Huiskamer
alhambra
26-07-2023 om 20:51
Netherfield schreef op 26-07-2023 om 19:05:
Ik zag op tv dat conservatieven in de USA tegen de Barbie film zijn want die zou anti-mannen zijn. Mannen zouden worden achtergesteld en de vrouwen in de film bepalen alles.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen…
Wat een emotionele en intellectuele armoe weer bij die lui.
oudmaarnognietkoud
26-07-2023 om 21:43
Friezinnetje schreef op 26-07-2023 om 19:21:
[..]
ja of achter je aanrecht wegkomen
In dat geval is je ketting te lang...
oudmaarnognietkoud
26-07-2023 om 21:44
alhambra schreef op 26-07-2023 om 20:51:
[..]
Wat een emotionele en intellectuele armoe weer bij die lui.
What else is new?
FaithfulDuck87
26-07-2023 om 22:02
Friezinnetje schreef op 25-07-2023 om 23:05:
Ik liep vandaag naar huis, had fiets bij fietsenmaker gebracht. En ik kreeg onderweg echt spierpijn in kuit. Voelt een beetje als zweepslag. Zolang ik zit is het goed, maar ja, dat doe ik niet de hele dag. Hoop dat het morgen wat weg getrokken is, want zou morgen met vriendin er op uit.
het was gelukkig vandaag al een stuk beter, maar nog niet helemaal over. Kon vanmiddag wel even met een vriendin weg, dus dat was wel fijn
Moirmel
26-07-2023 om 22:19
Misschien geen ergernis maar eerder een confrontatie. Ik hoor mijn buren gezellig op het terras zitten met vrienden en weet dat dit mij nooit zou lukken vanwege ass.
Treurniet
27-07-2023 om 08:28
Mijn wekker is uit zichzelf een uur vooruitgegaan. Terugzetten helpt niks.
Dolfje
27-07-2023 om 08:40
Dat het regent en dat ik vandaag 2 keer op en neer naar mijn werk moet op de fiets en ik nog steeds geen waterdichte sneakers heb kunnen vinden en ook geen regen-overschoenen heb gekocht.
Mijn skechers kunnen deze bui niet aan dus ik heb mijn oude New balance uit de kast gehaald en net eens extra ingespoten met waterafstotende spray en ik denk dat ik toch ook maar plastic zakken erom doe. Ziet er niet uit maar geen zin in om met natte schoenen soppend te moeten werken dadelijk.
Yumi
27-07-2023 om 08:46
Weer slecht geslapen vanwege de pijn in mijn rug, als ik lig heb ik meer last 
JtM
27-07-2023 om 08:55
Een kleine deuk in mijn ego.
Ik had gisteravond met iemand afgesproken die ik van vroeger kende, er is in het verleden iets voorgevallen tussen ons en ik had het idee dat dat achter de rug was. Toch is die persoon gisteren niet komen opdagen op onze afspraak zonder een bericht. Toen ik er naartoe reed had ik al zo'n voorgevoel. Er werd niet gereageerd op mijn berichtje toen ik zat te wachten en ook toen ik belde werd er niet opgenomen. Na een halfuur ben ik opgestaan en weg gegaan. Vanochtend zag ik dat deze persoon me overal verwijderd heeft gisteravond / vannacht.
Oke, prima, je hebt je 'payback' gehad.
Gelukkig was mijn beste vriendin op 12 minuten afstand in een thermaalbad en hebben we daar samen een fijne avond nog gehad en hebben we hard gelachen om het voorval.
Bailey26
27-07-2023 om 09:00
Ik heb een vacature gezien voor een functie die ik nu ook heb maar dan in mijn woonplaats. Scheelt z'n 2 tot 3 uur reistijd per dag.
Wel handig als ik ooit wel weer een studie wil doen.
Toch twijfel ik of ik moet solliciteren. Zie er ook tegenop zelfs.
Dat ik nu even een emotioneel wrak ben werkt ook niet mee 😩
Herfstappeltaart
27-07-2023 om 09:02
JtM schreef op 27-07-2023 om 08:55:
Een kleine deuk in mijn ego.
Ik had gisteravond met iemand afgesproken die ik van vroeger kende, er is in het verleden iets voorgevallen tussen ons en ik had het idee dat dat achter de rug was. Toch is die persoon gisteren niet komen opdagen op onze afspraak zonder een bericht. Toen ik er naartoe reed had ik al zo'n voorgevoel. Er werd niet gereageerd op mijn berichtje toen ik zat te wachten en ook toen ik belde werd er niet opgenomen. Na een halfuur ben ik opgestaan en weg gegaan. Vanochtend zag ik dat deze persoon me overal verwijderd heeft gisteravond / vannacht.
Oke, prima, je hebt je 'payback' gehad.
Gelukkig was mijn beste vriendin op 12 minuten afstand in een thermaalbad en hebben we daar samen een fijne avond nog gehad en hebben we hard gelachen om het voorval.
🙄 wat kinderachtig zeg.
alhambra
27-07-2023 om 09:02
Bailey26 schreef op 27-07-2023 om 09:00:
Ik heb een vacature gezien voor een functie die ik nu ook heb maar dan in mijn woonplaats. Scheelt z'n 2 tot 3 uur reistijd per dag.
Wel doen. Doe jezelf niet tekort.
JtM
27-07-2023 om 09:05
Herfstappeltaart schreef op 27-07-2023 om 09:02:
[..]
🙄 wat kinderachtig zeg.
Ja, nogal...
Nou ja, ik kan dit hoofdstuk in ieder geval afsluiten en heb die persoon geblokkeerd op alle SM kanalen, zodat er later niet alsnog contact kan worden opgenomen.
Beterlaat2021!
27-07-2023 om 09:23
Bailey26 schreef op 27-07-2023 om 09:00:
Solliciteren betekent niet direct dat je die baan krijgt, toch?
Zie het als een goede oefening/ervaring als het niet lukt.
SuzyQFive
27-07-2023 om 09:38
Zeefietser schreef op 26-07-2023 om 11:56:
[..]
Dat van die containers is voor het blussen van een elec auto. Grote container waar die in kan, auto optillen brandend en al met een kraan en dan in de container en minimaal 24 uur laten staan. Dat gaat dus niet lukken op een boot (ook niet in een parkeergarage).
Wel duidelijk dat er dus iets mis is met de veiligheid op die boten (car carriers) dat de bemanning zich genoodzaakt voelde om vanaf 25m (of hoger) in het water te springen. Ipv de reddingsboot/vlot te gebruiken.
Ja, vreselijk… Ik zag de foto’s en dat dek is echt hoog 😨. Alsof je van een flatgebouw afspringt. Maar begreep wel van de KNRM dat ze een soort van geleide sprong hadden.