Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Moirmel schreef op 04-07-2023 om 08:43:

[..]

Sorry dat ik het zo direct zeg, maar ik denk dat jij hier vooral zit om gelijkgestemden te vinden en je emoties te uiten (niet slecht bedoeld, dat is prima); maar sommigen komen naar een forum om echt te discussiëren en volgens mij is dat nog steeds het beginsel van een forum: een plek om openlijk de discussie aan te gaan.

Ik zit hier ook voor de goede gesprekken, echter vind ik mensen die anderen beledigen (een reden waarvoor diversen geband zijn) geen bron van goede gesprekken. Mensen met wie geen goed gesprek te voeren valt, omdat ze continu posts uit context trekken, vind ik mensen die topics ontregelen.

Echt ik hou van goede gesprekken en goede discussies, maar wel met respect waarbij mensen echt naar elkaar luisteren. Helaas ontbreekt dat er nogal eens aan en als die mensen er niet zijn vind ik dat dus echt geen gemis. Het zorgt er juist voor dat er goede gesprekken gevoerd kunnen worden, omdat mensen naar elkaar luisteren en mensen niet wegblijven omdat ze zich niet veilig voelen in een discussie.

Ik denk dus niet dat ik perse wat anders zoek dan jij, maar dat wij beiden iets heel anders verstaan onder wat een goede discussie is en wat daar voor nodig is.

alhambra schreef op 04-07-2023 om 09:03:

[..]

Ja ik had niet alles even goed gelezen in mijn frustratie. Oeps!

Maakt niks uit hoor.

Dat ik mijn hangmat had opgehangen omdat de zon scheen, maar ik vond het fris dus ging weer naar binnen. Hangmat laten hangen en pas halverwege een regenbui tot de conclusie komen dat hij nig buiten hangt 🤦

Ik heb in mijn rooster precies nachtdiensten gekregen op een moment dat ik dat niet wilde. Ik had zelfs een schaarse joker (een teken dat je echt vrij wil hebben) ingezet, maar kennelijk vinden ze ‘s nachts werken en overdag vrij zijn hetzelfde als vrij zijn.  Nou is mijn lang vooruit geplande en geboekte lang weekend weg met vrienden voor mij verpest.

Loeki72 schreef op 04-07-2023 om 09:14:

Ik heb in mijn rooster precies nachtdiensten gekregen op een moment dat ik dat niet wilde. Ik had zelfs een schaarse joker (een teken dat je echt vrij wil hebben) ingezet, maar kennelijk vinden ze ‘s nachts werken en overdag vrij zijn hetzelfde als vrij zijn. Nou is mijn lang vooruit geplande en geboekte lang weekend weg met vrienden voor mij verpest.

Kun je niet kijken of iemand kan ruilen?

Gister teruggekomen van festivallen en voelt nu als een kater. Helemaal geen zin om morgen weer te werken, wil dansen ij het zonnetje. 

Broodjebrie schreef op 04-07-2023 om 09:26:

[..]

Kun je niet kijken of iemand kan ruilen?

Dat ga ik ook proberen. Maar ik baal gewoon dat ze niet gekeken hebben naar het inzetten van de jokers. Ik doe dat alleen maar als ik echt vrij moet hebben en heb voor dit weekend dus 3 jokers ingezet. 

Kennelijk is er een teamdag van een ander team waardoor ze zijn gaan schuiven en de jokers genegeerd hebben. En dat maakt ruilen dus ook een stuk lastiger. Als ik niet kan ruilen moet ik of een dag later gaan of annuleren wat me geld gaat kosten. Door mijn long covid kan ik op de dag dat ik de nachtdienst uit kom echt helemaal niets doen, dus zeker niet reizen. 

Loeki72 schreef op 04-07-2023 om 09:37:

[..]

Dat ga ik ook proberen. Maar ik baal gewoon dat ze niet gekeken hebben naar het inzetten van de jokers. Ik doe dat alleen maar als ik echt vrij moet hebben en heb voor dit weekend dus 3 jokers ingezet.

Kennelijk is er een teamdag van een ander team waardoor ze zijn gaan schuiven en de jokers genegeerd hebben. En dat maakt ruilen dus ook een stuk lastiger. Als ik niet kan ruilen moet ik of een dag later gaan of annuleren wat me geld gaat kosten. Door mijn long covid kan ik op de dag dat ik de nachtdienst uit kom echt helemaal niets doen, dus zeker niet reizen.

Jeetje dat is toch gewoon best wel een naaistreek.

Dolfje schreef op 03-07-2023 om 21:58:

ik heb dat niet in de app. Speciaal net ingelogd om te kijken.

haha, ik ook. En meteen weer ingelogd en krijg nu ook melding 'fijn dat je er weer bent'. Ik moet zeggen dat het me voorheen niet opgevallen is

SuzyQFive schreef op 03-07-2023 om 15:49:

en als we het dan toch over bol hebben… Allemaal items besteld die staan op voor 23.59 besteld. Morgen in huis. Prima! Woensdag is stiefdochter jarig dus dat is ruim genomen. Krijg ik net bericht dat alles woensdag pas komt 🤦🏼‍♀️.

Bol. In april een product besteld voor 19,99 euro. Wilde ik gisteren dat product opnieuw bestellen kost het nu 26,99! Alsnog goedkoper dan in de winkel maar dan nog 

Laatst twee bakvormen gekocht, ook via Bol. Deze wilde ik aan vriendin laten zien. 16,99 per stuk, dat was een week geleden. Hartstikke tevreden over hoor daar niet van. Maar gisteren kostten die dingen dus 20,44 euro per stuk. Die prijsverhogingen beginnen behoorlijk uit de hand te lopen. 

[..]

Wat een eikels… Ik zou aangeven dat je die dagen vrij bent en vakantie hebt dus dat de planning die oplossing maar moet verzinnen. En krijg je je jokers wel terug? 

Is trouwens geen LC-regeling voor de nachtdiensten? 

oudmaarnognietkoud schreef op 04-07-2023 om 10:40:

[..]

Bol. In april een product besteld voor 19,99 euro. Wilde ik gisteren dat product opnieuw bestellen kost het nu 26,99! Alsnog goedkoper dan in de winkel maar dan nog

Laatst twee bakvormen gekocht, ook via Bol. Deze wilde ik aan vriendin laten zien. 16,99 per stuk, dat was een week geleden. Hartstikke tevreden over hoor daar niet van. Maar gisteren kostten die dingen dus 20,44 euro per stuk. Die prijsverhogingen beginnen behoorlijk uit de hand te lopen.

Is het product van Bol zelf of van een partner? 

SuzyQFive schreef op 04-07-2023 om 11:48:

[..]

SuzyQFive schreef op 04-07-2023 om 11:48:

[..]

Beide producten zijn van een partner. Niet dat ik per se Bol de schuld geef maar om het absurde van veel prijsverhogingen aan te geven. 

[..]

Wow.. ik snap dat je baalt! Hopelijk gaat het lukken om iets te regelen.

Bij mensen die sowieso altijd al te laat komen, weet ik niet hoe lang ik moet gaan zitten wachten na de afgesproken tijd. 
En ik voelde me al schuldig dat ik nog even snel een boodschap ging doen met risico dat hij 5 min in de auto zou moeten wachten. Maarja de telefoon stond ook uit. 
Meneer was het vergeten. Grrr altijd later komen, eerder weggaan, ik ga hier niet meer voor betalen. Loser. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.