Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik heb  dat niet in de app. Speciaal net ingelogd om te kijken.

Dolfje schreef op 03-07-2023 om 21:58:

ik heb dat niet in de app. Speciaal net ingelogd om te kijken.

Ik heb de rabobank,  gelukkig heb ik dat niet in mijn app. Hopelijk blijft dat zo.

_Audrey schreef op 03-07-2023 om 08:39:

Het begint hier op het Ouders forum te lijken. Ik zie telkens alleen nog maar kindertopics

Misschien moeten ze hiervoor eens kijken naar hun banbeleid?
Hoeveel forumleden die topics met andere onderwerpen aandroegen zijn er ondertussen niet geband of hebben zelf het forum verlaten omdat het vooral heel vriendelijk moet zijn en een beetje stevigere discussie al snel gecensureerd werd. 
Sorry, maar ik heb hier in het verleden al voor gewaarschuwd, en nu zit je inderdaad met bijna een theekransje dat het enkel heeft over gezinsproblemen (niet om dit te onderschatten, want deze kunnen ook belangrijk zijn, maar de wereld is wel wat groter). 

Dolfje schreef op 03-07-2023 om 21:58:

ik heb dat niet in de app. Speciaal net ingelogd om te kijken.

Ik ging ook maar 's kijken. 

Helemaal bovenin het scherm staan idd die teksten, zonder dit topic was me dat nooit opgevallen 🤓 Behoorlijk infantiel wel.

Moirmel schreef op 03-07-2023 om 22:09:

[..]

Hoeveel forumleden die topics met andere onderwerpen aandroegen zijn er ondertussen niet geband of hebben zelf het forum verlaten omdat het vooral heel vriendelijk moet zijn en een beetje stevigere discussie al snel gecensureerd werd.
Sorry, maar ik heb hier in het verleden al voor gewaarschuwd, en nu zit je inderdaad met bijna een theekransje dat het enkel heeft over gezinsproblemen (niet om dit te onderschatten, want deze kunnen ook belangrijk zijn, maar de wereld is wel wat groter).

Oh echt? Ik dacht niet dat hier zoveel geband werd. Ik heb hier nooit erg stevige discussies gezien, en eerlijk gezegd vind ik dat ook echt niet erg, maar inderdaad is de wereld wel wat groter dan het gezin. 

Mijn buik was op de hobbel en vanavond alles er uit gegooid. Nu heb ik erg dorst maar durf niet zoveel tegelijk te drinken.  

Moirmel schreef op 03-07-2023 om 22:09:

[..]

Nou er zijn nog steeds topics waar sommigen nog steeds niet vriendelijk zijn en nog steeds diverse forummers wiens grootste hobby het lijkt om topics te ontregelen, maar zolang ze binnen de regels blijven mag dat. Dus daar zal het heus niet allemaal aan liggen.

en tja ik heb zelf dan toch liever een theekranse dan beroepsrellers die veelal meer dan terecht een ban hebben. 

daarbij zijn er nog steeds goede en inhoudelijke topics, als die niet ontregelt worden waardoor steeds meer mensen uit die topics vertrekken, maar zoals altijd gaat de drukte nogal op en neer. Dus dat trekt vanzelf wel weer bij en dan komen er vast ook weer meer topics die niet over kinderen gaan.

Ik vermoed overigens dat het op de kindertopics eerder drukker, dan hier rustiger is. Misschien een pre-vakantie drukte.

dit was eigenlijk gister. Gewerkt 8,5u met
 alleen een kwartier theepauze halverwege. Ik had recht op 2x een half
uur plus theepauze.
Ik ben het zo zat !!
Nog 9 weken, dan vakantie een hele maand.

alhambra schreef op 03-07-2023 om 21:44:

Die nutteloze welkomstteksten die ik sinds een paar dagen zie als ik inlog op de ING-app. "Fijn dat je er weer bent" en dan een emoticon erbij. "Je digitale portemonnee is er klaar voor". Storend en hypocriet.

Zit hier nu echt iemand op te wachten?

Hebben Wandelvrouwtje en ik ook net over gemopperd. Zwaar irritant.

stokstaart schreef op 04-07-2023 om 06:59:

dit was eigenlijk gister. Gewerkt 8,5u met
alleen een kwartier theepauze halverwege. Ik had recht op 2x een half
uur plus theepauze.
Ik ben het zo zat !!
Nog 9 weken, dan vakantie een hele maand.

Pfffff dat kan toch echt niet.Hopelijk ook snel je nieuwe baan

Nacht nummer zoveel met (veel) te weinig slaap. Heb zo geen zin in deze dag. 

Hoofdpijn, bah... Gister te druk geweest. Wist van tevoren al dat die gezellige afsluiting waarschijnlijk teveel was, had er geen zin in, maar ben toch gegaan. Had ik beter niet kunnen doen.
Waar zijn mijn grenzen???? 
Vandaag gelukkig wat rustiger en morgen vrij 🙂

Lollypopje schreef op 04-07-2023 om 06:13:

[..]

Nou er zijn nog steeds topics waar sommigen nog steeds niet vriendelijk zijn en nog steeds diverse forummers wiens grootste hobby het lijkt om topics te ontregelen, maar zolang ze binnen de regels blijven mag dat. Dus daar zal het heus niet allemaal aan liggen.

en tja ik heb zelf dan toch liever een theekranse dan beroepsrellers die veelal meer dan terecht een ban hebben.

daarbij zijn er nog steeds goede en inhoudelijke topics, als die niet ontregelt worden waardoor steeds meer mensen uit die topics vertrekken, maar zoals altijd gaat de drukte nogal op en neer. Dus dat trekt vanzelf wel weer bij en dan komen er vast ook weer meer topics die niet over kinderen gaan.

Ik vermoed overigens dat het op de kindertopics eerder drukker, dan hier rustiger is. Misschien een pre-vakantie drukte.

Sorry dat ik het zo direct zeg, maar ik denk dat jij hier vooral zit om gelijkgestemden te vinden en je emoties te uiten (niet slecht bedoeld, dat is prima); maar sommigen komen naar een forum om echt te discussiëren en volgens mij is dat nog steeds het beginsel van een forum: een plek om openlijk de discussie aan te gaan. 

Moirmel schreef op 04-07-2023 om 08:43:

[..]

Sorry dat ik het zo direct zeg, maar ik denk dat jij hier vooral zit om gelijkgestemden te vinden en je emoties te uiten (niet slecht bedoeld, dat is prima); maar sommigen komen naar een forum om echt te discussiëren en volgens mij is dat nog steeds het beginsel van een forum: een plek om openlijk de discussie aan te gaan.

Ik ben het wel met je eens. Ik weet van een aantal mensen dat ze hier inderdaad zijn weg gegaan omdat er nogal snel ingegrepen werd bij discussies en topics werden gesloten. Ik vind het ook wel jammer dat er hier zo veel topics over kinderen gaan maar dat was ook wel te verwachten. Ik denk ook dat mede daarom het forum zo rustig is. Met leuke discussies en meer andere onderwerpen zou het forum denk ik veel levendiger zijn.

Herfstappeltaart schreef op 04-07-2023 om 07:15:

[..]

Hebben Wandelvrouwtje en ik ook net over gemopperd. Zwaar irritant.

Ja ik had niet alles even goed gelezen in mijn frustratie. Oeps!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.