Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Watertoren, dank je. Ik word 41, het zou kunnen. Maar slik ook medicijnen die de hormonen op hol brengen. (Als bijwerking) 

Bij mij begon het altijd heel licht, ik werd er nooit door overvallen. Zal nu alle jassen en tassen maar volproppen met tampons voor je-weet-het-niet. 

Ging me wel afvragen of ik in de supermarkt een vreemde er op zou attenderen als zij rondliep met lekkage. 
Oja goede vraag of sex met condoom dan richting een 9 gaat of richting een 2. 
Ze doen alsof het van 10 naar - 10 gaat. 
Ook best apart als ze zelf niet weten welke maat het best is. 

Een dag vol ergernissen 
Schoonmoeder die naar het ziekenhuis moest en ik ging mee, hing ze om 11 uur aan de telefoon waar ik bleef want de taxi kwam om half 12
Tja, dan had ze vanmorgen moeten bellen, dan was ik een kwartier eerder vertrokken 
Uiteindelijk was de taxi er pas om 10 voor 12 en was ze te laat bij het ziekenhuis voor haar eerste afspraak 

2e ergernis, de taxi zou ons tussen 14.45 en 15.15 ophalen 
16.00 uur nog geen taxi, dus gebeld.
Ja de taxi was er geweest maar de chauffeur kon ons niet vinden, heel vaag want we zaten bij de ingang van het ziekenhuis te wachten 
We moesten tot half 6 wachten voordat we Uiteindelijk opgehaald werden.

Waardoor ik  te laat bij de musical van kind was en de helft gemist heb.

Kwam ik thuis, alle zooi van het eten nog op het aanrecht, tafel niet opgeruimd, pfff ben er wel klaar mee.

Inmiddels al 3x aangebeld, doet niemand open. Ik heb er zo schijt genoeg van. Morgen ga ik weer aanbellen en anders ga ik idd advies vragen bij de wijkagent. Bah

Regendrup. schreef op 13-07-2023 om 21:23:

Inmiddels al 3x aangebeld, doet niemand open. Ik heb er zo schijt genoeg van. Morgen ga ik weer aanbellen en anders ga ik idd advies vragen bij de wijkagent. Bah

Goed plan, succes.

De liften op het werk doen het niet. Soms is er een onderdeel vervangen en functioneert het tijdelijk. Goedkoop is duurkoop dringt misschien ooit door

Tablet slikt mijn bericht in als het net klaar is. Het is vast een complot.

Mama-Inge schreef op 13-07-2023 om 21:01:

Een dag vol ergernissen
Schoonmoeder die naar het ziekenhuis moest en ik ging mee, hing ze om 11 uur aan de telefoon waar ik bleef want de taxi kwam om half 12
Tja, dan had ze vanmorgen moeten bellen, dan was ik een kwartier eerder vertrokken
Uiteindelijk was de taxi er pas om 10 voor 12 en was ze te laat bij het ziekenhuis voor haar eerste afspraak

2e ergernis, de taxi zou ons tussen 14.45 en 15.15 ophalen
16.00 uur nog geen taxi, dus gebeld.
Ja de taxi was er geweest maar de chauffeur kon ons niet vinden, heel vaag want we zaten bij de ingang van het ziekenhuis te wachten
We moesten tot half 6 wachten voordat we Uiteindelijk opgehaald werden.

Waardoor ik te laat bij de musical van kind was en de helft gemist heb.

Kwam ik thuis, alle zooi van het eten nog op het aanrecht, tafel niet opgeruimd, pfff ben er wel klaar mee.

Wat een rotdag voor jou/jullie   Was het de eind musical van groep 8 van kind? Hopelijk morgen een betere dag

gewoon aan het werk, en collega's en ik bespreken werkgerelateerde zaken met elkaar, komt er een dame naar onze balie.

Zouden jullie wat zachter kunnen kwebbelen? 

Pardon?

Mevrouw u kunt ook de deur dicht doen van de zaal, en aan de andere kant waar niemand zit te werken open laten. ja maar het is zo warm en meneer de hoge baas zit erbij.

Ja en bij ons komen er mensen met vragen aan de balie die u dan hoort en ook nog de telefoon centrale die gaat. Dus mevrouw heeft toch maar de deur dicht gedaan.

Muts met haar kwebbelen, we zaten niet aan de thee maar waren hard aan het werk. 

Het zijn voor ons (helaas)vaste werkplekken, je moet eens weten hoeveel overlast wij soms ervaren van sommige evenementen in die zaal, en de ruimtes om ons heen, dan horen we onszelf niet eens denken soms.

Er is niet echt nagedacht over onze werkplek.

HAHA!wait..what schreef op 13-07-2023 om 22:54:

[..]

Wat een rotdag voor jou/jullie Was het de eind musical van groep 8 van kind? Hopelijk morgen een betere dag

Hij zit in groep 7 combiklas met 8,te veel rollen voor het aantal kinderen in groep 8, dus deed groep 7 ook mee. Maar baalde behoorlijk dat het zo liep.

Daarbij ook nog op de heenweg een stuk weg afgesloten, dus omrijden. Op advies van man de terugweg over Groningen, maar toen stond ik stil op de rondweg, alsof alles dan tegen zit

Man moest om 6 uur naar de wc en daar werd ik wakker van en kon de slaap niet meer vatten helaas. Had nog wel tot een uurtje of 8 willen tukken.

Mama-Inge schreef op 14-07-2023 om 03:06:

[..]

Hij zit in groep 7 combiklas met 8,te veel rollen voor het aantal kinderen in groep 8, dus deed groep 7 ook mee. Maar baalde behoorlijk dat het zo liep.

Daarbij ook nog op de heenweg een stuk weg afgesloten, dus omrijden. Op advies van man de terugweg over Groningen, maar toen stond ik stil op de rondweg, alsof alles dan tegen zit

Fijn dat je dan volgend jaar nog een musical hebt!

Aan iedereen die tussen nu en september bedenkt om via Groningen te gaan, doe het niet. De ringweg ligt er op meer plekken uit dan je kan bedenken en in de stad is het ook niet te doen. Als ik vanuit mijn wijk in buurdorp linksaf wil, dan kom ik nu de weg al niet over. Daar stond ik me dus gisteren te ergeren dat ik me dat niet bedacht had want vorig jaar zomer was het precies hetzelfde…

Gisteravond ook te laat naar bed gegaan en vanmorgen stond de wekker wel weer op 3 uur.
Te kort geslapen en wakker met hoofdpijn

M'n fling is over en vind t zoooo jammer. Niet eens om de man eigenlijk maar vind de aandacht en het spel altijd zo leuk

Mama-Inge schreef op 14-07-2023 om 07:05:

Gisteravond ook te laat naar bed gegaan en vanmorgen stond de wekker wel weer op 3 uur.
Te kort geslapen en wakker met hoofdpijn

Ik hoef gelukkig niet zo vroeg op als jij, maar ik neem me elke dag voor bij het opstaan, vanavond ga ik wel op tijd op bed, en bijna elke avond wordt het later dan gepland.... En bijna elke dag word ik vroeger wakker dan nodig...

Ohh dubbel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.