Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 30-07-2023 om 13:48:

[..]

Misschien kan ik beter zo'n lamellen ding nemen met magnetische sluiting. Mijn deuropening is nu maar 80 cm breed, dus volgens mij past er weinig nu. Hopelijk na de verbouwing deur breder.

Als het je kat binnen of buiten moet houden, dan is zo'n lamellen ding niet afdoende. Passen ook niet overal omdat deurklinken en haken vaak iets uitsteken.

Vervelend dat je geen nieuw gaas in je deur kan plaatsen er is overigens wel katproef gaas te koop

Dat ik terug ben van zomervakantie en dat ik 2!! donkerbonte wassen heb met spijkerbroeken en dikke truien!  
Het was zeker een leuke vakantie veel gezien en gedaan maar die 2 leuke zomerjurken zijn in de tas gebleven. 
Iedere avond in de tent gezeten en dan bijtijds naar bed om niet helemaal koud te worden. 😭
Ik had in Frankrijk lang willen tafelen op een terras en niet binnen moeten zitten om je eten nog enigszins warm op te kunnen eten. 

Dat de pijn in mijn achillespees  steeds weer terugkomt  net zls ik denk dat het beter gaat.

lientje69 schreef op 30-07-2023 om 18:57:

Dat de pijn in mijn achillespees steeds weer terugkomt net zls ik denk dat het beter gaat.

Dat is inderdaad verschrikkelijk vervelend, daar weet ik alles van helaas.

Ik heb te lang met achilespeesklachten rond gelopen, en daar is het misschien wel blijvend slechter van geworden. Nu heb ik steunzolen, maar ik heb nooit meer zoveel gewandels als voor die tijd.

Q is een leuke zender hoor, maar Het Geluid mag wat mij betreft stoppen of met een maand ingekort worden.
Het is nog maar net begonnen, maar ik erger me er nu al aan..

Aan man en hij aan mij.  We moeten de kampeeruitrusting schoonmaken en opruimen plus de was van 2 weken doen. 
In mijn ogen is man bijzonder inefficiënt bezig,  neemt de verbandtrommel mee naar boven en legt die op het bureau. 
Ik neem de koektrommel met medicijnen mee naar boven en pak die gelijk uit,  noodmedicatie weer naar het bed,  paracetamol weer op de voor iedereen bereikbare plek,  allergiemedicatie van dochter weer naar haar kamer. 
Man hoofdschuddend naast mij: meissie dat heeft toch geen prioriteit! Ga dingen doen die echt moeten voordat de vouwwagen weer naar de stalling gaat!  
Tja, dat verplaatsen van spullen wat hij doet is ook niet echt efficiënt. Kast open, verbandtrommel op zijn plek en het is echt weg. Nu heb ik een bureau vol zooi die nog opgeruimd moet worden. 
Ik moet nog de keuken van de vouwwagen doen maar met die regen wordt het veel te nat. 

Bakblik schreef op 30-07-2023 om 18:30:

Dat ik terug ben van zomervakantie en dat ik 2!! donkerbonte wassen heb met spijkerbroeken en dikke truien!
Het was zeker een leuke vakantie veel gezien en gedaan maar die 2 leuke zomerjurken zijn in de tas gebleven.
Iedere avond in de tent gezeten en dan bijtijds naar bed om niet helemaal koud te worden. 😭
Ik had in Frankrijk lang willen tafelen op een terras en niet binnen moeten zitten om je eten nog enigszins warm op te kunnen eten.

Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt  

Ik vind de overgang niet leuk! Opvliegers, zweten, slecht slapen...maar het allerergste: echt om alles moeten huilen! Wat heb ik daar een hekel aan   

Ergernis : al dagenlang een vlieg in de huiskamer, heel brutaal. Soms zit hij op mijn been en tóch krijg ik hem niet te pakken.....grrrrrr

_Audrey schreef op 31-07-2023 om 12:31:

Ik vind de overgang niet leuk! Opvliegers, zweten, slecht slapen...maar het allerergste: echt om alles moeten huilen! Wat heb ik daar een hekel aan

Inderdaad. En dan het onvoorspelbare, dan heb je toch liever dat maandelijkse pms. Daarvan weet je tenminste wanneer het ongeveer komt en wanneer het ophoudt.

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2023 om 12:45:

Ergernis : al dagenlang een vlieg in de huiskamer, heel brutaal. Soms zit hij op mijn been en tóch krijg ik hem niet te pakken.....grrrrrr

Ik had er ook 1, na 4 dagen kreeg ik hem eindelijk te pakken.

Poezie schreef op 31-07-2023 om 12:50:

[..]

Inderdaad. En dan het onvoorspelbare, dan heb je toch liever dat maandelijkse pms. Daarvan weet je tenminste wanneer het ongeveer komt en wanneer het ophoudt.

Ja precies, dat had ik liever 

Beterlaat2021! schreef op 31-07-2023 om 12:45:

Mijn kat lenen? Die is er gek op. Eet ze na het vangen lekker krakend op... 

Ben zo niet geconcentreerd vandaag pff. 

Drakenvlieg schreef op 31-07-2023 om 13:25:

[..]Mijn kat lenen? Die is er gek op. Eet ze na het vangen lekker krakend op...

Dankje.  Ik heb een hond, maar die heeft het niet in de gaten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.