Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

alhambra schreef op 02-08-2023 om 21:49:

Ik heb een schitterende bos bloemen gekregen maar ik word helemaal naar van de sterke geur

Lelies?  Zo mooi maar niet te harden in huis. 

Treurniet schreef op 02-08-2023 om 15:12:

Wat een shit dag.
Ik had anderhalve week geleden al afspraak met vervangend huisarts gemaakt, moet ze voor spoed weg..

Borrel vanavond is afgelast vanwege te weinig opkomst door de regen.

Volgende afspraak met iemand die ik heb is ook niet op tijd.

Oh! Dat is irritant! Hier hebben de huisartsen binnen de praktijk spoeddiensten en dan dus geen spreekuur. Maar gok dat het in de vakantie zomaar anders kan zijn. 

Bakblik schreef op 02-08-2023 om 22:17:

[..]

Lelies? Zo mooi maar niet te harden in huis.

Zou ik ook net vragen 😅. 
En heel slecht voor katten ook trouwens. 

alhambra schreef op 02-08-2023 om 21:49:

Ik heb een schitterende bos bloemen gekregen maar ik word helemaal naar van de sterke geur

Als het idd lelies zijn dan kan het helpen om de meeldraden er uit knippen, oppassen met stuifmeel en je kleding, stuifmeel kan je het beste met een plakbandje van je kleding verwijderen. Een bos bloemen op je tuintafel kan ook mooi zijn...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-08-2023 om 07:58

ik hoor muizen tussen het plafond! Eerst de ongediertebestrijding maar bellen. 

Blauwevis schreef op 03-08-2023 om 00:03:

[..]

Als het idd lelies zijn dan kan het helpen om de meeldraden er uit knippen, oppassen met stuifmeel en je kleding, stuifmeel kan je het beste met een plakbandje van je kleding verwijderen. Een bos bloemen op je tuintafel kan ook mooi zijn...

Ik denk dat het lelies zijn, 3 stuks in het boeket.

Bedankt voor het meedenken iedereen. Ik heb net de meeldraden eruit geknipt en weggedaan. Ik hoop dat het helpt!

Grappig, ik vind de geur van lelies juist heerlijk. 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 09:22:

Ik ook, en super mooi 🙂

Yumi schreef op 03-08-2023 om 09:25:

[..]

Ik ook, en super mooi 🙂

Absoluut! 

_Audrey schreef op 03-08-2023 om 09:22:

Zou dit net zoiets zijn als met koriander? De ene vind het heerlijk en de ander vind het naar zeep smaken. Alleen bij lelies, de een vind het heerlijk en de ander vindt het naar pis ruiken.

Een keertje gehad dat ik op maandagochtend op kantoor kwam en het stonk naar urine. Dacht toen: heeft er een zwerver hier gepist, maar op het punt dat ik het rook, daar kunnen ze niet komen. Was dus een bos lelies...

Ik heb nu geen last (meer) van de geur

Zusterclivia schreef op 03-08-2023 om 11:11:

[..]

Zou dit net zoiets zijn als met koriander? De ene vind het heerlijk en de ander vind het naar zeep smaken. Alleen bij lelies, de een vind het heerlijk en de ander vindt het naar pis ruiken.

Een keertje gehad dat ik op maandagochtend op kantoor kwam en het stonk naar urine. Dacht toen: heeft er een zwerver hier gepist, maar op het punt dat ik het rook, daar kunnen ze niet komen. Was dus een bos lelies...

Haha, dat heb ik een keer gehad met een zak trekdrop. Thuis, was van mijn ex. En de kattenbak stond heel dichtbij dus logisch dat ik die steeds maar stond te schrobben. Ik heb ook nog de katten in de gaten gehouden of ik kon ontdekken welke het was want die moest zéker naar de dierenarts. Ik beken: ik heb zelfs aan hun kont geroken na het plassen. Tot mijn ex dus die zak pakte, en opende waar ik bij was. Ik heb het zo weggegooid. Hij wilde het niet in zijn auto of op kantoor leggen dus toen was het ‘ineens’ verdwenen. Wat goor was dat zeg!

….en lelies vind ik heerlijk en koriander niet te pruimen 

Mijn vaste schoonmaakster heeft vakantie en nu heb ik vervanging.
Ze vraagt netjes wat ze kan doen, maar als ik aangeef dat ik de keuken van de week al heb gedaan gaat ze afwassen.. 

Ga weg, ik hoef je hier geen 2 uur!

Over 2 weken komst mijn vaste weer terug, dus ik had net zo goed kunnen zeggen dat deze afspraak me niet uitkwam.

noas_1993 schreef op 03-08-2023 om 12:45:

Mijn vaste schoonmaakster heeft vakantie en nu heb ik vervanging.
Ze vraagt netjes wat ze kan doen, maar als ik aangeef dat ik de keuken van de week al heb gedaan gaat ze afwassen..

Ga weg, ik hoef je hier geen 2 uur!

Over 2 weken komst mijn vaste weer terug, dus ik had net zo goed kunnen zeggen dat deze afspraak me niet uitkwam.

Maar zij heeft misschien die twee uur salaris wèl nodig.

Vanmorgen een appje, wil vanmiddag langs komen ben je thuis? Mijn antwoord, leuk hoe laat? Bericht is niet gelezen, geen antwoord 😠Ik vind dat zo raar... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.