Huiskamer
oudmaarnognietkoud
05-07-2023 om 09:58
Zeker slecht.
Ik baal ook want de geraniums en petunia's op het balkon staan/hangen vreselijk te verwaaien en te verregenen
Eén hangmand heb ik er even afgehaald maar die andere kan ik niet goed bij. De leuke bloembakjes op de balkontafel heb ik maar op de grond gezet. Die begonnen al naar de rand van de tafel te schuiven.
Ergernis: achterlijke zomerstorm
Yumi
05-07-2023 om 10:58
Zou gisteren een pakketje geleverd krijgen. Vandaag een mailtje van DPD, pakket wordt tussen 1 tot 2 werkdagen bezorgd.
Het is op dit moment erg druk. We doen onze uiterste best om jouw pakket zo spoedig mogelijk te bezorgen. Is je pakket na 3 dagen nog niet aangekomen, neem dan contact met ons op.
Wat is dit nou, hoezo moet ik dan contact opnemen? Als je niet kan voldoen aan op tijd bezorgen hoor je dat zelf te melden!
Auwereel
05-07-2023 om 11:38
wild-flower schreef op 05-07-2023 om 09:10:
Als je net 3x achter elkaar een NL alert voor extreem weer krijgt vol met spelfouten ....
Ik heb wel eens gehoord dat bij pasgeverfde objecten het bordje "Nad" wordt opgehangen omdat dit mensen effectiever waarschuwt dan in de juiste spelling. Deze waarschuwing wordt nu ook hier gedeeld, effectief dus.
Maar de aard van de spellingsfouten lijkt me eerder "getypt met teveel haast", of, "Help, ik waai weg, maar ik weet nog nèt een waarschuwing te typen!"
wild-flower
05-07-2023 om 11:40
Auwereel schreef op 05-07-2023 om 11:38:
[..]
Maar de aard van de spellingsfouten lijkt me eerder "getypt met teveel haast", of, "Help, ik waai weg, maar ik weet nog nèt een waarschuwing te typen!"
Je had maar 1 taak ...
Bakblik
05-07-2023 om 12:02
Volgens de jaarkalender is vandaag de diplomauitreiking/afscheidsceremonie voor degenen die na 5 jaar havo de school gaan verlaten. Waarom is er dan nu nog steeds geen uitnodiging hoe laat een en ander gaat plaatsvinden?
Gelukkig heeft man vanwege het weer besloten tot thuiswerken dus geen stress of hij het wel op tijd kan halen als we toch nog horen dat er iets is.
Yumi
05-07-2023 om 13:11
Yumi schreef op 04-07-2023 om 22:22:
Eerste keer maanden gewacht op mijn bestelde fauteuil, bleek uiteindelijk niet meer leverbaar. Andere gevonden, die was beschadigd, kon een tijd niets vinden maar uiteindelijk ja hoor, vanmorgen vol verwachting uitgepakt, de verkeerde kleur
Nou maar weer afwachten, of de kleur die ik graag wil nog leverbaar is. Ik vind dit zo ontzettend vermoeiend 😫
En ja hoor, niet meer leverbaar
Ben het zo spuugzat, wat een ellende tegenwoordig om iets te bestellen. Maar misschien verwacht ik wel teveel, ik bedoel onbeschadigd en het juiste product en/of kleur dat kan echt niet
Lollypopje
05-07-2023 om 19:45
Dat Storytell kuren heeft en ik mijn boek niet afgespeeld 😒
Normaal luister ik rond deze tijd nog ern uurtje voor ik ga slapen.
SuzyQFive
05-07-2023 om 19:48
Lollypopje schreef op 05-07-2023 om 19:45:
Dat Storytell kuren heeft en ik mijn boek niet afgespeeld 😒
Normaal luister ik rond deze tijd nog ern uurtje voor ik ga slapen.
Staat dat boek ook in Kobo Plus?
Lollypopje
05-07-2023 om 19:51
SuzyQFive schreef op 05-07-2023 om 19:48:
[..]
Staat dat boek ook in Kobo Plus?
Heb ik niet, maar na een kwartier doet hij het nu opeens weer. Dus probleem heeft zich opgelost.
Dus nu kan ik lekker verder luisteren. Fijne avond iedereen 😊
Koettie
06-07-2023 om 07:09
Hoest steeds slijm op, mn keel is helemaal rauw pff. Lekker naar werk zo.
Treurniet
06-07-2023 om 09:38
Koettie schreef op 06-07-2023 om 07:09:
Hoest steeds slijm op, mn keel is helemaal rauw pff. Lekker naar werk zo.
Lidl heeft goede keelpastilles.
Tara82
06-07-2023 om 10:06
Aan mijn schoonzus die haar hond niet opgevoed heeft, maar wel verwacht dat we hem opvangen als er iets met haar gebeurt. Nou doen we het met liefde en is het echt wel een lief beest, dus het is ook niet eerlijk om boos op hem te worden. Andere familie is er niet, dus veel keuze hebben we niet. Ze had met haar gezondheidsproblemen eigenlijk gewoon geen nieuwe hond moeten nemen. Ze ligt nu in het ziekenhuis en het is nog afwachten hoe lang ze moet blijven, maar ik vrees dat het in de weken gaat lopen.
Gelukkig zijn we al op vakantie geweest en is man thuis. De hond gaat na 5 minuten alleen al piepen en blaffen. Even boven de was ophangen is dus al een probleem en kleuter naar school brengen ook. Hopelijk gaat dat over een paar dagen wat beter als hij aan ons ritme is gewent. Hij trekt als een malle en kent amper het commando zit. Hij is ook gewent om in de tuin zijn behoefte te doen, omdat ze eigenlijk te weinig met hem uit gaat. We hebben dus meteen ons oude uitlaatritme weer ingesteld wat we met onze eigen hond hadden. Dus ik liep vanmorgen om kwart over 6 al buiten. Ik denk niet dat die hond ooit zo vroeg buiten is geweest.
_Audrey
06-07-2023 om 13:52
Het ruikt hier alsof er ergens iets ligt te schimmelen, maar ik kan het niet vinden! Alle meubels heb ik al van zijn plek gehaald, alles opzij getrokken, gepoetst en gestofzuigd, maar nog stinkt het. Gatver, ik weet niet meer waar ik moet zoeken

Nou maar weer afwachten, of de kleur die ik graag wil nog leverbaar is. Ik vind dit zo ontzettend vermoeiend 😫