Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Saga schreef op 08-07-2023 om 15:06:

Aan mijn man. We hebben een feestje vanavond en eigenlijk hadden we geen oppas. Ik had gezegd dan wel thuis te blijven, maar het wel jammer te vinden. Dus man rijdt mee met iemand anders, prima.
Nu werden we gebeld dat er toch oppas is. Nee, vond man niet nodig want hij kon toch al meerijden. Uuuhhhh en ik dan?

sjemig, wat suf! 

Aan mijn man. We hebben een feestje vanavond en eigenlijk hadden we geen oppas. Ik had gezegd dan wel thuis te blijven, maar het wel jammer te vinden. Dus man rijdt mee met iemand anders, prima.
Nu werden we gebeld dat er toch oppas is. Nee, vond man niet nodig want hij kon toch al meerijden. Uuuhhhh en ik dan?

Nou ja zeg....

Ik erger me heel erg aan het feit dat nieuwe verkiezingen waarschijnlijk pas omstreeks november kunnen worden gehouden. Kom wat mij betreft maar allemaal terug van vakantie en aan het werk. We kunnen ons weer geen enorm traag gedoe veroorloven.

Herfstappeltaart schreef op 08-07-2023 om 16:42:

Ik erger me heel erg aan het feit dat nieuwe verkiezingen waarschijnlijk pas omstreeks november kunnen worden gehouden. Kom wat mij betreft maar allemaal terug van vakantie en aan het werk. We kunnen ons weer geen enorm traag gedoe veroorloven.

Laat die mensen lekker vakantie houden..
Door blijven werken is voor niemand goed, wie je ook bent!

noas_1993 schreef op 08-07-2023 om 17:00:

[..]

Vind ik ook.

Het is inmiddels opgelost! Volgens mij had man ook wel door dat hij een beetje horkerig was.  Want ik zei dat de kinderen gingen logeren en hij heeft direct degene met wie hij meerijdt afgezegd. 

Saga schreef op 08-07-2023 om 17:28:

[..]

Het is inmiddels opgelost! Volgens mij had man ook wel door dat hij een beetje horkerig was. Want ik zei dat de kinderen gingen logeren en hij heeft direct degene met wie hij meerijdt afgezegd.

Jij had toch ook mee kunnen rijden en niet de Bob zijn 

noas_1993 schreef op 08-07-2023 om 17:00:

[..]

Dat is waar maar er zijn genoeg politici in een partij om campagne te voeren. Dan lossen ze elkaar maar af. Dan kan iedereen een paar weken op vakantie. Me dunkt dat het land in een dusdanige toestand is dat 4 maanden de tijd nemen om nieuwe verkiezingen uit te schrijven wel heel erg lang is. Ik snap ook gewoon niet goed waar die tijd voor nodig is. De meeste partijen hebben de programma's allang klaar liggen.

Herfstappeltaart schreef op 08-07-2023 om 17:48:

[..]

Dat is waar maar er zijn genoeg politici in een partij om campagne te voeren. Dan lossen ze elkaar maar af. Dan kan iedereen een paar weken op vakantie. Me dunkt dat het land in een dusdanige toestand is dat 4 maanden de tijd nemen om nieuwe verkiezingen uit te schrijven wel heel erg lang is. Ik snap ook gewoon niet goed waar die tijd voor nodig is. De meeste partijen hebben de programma's allang klaar liggen.

Kans geven aan nieuwe partijen om zich in te schrijven en zich kenbaar te maken oa. En de vakanties tellen niet mee in die voorbereidingstijd. Dus 8wk zomervakantie en de herfstvakantie. 

Verder:

https://www.kiesraad.nl/actueel/nieuws/2023/07/07/benodigde-tijd-voor-een-ontbindingsverkiezing-tweede-kamer

SuzyQFive schreef op 08-07-2023 om 18:14:

[..]

Kans geven aan nieuwe partijen om zich in te schrijven en zich kenbaar te maken oa. En de vakanties tellen niet mee in die voorbereidingstijd. Dus 8wk zomervakantie en de herfstvakantie.

Verder:

https://www.kiesraad.nl/actueel/nieuws/2023/07/07/benodigde-tijd-voor-een-ontbindingsverkiezing-tweede-kamer

Mja...blijkbaar is het nodig. Maar ik blijf het toch ergerlijk lang vinden. En ik hoop dat er niet nóg meer partijen bijkomen. Er zijn er al veel te veel.

Volwassen mensen die heel lang kunnen zeuren over wel/geen ijsje.

Word net wakker uit een siësta. 

1. Ben benieuwd of ik vannacht kan slapen
  2. Het had al best zondag mogen zijn van mij
  3. Gedroomd over werk, dus eigenlijk ook wel weer best dat het nog geen zondag is 

Ik was dus door dit topic aan het bladeren om te melden dat het irritant is dat een buurhond jankt bij sirene van politie- of ambulancewagen. Sirene is in 5 seconden weg of uit, hond gaat 30 seconden door. Dat lijkt heeeeeeel lang....

ik erger me aan de warmte.

Broodjebrie schreef op 08-07-2023 om 21:00:

ik erger me aan de warmte.

Ik ook 😒 Hoofdpijn en totaal geen zin/energie om iets te doen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.