Huiskamer
Netherfield
19-07-2023 om 22:56
Geërgerd aan naar zweet ruikende collega. Eerst eens gesnuffeld of ik het niet zelf was.
Mama-Inge
20-07-2023 om 03:16
Schoonmoeder, ze belde toen ik al in bed lag gisteravond voor niets eigenlijk
Waarom moet dat 's avonds, bel dan overdag
Malibu2
20-07-2023 om 06:30
Netherfield schreef op 17-07-2023 om 22:27:
[..]
Is het gelukt? Ben met kind naar Tuinland geweest vanaf Haren. Gelukkig leidde Google maps me binnendoor.
Het is alweer een paar dagen geleden, maar het is goed gegaan. Google Maps heeft mij er ook goed doorgeleid.
Netherfield
20-07-2023 om 11:57
Man: je moet niet tussendoor met dochter naar de winkelstraat, je bent aan het werk! (thuiswerken, en ik was eerder begonnen zodat het kon)
Ook man: ik ruim de vaatwasser niet uit vanmorgen want dat kan jij wel even doen als je thuiswerkt. 🤷♀️
Doemijdieglazenbol
22-07-2023 om 06:29
de temperatuur op de hotelkamer. Veel te warm voor mij om in te slapen. Na 3 uur dreef ik het bed haast uit. Er is een thermostaat die in de middag ook leek te koelen, maar die lijkt nu niet echt iets te doen. Meh. Zo jammer, hopelijk vandaag toch een beetje fit voor dag 2 van dit leuke tripje.
Damoontje
22-07-2023 om 12:22
Dat ik elke keer licht in t hoofd word. Ik dacht, het gaat wel over, maar het is de hele week al zo.
Toch maar naar de HA volgende week. Hoop echt dat ik mijn eigen HA kan zien, dat hij niet op vakantie is. Lijkt me typisch een man met schoolgaande kinderen, haha.
Oh en dat ik mijn balkondoek er af heb gehaald, was hard aan vervanging toe. Ik dacht nog even te hebben voor de achterburen terug zouden zijn maar ze zijn er alweer. Hopelijk geen bikini-weer.
Moirmel
22-07-2023 om 12:28
Aan een bericht op FB waarbij iemand klaagt over zijn eindfactuur voor energie en iedereen direct begint te klagen dat we in het zak gezet worden.
Bekijk zijn later bericht met het verbruik eens: als alleenstaande verbruikt hij meer dan ons gezin.
Beterlaat2021!
22-07-2023 om 12:30
Ouders van jonge kinderen met een mobiel in de hand.
Vader op de fiets met twee kindjes EN een mobiel in de hand!!
Vader in speeltuin, kinderen van glijbaan en op schommel, vader met de rug naar de kinderen toe, kijkend op de mobieL!!
Pappa pappa kijk eens!!
Treurniet
22-07-2023 om 14:01
En nu heb ik weer last van mijn rechtervoorvoet als ik erop loop, vooral met alleen dunne sokken aan. Voor al die klachten van de overgang mag ik wel een hele dag boeken bij de huisarts ![]()
Rogue
22-07-2023 om 14:26
aan een filmpje op instagram in zuid-Korea dacht ik dat er steeds meer plekken opduiken waar kinderen niet welkom zijn en ik met mijn stomme kop besloot even de comments te lezen zal maar niet neerzetten wat er stond..
aan de andere kant ben ik de enige die vind dat dit wel erg vergaat..... al die adults-only restaurants vakanties &vliegtuigen..

April2021
22-07-2023 om 15:59
Rogue schreef op 22-07-2023 om 14:26:
aan een filmpje op instagram in zuid-Korea
dacht ikdat er steeds meer plekken opduiken waar kinderen niet welkom zijn en ik met mijn stomme kop besloot even de comments te lezen zal maar niet neerzetten wat er stond..![]()
aan de andere kant ben ik de enige die vind dat dit wel erg vergaat..... al die adults-only restaurants vakanties &vliegtuigen..
Ik heb nog nooit adults only vliegtuigen geadverteerd gezien. Bestaan die? Restaurants eigenlijk ook niet. En de vakanties zijn zwaar in de minderheid.
Loulou39
22-07-2023 om 17:01
Aan dat de vaatwasser in mijn nieuwe huis ook kapot is, dat mijn wasmachine steeds een foutmelding geeft (ligt ws aan het huis qua water- en elektriciteit toevoer.
Dat KPN tv het twee dagen niet deed door een landelijke storing en dat het me vanmorgen een uur kostte om het weer geactiveerd te krijgen.
Dat daarna internet het niet meer deed en ik continue stekkers in en uit stopcontacten moest doen en alles aan/uit.
Dat Hotmail het weer eens niet doet….
En nee, het blijft niet bij elektronica en apparaten, maar de rest kan ik niet delen ivm herkenbaarheid.
Wat een k.. week!!!!!!
Lollypopje
22-07-2023 om 17:13
Ik had eten besteld bij thuisbezorgd, maar dat werd geannuleerd. Toen wilde ik Indiaas bestellen, maar dat is opeens een paar euro per gerecht duurder en dat is al niet één van de goedkoopste om te bestellen.
Zal wel door de plastictax komen, dus heb uiteindelijk maar wat te eten uit de koelkast gevist. Indiaas hou ik voortaan maar voor iets speciaals.
Loulou39
22-07-2023 om 18:02
Aan dat de vaatwasser in mijn nieuwe huis ook kapot is, dat mijn wasmachine steeds een foutmelding geeft (ligt ws aan het huis qua water- en elektriciteit toevoer.
Dat KPN tv het twee dagen niet deed door een landelijke storing en dat het me vanmorgen een uur kostte om het weer geactiveerd te krijgen.
Dat daarna internet het niet meer deed en ik continue stekkers in en uit stopcontacten moest doen en alles aan/uit.
Dat Hotmail het weer eens niet doet….
En nee, het blijft niet bij elektronica en apparaten, maar de rest kan ik niet delen ivm herkenbaarheid.
Wat een k.. week!!!