Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

_Audrey schreef op 03-07-2023 om 11:11:

[..]

Ja he. Jammer. Aan de andere kant dacht ik dat ik dan zelf eens een topic moet openen, maar ik zou niet weten waar over 😆

Haha ja kinderen zijn nou eenmaal een gemakkelijk lijdend voorwerp als je ze hebt denk ik 

Regendrup. schreef op 03-07-2023 om 11:26:

[..]

Haha ja kinderen zijn nou eenmaal een gemakkelijk lijdend voorwerp als je ze hebt denk ik

Ja,  als je over je eigen opvoedtwijfels eens meningen van anderen wilt horen dan is een topic gauw gemaakt en krijg je meerdere meningen.  Als je met je moeder/zus/de buurvrouw in gesprek gaat hoor je alleen die mening. 

Bakblik schreef op 03-07-2023 om 11:32:

[..]

Ja, als je over je eigen opvoedtwijfels eens meningen van anderen wilt horen dan is een topic gauw gemaakt en krijg je meerdere meningen. Als je met je moeder/zus/de buurvrouw in gesprek gaat hoor je alleen die mening.

Precies ja 

[..]

Ja he. Jammer. Aan de andere kant dacht ik dat ik dan zelf eens een topic moet openen, maar ik zou niet weten waar over 😆

Dan open je daar een topic over

Lollypopje schreef op 03-07-2023 om 12:27:

[..]

Dan open je daar een topic over

Haha ja. Het dilemma van de dag: waar zullen we het eens over hebben 

[..]

Nou, soms denk ik zal ik over dit of dat, een topic openen, maar ik heb vaak de energie niet om erop te reageren (LC). Topics openen en dan geen reactie meer geven die zijn er al genoeg, en dan hebben we weer een andere ergernis

Wij zijn vandaag vrij en ik wil een hor voor de schuifpui. Man bedrijf in de buurt opgezocht, op internet staat dat ze open zijn. Op de gesloten deur " alleen op afspraak". 

Wij naar action, wilde wat dingen hebben en net dat was er natuurlijk niet. Wel een nieuw tafelkleed gekocht, die lagen er nu weer en waren de vorige keer op. Moet dus binnenkort weer terug. 

Dolfje schreef op 03-07-2023 om 13:03:

Wij zijn vandaag vrij en ik wil een hor voor de schuifpui. Man bedrijf in de buurt opgezocht, op internet staat dat ze open zijn. Op de gesloten deur " alleen op afspraak".

Wij naar action, wilde wat dingen hebben en net dat was er natuurlijk niet. Wel een nieuw tafelkleed gekocht, die lagen er nu weer en waren de vorige keer op. Moet dus binnenkort weer terug.

He wat vervelend dat je nog een keer terug moet naar de action

Broodjebrie schreef op 03-07-2023 om 13:12:

[..]

He wat vervelend dat je nog een keer terug moet naar de action

De Action is echt slecht voor mijn portemonnee, ik neem altijd meer mee dan waar ik voor kwam.

Yumi schreef op 03-07-2023 om 12:36:

[..]

Nou, soms denk ik zal ik over dit of dat, een topic openen, maar ik heb vaak de energie niet om erop te reageren (LC). Topics openen en dan geen reactie meer geven die zijn er al genoeg, en dan hebben we weer een andere ergernis

Topic aangemaakt die niet over kinderen gaat 💪

SombraOnline schreef op 03-07-2023 om 13:35:

[..]

De Action is echt slecht voor mijn portemonnee, ik neem altijd meer mee dan waar ik voor kwam.

Heel herkenbaar,  evenals het kruidvat

Dat je denkt dat je 'even' met je vader naar het ziekenhuis gaat voor bloedprikken en een foto en dat blijkt dat één van die bloedonderzoeken in die dependance niet gedaan kan worden en je alsnog door moet rijden naar het grotere streekziekenhuis , waar je vervolgens heel lang moet wachten op het onderzoek, waardoor twee onderzoeken waar je dacht inclusief reistijd een dik half uur mee bezig dacht te zijn ineens bijna drie uur kosten! Halve werkdag naar de kloten! Grrrr. 

Netherfield schreef op 03-07-2023 om 13:55:

[..]

Topic aangemaakt die niet over kinderen gaat 💪

Zie het 

Aan de ING-app! Als ik drie keer achter elkaar wil inloggen om dingen te checken wens ik verschoond te blijven van in het beeld staande teksten als: "jou ontgaat niets" en "daar ben je weer".
Ga weg! Doe gewoon mijn bankzaken en onthoud jullie alsjeblieft van verder commentaar, reclame en aanbevelingen! 

Mija schreef op 03-07-2023 om 14:09:

Dat je denkt dat je 'even' met je vader naar het ziekenhuis gaat voor bloedprikken en een foto en dat blijkt dat één van die bloedonderzoeken in die dependance niet gedaan kan worden en je alsnog door moet rijden naar het grotere streekziekenhuis , waar je vervolgens heel lang moet wachten op het onderzoek, waardoor twee onderzoeken waar je dacht inclusief reistijd een dik half uur mee bezig dacht te zijn ineens bijna drie uur kosten! Halve werkdag naar de kloten! Grrrr.

Oef, heel vervelend! Of dat je "even" je vader weg gaat brengen voor zijn chemo,  daar nog "even" bloed geprikt moest worden om te kijken of de bloedwaarden goed waren. Ze "even" vergeten waren daar ook daadwerkelijk naar te kijken zodat je om kwart over 8 in het ziekenhuis bent en om 11 uur weer buiten stapt. Gelukkig waren de bloedwaarden goed dus om half 3 kreeg ik van mijn vader een appje dat hij om half 4 opgehaald kon worden. Daar aangekomen (om even na drieën want ik wil ook niet dat mijn vader na zo'n dag op mijn moet wachten, dan wacht ik liever zelf even) en te horen krijgen dat het "even" iets langer duurt en dat mijn vader om vijf uur eindelijk klaar was omdat ze "even" vergeten waren het juiste kraantje open te zetten van een of ander infuus waarvan mijn vader al twee keer gezegd had dat het niet goed doorliep.  Daar ging mijn vrije dag. Herkenning dus, het gaat zelden in een keer zoals je gepland had 😉.

Het blijft natuurlijk mensenwerk en we zijn hartstikke bij met  de mensen in het ziekenhuis die met z'n allen altijd even vriendelijk hun werk doen. Het zieligst vond ik het voor mijn vader, die voelde zich heel schuldig dat ik zo lang had moeten wachten. Alsof hij vroeger nooit op mijn heeft hoeven wachten als kind/puber!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.