Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 12-07-2023 om 15:11:

[..]

Er is nog geen koffie. En dus ook geen brownie.

ZUCHT. Wie komt me een kopje koffie maken? 😂

Mocht ik op fietsafstand wonen en je bericht tijdig gelezen hebben, zou ik dadelijk afkomen. 
Ben me nu ook aan het verdiepen in een officiële dienst voor een soort van bijverdienste, waarbij je bij mensen thuis kleine klusjes komt doen.

De ergernis: slaapritme nog totaal in de war, dacht een klein dutje te doen deze middag, wordt ik om 20u wakker. Dus weer niet kunnen koken. Hopelijk is het morgen wel in orde. 

Ik zag op tv dat er meer jonge dames niet aan de pil willen ivm de hormonen. Dus gaan ze temperaturen bij wijze van voorbehoedsmiddel. Dus wordt het drukker bij abortusklinieken. Nou ben ik misschien wel vreselijk ouderwets, maar ze kunnen toch ook een condoom gebruiken?!?

Netherfield schreef op 12-07-2023 om 22:13:

Ik zag op tv dat er meer jonge dames niet aan de pil willen ivm de hormonen. Dus gaan ze temperaturen bij wijze van voorbehoedsmiddel. Dus wordt het drukker bij abortusklinieken. Nou ben ik misschien wel vreselijk ouderwets, maar ze kunnen toch ook een condoom gebruiken?!?

Daar zal vast ook al weer een (complot)theorie over bestaan. Ik ga er maar niet naar op zoek.

Een soort lego setje gekocht, maar geen instructies gekregen hoe deze in elkaar te zetten. Zucht, en natuurlijk zijn die instructies nergens online te vinden...

SombraOnline schreef op 12-07-2023 om 22:51:

Een soort lego setje gekocht, maar geen instructies gekregen hoe deze in elkaar te zetten. Zucht, en natuurlijk zijn die instructies nergens online te vinden...

Met van die hele kleine steentjes? Ik heb zo’n setje van een roos, moet dus op de verpakking kijken hoe ie in elkaar moet. 

Treurniet schreef op 12-07-2023 om 18:21:

[..]

? Ongesteldheid is toch afstoting van het verdikte baarmoederslijmvlies, dat heb je niet met een spiraal (meestal...)

On topic: helaas heb ik vandaag geleerd dat een verzending met barcode wat anders is dan verzending via een QR code. Voor een verzendlabel heb je een werkende printer nodig... Nu verzoek aan het bedrijf of de retour alsnog met een QR code kan..

Hormonaal word je gewoon ongesteld maar omdat je baarmoederslijmvlies niet groeit valt er niets af te stoten. Je hebt gewoon een eisprong elke maand. 

Poezel_en_Wip schreef op 12-07-2023 om 22:22:

[..]

Daar zal vast ook al weer een (complot)theorie over bestaan. Ik ga er maar niet naar op zoek.

Misschien doen de mannen daar moeilijk over. Zijn ze heeeeeel erg allergisch. 

Ik erger me als mensen bepaalde bezigheden weg zetten als ‘niks doen’. Verenigingswerk is niet ‘niks doen’, tuinieren voor een oude buurman ook niet. 
Ik ben niet iemand die de hele dag praat over zulke dingen. Een rondje hardlopen, een wandeling met vrienden, zwemmen in de rivier. 
Dat is niet niks doen. 

De pubers van de achterburen hebben bezoek en zitten te gillen in de tuin, met muziek en gezang.. Ik heb buikpijn en wil/moet slapen! Half 6 gaat de wekker 😴 Ik heb het raam al dicht gedaan en de ventilator aan maar ik hoor ze echt heel goed! Is elke avond raak sinds afgelopen weekend..

SuzyQFive schreef op 12-07-2023 om 22:58:

[..]

Met van die hele kleine steentjes? Ik heb zo’n setje van een roos, moet dus op de verpakking kijken hoe ie in elkaar moet.

Ja, gekocht via Shein (heel slecht, I know ). Heb er al vaker setjes gekocht, maar dit is de eerste keer dat ik geen instructies heb gekregen, en het is helaas niet af te kijken van de verpakking.  

SombraOnline schreef op 12-07-2023 om 23:51:

[..]

Ja, gekocht via Shein (heel slecht, I know ). Heb er al vaker setjes gekocht, maar dit is de eerste keer dat ik geen instructies heb gekregen, en het is helaas niet af te kijken van de verpakking.

Misschien staat er een instructie op brickwatch? 

bruh… Butnacht… Werd om 4:00 wakker, even plassen, slokje water. Maar viel niet meer in slaap. Toen maar even gaan lezen op mijn ereader. Viel ik bijna in slaap. Draait mijn vriend zich om (is nogal lomp in zijn slaap) en tikt zo de ereader tegen mijn hoofd dus ik weer helemaal wakker. En toen zat er ook nog een mug… ik was er klaar mee 🤨😩

SuzyQFive schreef op 12-07-2023 om 23:06:

[..]

Hormonaal word je gewoon ongesteld maar omdat je baarmoederslijmvlies niet groeit valt er niets af te stoten. Je hebt gewoon een eisprong elke maand.

Hoeft niet. Sommige hebben helemaal geen eisprong meer. Was daar altijd wild jaloers op, ik werd keurig ongesteld elke maand.

Hier snap ik ook niets van. Doe t al jaren met condoom. Was de AC zat maar wil geen kinderen. Zou wel fijn zijn als er ooit iets komt zonder bijwerkingen. Twee vriendinnen hebben zich laten steriliseren, dat lijkt me wel wat. Maar gedoe als vrouw, zowel het traject als de ingreep. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

13-07-2023 om 07:19

Ik werd vanochtend om half zes wakker van rare geluiden. 
Mijn kat had een beest gevangen en zat dat lekker naast het bed op te eten. Dat was echt heel naar wakker worden.
Het is dat het beest zo leuk is, anders had ik hem eruit geschopt. Nu heb ik dat ook wel gedaan, maar hij kan zo weer naar binnen als hij wil. Doet hij toch niet, hij was veel te wild en trots op zichzelf, die zie ik voorlopig niet terug. 

Ik heb (vanwege een val met mijn fiets waarbij ik in glas terechtkwam) een paar wonden die groter zijn dan een standaard pleister. Ik heb dure "eilandpleisters" gekocht voor de wond op mijn been, waterdichte, zodat ik ermee kan douchen. Toen ik de pleister aan wilde brengen, frommelde opeens het plakgedeelte aan één kant helemaal in elkaar. Dus dat deel zit nu vast met leukoplast en waterdicht kan ik echt vergeten. De wond op mijn arm is helaas groter dan de eilandpleister, dus daar gaas en leukoplast soft op, en natuurlijk draaide één van die leukoplastjes óók helemaal in elkaar!
De tip netverband die ik in mijn topic erover kreeg, nog een ergernis, dat is alleen online verkrijgbaar kennelijk, en dat heb ik nu maar online besteld. 
Gelukkig gaat de genezing voorspoedig, want ik krijg een slecht humeur van pleisters.  

Dat was ook mijn eerste gedachte; gebruik dan condooms erbij. 

Maar veel mannen (en vrouwen) vinden het niet fijn. Ik vraag mij dan af, niet fijn als in: ipv een 10 is het maar een 2 OF ipv een 10 is het een 9?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.