Huiskamer
Damoontje
12-07-2023 om 00:01
Auwereel schreef op 11-07-2023 om 19:37:
[..]
![]()
De laatste menstruaties die ik had kwamen onregelmatig en ALTIJD als ik een lichte broek aan had.En doorlekken, terwijl ik ook altijd een stevig inlegkruisje gebruikte. De keer dat ik ern lichte broek droeg en niet ongesteld werd, wist ik dat ik echt mijn laatste menstruatie had gehad.
Dank je wel
Vlak voor ik er achter kwam, heb ik nog vuilnis weggebracht. Dat houdt in dat er een container onderaan de flat staat, waar iedereen op uit kijkt, waar ik gebukt heb… Een buurmeisje kwam even kletsen. Maar zij is zo open, zij zou misschien gevraagd hebben waarom ik bloed op mijn broek had.
En idd het is best onregelmatig. Waarmee ik niet hoop dat ik al in de overgang kom. Dat het er dagenlang tegenaan zit en als je even niet oplet loop je leeg.
Fijn deze vrouwenpraat
SuzyQFive
12-07-2023 om 07:49
Regendrup. schreef op 11-07-2023 om 20:47:
[..]
Oh dit is ZO herkenbaar!! En altijd is iemand anders het schuld he
man man man
Zo moest mijn dochter gisteren haar schoolboeken inleveren en kon ze haar wiskundeboek niet vinden. Dat was mijn schuld 🤣.
Koettie
12-07-2023 om 07:57
Hier ook ongesteldheidsperikelen. Verlies veel meer bloed dan normaal, heb gister elk uur mn tampon moeten wisselen op werk, voelde ze gewoon uitzakken doordat het verzadigd was. Blegh.
noas_1993
12-07-2023 om 09:04
Dat ik net mijn deur dicht moest doen omdat ze hierachter met een bladblazer bezig zijn. Wat een kutgeluid is dat zeg!
Wobbelkont
12-07-2023 om 09:49
Serieus vrouw?! Je bent nu al 25 minuten aan één stuk door aan t praten! Hou ‘ns ff stil, of praat zachter. Ik hoor je door m’n muziek standje hoorbeschadeging heen…
lientje69
12-07-2023 om 10:20
Heb me geërgerd aan de stress van man om iets dat achteraf geen donder voorstelde.
Typisch gevalletje van gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog.
Zwaar overdreven gedrag weer. 
oudmaarnognietkoud
12-07-2023 om 13:52
Dat ik gisteren bij mijn auto kwam en zag dat iemand de achterkant in de puin heeft gereden. Natuurlijk geen briefje bij. Dus vanmorgen naar de garage geweest, straks op internet aangifte doen en ik hoop dat ik bij het waarborgfonds terecht kan.
Ik baal hier zo ontzettend van. Was hier voor het pand, er hangt binnen wel een camera maar zij moeten nog even uitzoeken of mijn auto daar nog net wel/niet opstaat.
Degene die het heeft gedaan wens ik veel lelijks toe
Broodjebrie
12-07-2023 om 13:58
oudmaarnognietkoud schreef op 12-07-2023 om 13:52:
Dat ik gisteren bij mijn auto kwam en zag dat iemand de achterkant in de puin heeft gereden. Natuurlijk geen briefje bij. Dus vanmorgen naar de garage geweest, straks op internet aangifte doen en ik hoop dat ik bij het waarborgfonds terecht kan.
Ik baal hier zo ontzettend van. Was hier voor het pand, er hangt binnen wel een camera maar zij moeten nog even uitzoeken of mijn auto daar nog net wel/niet opstaat.
Degene die het heeft gedaan wens ik veel lelijks toe![]()
Oh nee! Wat ontzettend ba,en zeg. Hopelijk staat er iets op camera.
Regendrup.
12-07-2023 om 14:33
Ik heb zin in koffie, maar eigenlijk ook niet. Of nouja, ik heb geen zin om op te staan en koffie te maken. Helaas is er niemand anders in huis die dat voor me kan doen.
Dus ik zal toch zometeen op 'moeten' staan voor mijn kopje koffie. En als ik dan toch sta, ga ik maar meteen een brownie erbij pakken.
Ook erger ik me aan mezelf, kleine in mijn buik is vandaag HEEL druk aan het bewegen en echt gewoon een ongemakkelijk gevoel geeft dat. Maar tegelijkertijd wil je het natuurlijk ook gewoon zo goed voelen bewegen!
Regendrup.
12-07-2023 om 15:11
Regendrup. schreef op 12-07-2023 om 14:33:
Ik heb zin in koffie, maar eigenlijk ook niet. Of nouja, ik heb geen zin om op te staan en koffie te maken. Helaas is er niemand anders in huis die dat voor me kan doen.
Dus ik zal toch zometeen op 'moeten' staan voor mijn kopje koffie. En als ik dan toch sta, ga ik maar meteen een brownie erbij pakken.
Ook erger ik me aan mezelf, kleine in mijn buik is vandaag HEEL druk aan het bewegen en echt gewoon een ongemakkelijk gevoel geeft dat. Maar tegelijkertijd wil je het natuurlijk ook gewoon zo goed voelen bewegen!
Er is nog geen koffie. En dus ook geen brownie.
ZUCHT. Wie komt me een kopje koffie maken? 😂
Lollypopje
12-07-2023 om 15:41
Regendrup. schreef op 12-07-2023 om 15:11:
[..]
Er is nog geen koffie. En dus ook geen brownie.
ZUCHT. Wie komt me een kopje koffie maken? 😂
Wil je die persoon daarna ook doorsturen naar mij?
En laat hem ook meteen een brownie meenemen 
Regendrup.
12-07-2023 om 16:01
Lollypopje schreef op 12-07-2023 om 15:41:
[..]
Wil je die persoon daarna ook doorsturen naar mij?
En laat hem ook meteen een brownie meenemen
Zeker!
Inmiddels is het me gelukt mezelf uit mijn stoel te hijsen. Pff wat kan dat een moeite kosten he, vreselijk.
man man man
kan zo niks