Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Damoontje schreef op 14-07-2023 om 08:27:

[..]

Apart hè. Mijn laatste bedpartner was wat groot geschapen en dat wist hij zelf heel goed (boel blabla daarover).
Als je dan gaat daten, dan verdiep je je erin zou je denken. Het was geen hals-over-kop in bed belanden, het zat er echt aan te komen al een tijdje.
Maar gelukkig was dit iemand die 1000 % zeker wilde weten dat ik niet zwanger zou raken dus de keren dat het niet lukte met de te kleine condooms vond er ook geen penetratie plaats.
Weet nog wel dat we voorlichting kregen over condooms in onze tijd. Maar toen was dat nog zo ongemakkelijk, geen idee of ze over maten condooms gepraat hebben.

(Hij bleek op dezelfde middelbare school gezeten te hebben in dezelfde tijd en heeft waarschijnlijk datzelfde bakje voorbehoedsspul in handen gehad daar )

Bij My.size kun je een proefpakket bestellen met verschillende maten condooms. just saying 

voornamelijk aan vriend sinds een week heeft hij moeite met inslaap komen en als hij niet slaapt slaap ik ook niet 
Irritante is dat dit altijd gebeurt wanneer hij zich druk maakt 
Maar als ik vraag wat er is zegt hij “Niks” 

heb besloten om maar niks tevragen heb er geen zin/kracht voor 

Er vloog vannacht een mug in mijn oor, die ik er gelukkig wel uit heb weten te vissen. Echt, gadverdamme 🤢

Nu heb ik ook nog oorpijn, maar dat kan goed psychisch zijn 

Aan zo ongeveer alles sinds ik ben opgestaan. Het feit dat ik thuis moet werken wegens familie omstandigheden. Het feit dat we een hond in huis hebben door dezelfde familieomstandigheden. Kleuter die heel dwars is en door mijn vergadering heen de hond aan het uitdagen is en hij is jong en wild dus dan word je om geduwd als kleuter. Ik snap het ook, want het is heel stom om rustig te moeten doen omdat de hond anders wild is. Het liefste had ik een lekker muziekje voor haar opgezet en door de kamer laten dansen, maar dat is dus niet handig. Ze wil natuurlijk ook graag met mij spelen, maar ik ben aan het werk. Ik neem wel extra pauze om haar wel aandacht te geven natuurlijk, maar zeuren doet ze natuurlijk precies als ik bezig ben met een mail schrijven. En ik baal gewoon heel erg dat deze situatie nog wel veel langer kan gaan duren. 

Aan mezelf. Moet nog wat laatste dingen doen voor mijn werk en ik heb er zo geen zin in. Volgende week begint mijn vakantie, maar voor mijn gevoel begint het een week te laat. Mijn werkenthousiasmepotje begint leeg te raken. Een laatste paar dingen die ik nog moet oppakken zijn gewoon ook niet leuk om te doen, dat helpt ook niet. Dus ik zit te dubben, toch met iets leuks beginnen zodat ik tenminste iets doe (want ik kom nu echt nergens toe) of me toch even eroverheen zetten en die vervelende dingen even doen zodat het tenminste geregeld is.

Dat de oplossing blijkbaar super simpel was en ik te moeilijk dacht.

Zoals gebruikelijk aan mezelf. Vrijdag vernomen dat een vriendin van vroeger sinds begin deze maand vermist is en ik kan het maar moeilijk loslaten, terwijl ik absoluut niets kan doen. 
Grote ergernis van mijn partner trouwens: dat ik constant bezig ben met wat er in de wereld gebeurd, zorgen maak over andere mensen of hen probeer te helpen, in plaats van mezelf beter te verzorgen. 

@Tara82, de hond zal wat rustiger worden als je een flinke wandeling met hem maakt en hem wat te doen geeft : hersenspelletjes, kauwmateriaal.

lientje69 schreef op 17-07-2023 om 20:20:

[..]

Ach lollypopje

Wat betreft de afwas: aanrecht vol laten lopen met warm water en afwasmiddel, alles erin gooien en laten weken

Morgenochtend afspoelen en laten drogen aan de lucht in een afdruiprek.

Zo deed ik het vroeger toen ik nog geen afwasmachine had ( ben chronisch pijnpatiënt )

Mijn coach heeft vandaag afgewassen, mag ze officieel niet maar ze pakt toch vaak iets kleins voor me op.Maar je tip ga ik onthouden

Vandaag ook weer veel aan het huilen, alsof er sinds die aanvaring met ups gisteren echt iets in me is geknapt. Ik zit er gewoon even fysiek, mentaal en emotioneel doorheen. De komende dagen doe ik helemaal niks (alleen jouw tip toepassen) en leef ik wel op kant en klaaf maaltijden. Zelfs dat laatste beetje dat ik nog wilde kunnen doen, waarvan ik het gevoel had dat het moest ga ik nu loslaten.

Als dat niet helpt ga ik mijn vader bellen om te vragen of ik bij hem terecht kan. Dat wacht ik liever nog even af, omdat als je samen eet het ook energie kost, maar als ik niet meer hoef na te denken en me gewoon alles kan laten gebeuren zal dat vast al veel schelen. Hoop ik.

En hopelijk ga ik ook weer beter slapen. Ik had een probeerverpakkingen droomsap (ik heb geen contraindicaties), sliep geweldig, maar overdag nog veel vermoeider. Gewoon uitgeput lijkt wel. Ik weet niet of dat bijwerkingen zijn, ik had lage dosis, of ook gewoon alle vermoeidheid die er daardoor uit komt bij mij.

Beterlaat2021! schreef op 18-07-2023 om 12:25:

@Tara82, de hond zal wat rustiger worden als je een flinke wandeling met hem maakt en hem wat te doen geeft : hersenspelletjes, kauwmateriaal.

Hij ligt nu bij mijn voeten te slapen en we gaan zo met hem wandelen. Een drukke kleuter + drukke hond versterkt elkaar zo lekker. Ik moet mij er ook niet zo aan ergeren, want dat helpt toch niet. Het is ook echt een schat van een beest. Maar we hadden de vakantie heel anders ingepland. Daar zit eigenlijk de meeste frustratie. Dat wij opgescheept zitten met de egoïstische keuze van iemand anders die er maar van uitgaat dat wij wel helpen. Natuurlijk hadden we ook nee kunnen zeggen, maar zo zitten we weer niet inelkaar. Dat is ook lastig als er helemaal geen andere familie is en de financiën van de persoon heel beperkt zijn. 

Lollypopje schreef op 18-07-2023 om 12:41:

[..]

Mijn coach heeft vandaag afgewassen, mag ze officieel niet maar ze pakt toch vaak iets kleins voor me op.Maar je tip ga ik onthouden

Vandaag ook weer veel aan het huilen, alsof er sinds die aanvaring met ups gisteren echt iets in me is geknapt. Ik zit er gewoon even fysiek, mentaal en emotioneel doorheen. De komende dagen doe ik helemaal niks (alleen jouw tip toepassen) en leef ik wel op kant en klaaf maaltijden. Zelfs dat laatste beetje dat ik nog wilde kunnen doen, waarvan ik het gevoel had dat het moest ga ik nu loslaten.

Als dat niet helpt ga ik mijn vader bellen om te vragen of ik bij hem terecht kan. Dat wacht ik liever nog even af, omdat als je samen eet het ook energie kost, maar als ik niet meer hoef na te denken en me gewoon alles kan laten gebeuren zal dat vast al veel schelen. Hoop ik.

En hopelijk ga ik ook weer beter slapen. Ik had een probeerverpakkingen droomsap (ik heb geen contraindicaties), sliep geweldig, maar overdag zo moe. Ik weet niet of dat bijwerkingen zijn, ik had lage dosis, of ook gewoon alle vermoeidheid die er daardoor uit komt bij mij.

Lollypopje schreef op 18-07-2023 om 12:41:

[..]

En hopelijk ga ik ook weer beter slapen. Ik had een probeerverpakkingen droomsap (ik heb geen contraindicaties), sliep geweldig, maar overdag nog veel vermoeider. Gewoon uitgeput lijkt wel. Ik weet niet of dat bijwerkingen zijn, ik had lage dosis, of ook gewoon alle vermoeidheid die er daardoor uit komt bij mij.

Ik hoop toch zo dat er voor mensen als jij eens een doorbraak komt in de longcovid-onderzoeken...

dankjulliewel 💜

Zo slecht als nu is het zelden met me gegaan, maar de vermoeidheid door de slaapproblemen en de pijn van de rouw die me soms overvalt is echt een slopende cocktail

Maar ik probeer me er maar aan over te geven. Er doorheen is de enige weg er uit en hopelijk wordt mijn wereld daarma weer een klein beetje groter dan mijn huis

De steun die ik trouwens hier en ook van anderen ontvang doet me wel heel goed 😊

@Lollypopje:
Ik denk niet dat je dit kunt lezen, want ik denk dat ik op je negeerlijst sta.
Zelf kamp ik met mentale problemen, maar ben ik fysiek wel sterk. Dus mocht ik bij jou in de buurt wonen en je kennen, ik zou aanbellen en vragen hoe ik je kan helpen. 
Maar misschien is dat net iets wat je niet wilt.

Vind je in ieder geval een sterke vrouw omdat je ondanks je eigen problemen ook zo opgewekt kunt blijken naar anderen. 
Hoop het beste voor je.

Moirmel schreef op 18-07-2023 om 12:23:

Zoals gebruikelijk aan mezelf. Vrijdag vernomen dat een vriendin van vroeger sinds begin deze maand vermist is en ik kan het maar moeilijk loslaten, terwijl ik absoluut niets kan doen.
Grote ergernis van mijn partner trouwens: dat ik constant bezig ben met wat er in de wereld gebeurd, zorgen maak over andere mensen of hen probeer te helpen, in plaats van mezelf beter te verzorgen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.