Huiskamer
Herfstappeltaart
17-07-2023 om 13:41
Doemijdieglazenbol schreef op 17-07-2023 om 13:33:
kennen jullie de Buiten Beter app? Daarmee kun je geen volle containers melden, maar wel zwerfafval (en laat dat nu vaak rond containers liggen). Ook kun je andere suggesties aan de gemeente snel en makkelijk doorgeven. Ik gebruik hem best regelmatig en heb het idee dat het hier goed werkt. Zit wel in een grote stad.
Nee ik kende hem niet. Zal eens zoeken, bedankt!
Yumi
17-07-2023 om 13:42
Omdat ik vanmiddag niet thuis kan zijn heb ik een pakketpunt in de buurt opgegeven. Krijg net bericht dat het is bij een ander pakketpunt is bezorgt, 5 km verderop. Daarheen lopen en met een pakket terug, dat trek ik niet met long covid ![]()
Tuinfluiter
17-07-2023 om 13:44
kennen jullie de Buiten Beter app? Daarmee kun je geen volle containers melden, maar wel zwerfafval (en laat dat nu vaak rond containers liggen). Ook kun je andere suggesties aan de gemeente snel en makkelijk doorgeven. Ik gebruik hem best regelmatig en heb het idee dat het hier goed werkt. Zit wel in een grote stad.
Goede tip ik ga kijken of mijn huidige woonplaats dat ook heeft.
Lollypopje
17-07-2023 om 14:49
Lollypopje schreef op 17-07-2023 om 13:04:
dat ik online een aanvraag heb gedaan om ups vandaag een pakket te laten ophalen, maar dat ik na mijn betaling geen bevestiging per mail heb gehad (geen idee ook of dat zou moeten) en dus geen idee heb of ze nu wel of niet komen.
Gebeld met de klantenservice, er is iets mis gegaan. Ze kunnen niks voor me doen, moet maar wen nieuwe aanvraag doen en mijn geld kan ik pas over 30 dagen terug vragen.
Achterlijke klotezooi.
En niet ben ik aan het janken, omdat ik elke dag zo moe ben ik compleet op mijn tandvlees loop en dit gezeik meer is dan ik aan kan. En dan moet ik ook nog afwassen, want dat heb ik gisteren ook niet gedaan omdat ik te moe was en morgen komt mijn coach dus dan zal ik er ook te moe voor zijn 😥
Beterlaat2021!
17-07-2023 om 14:54
Ergernis : bebouwde kom, verkeerslicht. Ik sla rechtsaf en kruis daarbij een fietspad waar men ook groen heeft. Dus ik stop even. De automobilist achter mij, die geen afstand houdt, schrikt daar blijkbaar van en TOETERT!
Altijd dat gejaag op de weg.....grrrrrr.
Cruyff zou zeggen: als je te laat bent, moet je eerder vertrekken.
Herfstappeltaart
17-07-2023 om 15:10
Lollypopje schreef op 17-07-2023 om 14:49:
[..]
Gebeld met de klantenservice, er is iets mis gegaan. Ze kunnen niks voor me doen, moet maar wen nieuwe aanvraag doen en mijn geld kan ik pas over 30 dagen terug vragen.
Achterlijke klotezooi.
En niet ben ik aan het janken, omdat ik elke dag zo moe ben ik compleet op mijn tandvlees loop en dit gezeik meer is dan ik aan kan. En dan moet ik ook nog afwassen, want dat heb ik gisteren ook niet gedaan omdat ik te moe was en morgen komt mijn coach dus dan zal ik er ook te moe voor zijn 😥
Soms zit ook àlles tegen...
Vf_Watervrouw
17-07-2023 om 20:16
Weer eens zo'n werkdag die uitliep. Dankzij vakantietijd wel een zitplaats in de trein. Uurtje later dan had gekund.
Morgenochtend stel ik een timer in zodra ik het kantoor binnen loop 
lientje69
17-07-2023 om 20:20
Lollypopje schreef op 17-07-2023 om 14:49:
[..]
Achterlijke klotezooi.
Ach lollypopje
Wat betreft de afwas: aanrecht vol laten lopen met warm water en afwasmiddel, alles erin gooien en laten weken
Morgenochtend afspoelen en laten drogen aan de lucht in een afdruiprek.
Zo deed ik het vroeger toen ik nog geen afwasmachine had ( ben chronisch pijnpatiënt )
rooiekater
17-07-2023 om 20:42
Dat heet hier Fixi app
Rogue
17-07-2023 om 21:11
Vf_Watervrouw schreef op 17-07-2023 om 20:10:
Hopelijk ging het wachten snel voorbij.
nope... nu is vriend boos op me omdat ik waarschijnlijk niet thuis was toen hij aan de deur kwam maarja ik dacht hij komt pas 15:00 ik ga nog even wat boodschappen doen... tis sowiso geen goede dag mijn lievelings (enige) zonnebril is stuk
ik baaal zo erg
Netherfield
17-07-2023 om 22:27
Malibu2 schreef op 14-07-2023 om 16:34:
Pfff.. ik moet morgen in Groningen zijn en een collega had me aangeraden de site van Groningen Bereikbaar te checken. Maar die hadden ze beter Groningen ONbereikbaar kunnen noemen...
Is het gelukt? Ben met kind naar Tuinland geweest vanaf Haren. Gelukkig leidde Google maps me binnendoor.
SuzyQFive
17-07-2023 om 23:54
Sinds wanneer worden actuele topics zomaar gesloten zonder bericht van de mods erbij?
Regendrup.
18-07-2023 om 07:21
SuzyQFive schreef op 17-07-2023 om 23:54:
Sinds wanneer worden actuele topics zomaar gesloten zonder bericht van de mods erbij?
Oh welke dan?