Huiskamer
Treurniet
13-07-2023 om 14:38
Nog een dikke week en dan schoolvakantie.
Dan zal de huisarts helemaal onbereikbaar worden..
Regendrup.
13-07-2023 om 16:24
Vanaf 13 uur alweer die klote stuiterende bal
Ik ben moed aan het verzamelen om langs te gaan.
_Audrey
13-07-2023 om 16:27
Regendrup. schreef op 13-07-2023 om 16:24:
Vanaf 13 uur alweer die klote stuiterende bal
Ik ben moed aan het verzamelen om langs te gaan.
Ik zou het echt doen hoor, dit is toch geen doen zo! Of zijn het heel vervelende mensen?
Regendrup.
13-07-2023 om 16:31
_Audrey schreef op 13-07-2023 om 16:27:
[..]
Ik zou het echt doen hoor, dit is toch geen doen zo! Of zijn het heel vervelende mensen?
Ze zijn sowieso nogal luidruchtig wel in hun tuin. Vaak feestjes etc. Maar dit constante gebonk is wel echt heel irritant.
Snap gewoon echt niet hoe hij het zelf volhoudt.
Yumi
13-07-2023 om 16:48
Regendrup. schreef op 13-07-2023 om 16:31:
[..]
Ze zijn sowieso nogal luidruchtig wel in hun tuin. Vaak feestjes etc. Maar dit constante gebonk is wel echt heel irritant.
Leef met je mee, zo erg als je buren hebt die zo luidruchtig zijn. Ik ben verhuisd voor geluidsoverlast, en weet hoe het voelt. Wat mij ook irriteerde was dat je vooral rustig en voorzichtig in gesprek moet gaan, want je wil geen ruzie. Terwijl ik het liefst die tuin was binnengestormd en de stekker uit de muziekinstallatie had getrokken
Dat gebonk met die bal valt ook niet te negeren, ga praten of vraag aan de wijkagent hoe je dit het beste kunt aanpakken. Het gaat niet vanzelf over en op deze manier gaat die zomervakantie heel lang duren...
_Audrey
13-07-2023 om 16:59
Yumi schreef op 13-07-2023 om 16:48:
[..]
Leef met je mee, zo erg als je buren hebt die zo luidruchtig zijn. Ik ben verhuisd voor geluidsoverlast, en weet hoe het voelt. Wat mij ook irriteerde was dat je vooral rustig en voorzichtig in gesprek moet gaan, want je wil geen ruzie. Terwijl ik het liefst die tuin was binnengestormd en de stekker uit de muziekinstallatie had getrokken
![]()
Dat gebonk met die bal valt ook niet te negeren, ga praten of vraag aan de wijkagent hoe je dit het beste kunt aanpakken. Het gaat niet vanzelf over en op deze manier gaat die zomervakantie heel lang duren...
Best een goed idee van de wijkagent als dit niet stopt. Horendol wordt je van dat gebonk de hele dag.
Pooh-Bear
13-07-2023 om 17:16
Regendrup. schreef op 13-07-2023 om 16:31:
[..]
Heb ook van die fijne buren sinds een paar maanden. Hier stuiteren ze niet met de bal maar voetballen ze ermee liefs hard tegen de schutting schoppend. Ook gillen ze veel naar elkaar.
Vorig jaar hadden we een kind aan de overkant dat continu aan het stuiteren was met een bal zelfs snachts soms. Ik weet dat we toen nog op elkaar reageerde ons bijna afvr vroegen of we hetzelfde buurkind hadden. Maar dat kind met die stuiterende bal aan de overkant horen we nu nooit meer.
SombraOnline
13-07-2023 om 17:22
Zucht. Vandaag een minder fijne klant aan de lijn gehad, of ik wist waarom er een regenboogvlag aan een kantoor van ons hing… Want een regenboog staat tegenwoordig voor haat schijnbaar, is het verspreiden van propaganda, en wij proberen kinderen om te toveren tot iets wat ze niet zijn.
Zucht… Adem in, adem uit.
SuzyQFive
13-07-2023 om 17:26
SombraOnline schreef op 13-07-2023 om 17:22:
Zucht. Vandaag een minder fijne klant aan de lijn gehad, of ik wist waarom er een regenboogvlag aan een kantoor van ons hing… Want een regenboog staat tegenwoordig voor haat schijnbaar, is het verspreiden van propaganda, en wij proberen kinderen om te toveren tot iets wat ze niet zijn.
Zucht… Adem in, adem uit.
Mijn stiefzoon likete een bericht over verbranden van de regenboogvlag.
Damoontje
13-07-2023 om 17:30
Nou… donkere broek aan. Veeeel maandverband mee. Regelmatig naar toilet. Maar nou is t opeens weer over
(Het is er ook hier niet regelmatiger op geworden)
watertoren
13-07-2023 om 18:01
Damoontje schreef op 13-07-2023 om 17:30:
Nou… donkere broek aan. Veeeel maandverband mee. Regelmatig naar toilet. Maar nou is t opeens weer over
![]()
(Het is er ook hier niet regelmatiger op geworden)
Tja, dat is denk ik het begin van de overgang. Ik heb dat ook gehad. Ik was jaren geleden al 9 maanden niet ongesteld geweest dus ik dacht dat ook niet meer te worden. Ik ben altijd onregelmatig ongesteld geweest en had altijd tampons in mijn tas maar dat deed ik op een gegeven moment niet meer. En toen werd ik ineens ongesteld in de vakantie. Ik ben naar de hotelkamer gegaan en mijn man is tampons gaan halen. Ik had nog nooit zulke heftige bloedingen gehad alsof ik leeg liep. Ik had 2 badlakens bij maar 1 heb ik gebruikt om op te gaan liggen om het beddengoed te ontzien. Dat was ook nodig. Na deze vakantie ben ik nog 1 keer ongesteld geworden met dezelfde heftige bloedingen en daarna nooit meer. Ik ben nu 58.
Netherfield
13-07-2023 om 18:44
Zusterclivia schreef op 13-07-2023 om 11:31:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte; gebruik dan condooms erbij.
Maar veel mannen (en vrouwen) vinden het niet fijn. Ik vraag mij dan af, niet fijn als in: ipv een 10 is het maar een 2 OF ipv een 10 is het een 9?
Als de keuze is of seks met condoom of geen seks, dan is het weer niet een heel moeilijke keuze gok ik zomaar. Misschien moet het condoom meer gepromoot worden.
Lollypopje
13-07-2023 om 18:48
Netherfield schreef op 13-07-2023 om 18:44:
[..]
Als de keuze is of seks met condoom of geen seks, dan is het weer niet een heel moeilijke keuze gok ik zomaar. Misschien moet het condoom meer gepromoot worden.
En dan ook aandacht dat ook bij condooms het niet one-size-fits-all is. Mannen die er last van hebben of het idee hebben dat ze niks voelen, hebben heel vaak de verkeerde maat.
Als vrouw heb ik overigens nooit verschil gemerkt tussen met en zonder condoom. Ja aan het begin kun je niet meteen door, maar je kunt dat ook onderdeel van de seks maken en voordeel aan het eind als vrouw, je hoeft het niet te lozen 
Bakblik
13-07-2023 om 19:02
Netherfield schreef op 13-07-2023 om 18:44:
[..]
Uhm.......
Condoom is toch sowieso onderdeel van de seks als je nog geen kinderen wilt, jong bent en nog niet zeker weet of dit de partner voor de rest van je leven zal zijn?