herfst.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.