Huiskamer
Lollypopje
14-07-2023 om 07:50
Damoontje schreef op 13-07-2023 om 20:55:
Oja goede vraag of sex met condoom dan richting een 9 gaat of richting een 2.
Ze doen alsof het van 10 naar - 10 gaat.
Ook best apart als ze zelf niet weten welke maat het best is.
Dat is dus echt geen algemene kennis. Althans ik heb dat pas geleerd toen ik achter in de twintig was. En dan bedoel ik hoe belangrijk maat is en dat er meer variaties zijn dan normaak en extra groot en hoeveel invloed dat heeft op het gevoel.
Nu ben ik wel een vrouw, maar veel mannen weten dat ook niet. Nu weet ik niet of dit tegenwoordig wel op school langs komt, maar twintig jaar geleden bij mij niet.
Damoontje
14-07-2023 om 08:27
Lollypopje schreef op 14-07-2023 om 07:50:
[..]
Dat is dus echt geen algemene kennis. Althans ik heb dat pas geleerd toen ik achter in de twintig was. En dan bedoel ik hoe belangrijk maat is en dat er meer variaties zijn dan normaak en extra groot en hoeveel invloed dat heeft op het gevoel.
Nu ben ik wel een vrouw, maar veel mannen weten dat ook niet. Nu weet ik niet of dit tegenwoordig wel op school langs komt, maar twintig jaar geleden bij mij niet.
Apart hè. Mijn laatste bedpartner was wat groot geschapen en dat wist hij zelf heel goed (boel blabla daarover).
Als je dan gaat daten, dan verdiep je je erin zou je denken. Het was geen hals-over-kop in bed belanden, het zat er echt aan te komen al een tijdje.
Maar gelukkig was dit iemand die 1000 % zeker wilde weten dat ik niet zwanger zou raken dus de keren dat het niet lukte met de te kleine condooms vond er ook geen penetratie plaats.
Weet nog wel dat we voorlichting kregen over condooms in onze tijd. Maar toen was dat nog zo ongemakkelijk, geen idee of ze over maten condooms gepraat hebben.
(Hij bleek op dezelfde middelbare school gezeten te hebben in dezelfde tijd en heeft waarschijnlijk datzelfde bakje voorbehoedsspul in handen gehad daar
)
Lollypopje
14-07-2023 om 08:32
@Damoontje maar het is dus niet alleen het niet passen. Als hij niet lekker zit of je voelt minder als man, kan dat dus ook aan de maat liggen.
Helaas wordt daarbij dus vaak nog de schuld bij condooms gelegd, waardoor niet verder word gekeken en mensen zich er dus ook niet in verdiepen.
Ik kom er trouwens net pas achter dst je nick met een M is en niet met een N 🤦♀️😂
Treurniet
14-07-2023 om 09:13
Elke week dezelfde persoonlijke bonus aanbiedingen bij de Albert Heijn. Die ik nooit koop
Lollypopje
14-07-2023 om 10:21
sinds ik wakker ben al drie keer naar de wc gemoeten vanwege kramp 😒 Echt ik hoop dat het nu toch leeg/klaar is, want ik had eindelijk weer eens een dag waarin ik me niet totaal uitgeput voelde, maar dat is nu ook weer voorbij daardoor 😒
Damoontje
14-07-2023 om 12:20
Lolly het zou inderdaad goed zijn als daar meer aandacht voor was. Ik heb geen idee waar mannen zulke info vandaan halen. Een soort viafora voor mannen?
t Is misschien juist een onderwerp waarover ze de onzekerheid met elkaar niet delen.
Paar jaar geleden vond de man dat ik wel voor de condooms kon zorgen want hij betaalde het eten (zijn logica omdat hij krap bij kas zat denk ik). Mijn reactie was ook, ik weet toch niet welke jij nodig hebt?
Sommige forummers weten nu wel dat ik niet altijd geluk heb gehad met de bedpartners. De laatste nam tenminste wel zijn verantwoordelijkheid dat HIJ voor de condooms zorgde en als het mis ging met condoom, deden we het niet.
Ontopic, ergernis dat ik NU moet beslissen of ik mee ga op wintersport. Come on mensen. Als ik nu moet beslissen is het antwoord NEE. En de telefoon gaat uit, er kan ff helemaal niks meer bij.
(*tikt vanaf laptop*)
Mama-Inge
14-07-2023 om 15:21
Auwereel schreef op 14-07-2023 om 07:40:
[..]
Ik hoef gelukkig niet zo vroeg op als jij, maar ik neem me elke dag voor bij het opstaan, vanavond ga ik wel op tijd op bed, en bijna elke avond wordt het later dan gepland.... En bijna elke dag word ik vroeger wakker dan nodig...
Ik ga eigenlijk altijd tussen half 8 en 8 uur erin, anders trek ik het niet. Gisteren was het na 9 uur
Ooh en dat vroeger wakker dan nodig heb ik ook regelmatig, zondag is de enigste dag dat ik lang kan slapen, maar dan ben ik meestal ergens tussen 6 en half 7 al wakker. En door de week ook vaak al voordat de wekker af gaat
Malibu2
14-07-2023 om 16:34
Pfff.. ik moet morgen in Groningen zijn en een collega had me aangeraden de site van Groningen Bereikbaar te checken. Maar die hadden ze beter Groningen ONbereikbaar kunnen noemen...
Netherfield
14-07-2023 om 16:41
Malibu2 schreef op 14-07-2023 om 16:34:
Pfff.. ik moet morgen in Groningen zijn en een collega had me aangeraden de site van Groningen Bereikbaar te checken. Maar die hadden ze beter Groningen ONbereikbaar kunnen noemen...
Als je vanaf Assen komt: zet je auto op P+R Haren en neem de bus.
Vanaf Friesland: P+R Hoogkerk en neem de bus.
Malibu2
14-07-2023 om 16:56
Netherfield schreef op 14-07-2023 om 16:41:
[..]
Als je vanaf Assen komt: zet je auto op P+R Haren en neem de bus.
Vanaf Friesland: P+R Hoogkerk en neem de bus.
Normaliter zou ik dat zeker doen als ik in het centrum had moeten zijn, maar morgen is dat met 2 verschillende adressen buiten het centrum en een volle kofferbak geen handige optie.
Ik kom vanuit de richting Assen en ben er best wel bekend, maar ga morgen toch maar even Google Maps aanzetten..
Tinydancer
14-07-2023 om 17:36
Een vader merel voerde de afgelopen dagen zijn 2 dochters. Ik legde als hulpje wat gedroogde meelwormen klaar.
En nu is 1 van zijn dochters gepakt door de buurkat.
Echt , 😭, ik baal zo van dat “ ze moeten buiten lopen, ook in andermans tuin etc “.
De hele blijdschap van die vogeltjes inmijn tuin is weg.
Tinydancer
14-07-2023 om 17:37
En ik kan het de buren zeggen, maar dat lost niets op. Buitenkatten zijn buitenkatten, en de burenrelatie wordt dan stroever.
SuzyQFive
14-07-2023 om 17:48
Malibu2 schreef op 14-07-2023 om 16:34:
Jep… Het is de hel van het noorden momenteel. Als je de mogelijkheid hebt om een fiets mee te nemen en op een p&r te parkeren is dat aan te raden. Of met het OV gaan.
SuzyQFive
14-07-2023 om 17:52
Malibu2 schreef op 14-07-2023 om 16:56:
[..]
Normaliter zou ik dat zeker doen als ik in het centrum had moeten zijn, maar morgen is dat met 2 verschillende adressen buiten het centrum en een volle kofferbak geen handige optie.
Ik kom vanuit de richting Assen en ben er best wel bekend, maar ga morgen toch maar even Google Maps aanzetten..
Geen optie dus 😅.
Als je in Oost moet zijn dan zou je via Glimmen / Haren / Westerbroek kunnen rijden en dan na de vuilstort afslag richting hoogezand nemen en dan de oostelijke ringweg.
Heb je een mogelijkheid voor na de spits reizen? Dan is het wel te doen.