Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 23-06-2023 om 06:48:

[..]

Oh irritant hè!

Ja want ben behoorlijk moe en ben wel vrij maar we gaan vanmiddag en vanavond op pad en zijn waarschijnlijk laat thuis.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-06-2023 om 08:21

op Facebook een bericht van een man die vermist wordt. Vreselijk voor iedereen die hem kent. Waar ik me dan aan stoor zijn de berichtjes die er onder gezet worden: Gedeeld in Kutkrabbeveen en ook gedeeld naar familie in Australië, Afrika en Spanje. 
Het is geen wedstrijd hoor. Prima dat je het deelt, maar ten eerste hoef je dat niet te vermelden, en ten tweede al helemaal niet waarheen in de wereld. 

Badkamer is bijna klaar, bouwer wil vandaag het bad plaatsen. Komt het bad uit de doos, is hij op twee hoeken zwaar beschadigd. 

Netherfield schreef op 23-06-2023 om 08:47:

Badkamer is bijna klaar, bouwer wil vandaag het bad plaatsen. Komt het bad uit de doos, is hij op twee hoeken zwaar beschadigd.

Oh nee! En megalange levertijd zeker?

HarleyQuin schreef op 23-06-2023 om 00:22:

[..]

Sorry, ik zal deze topic in het vervolg mijden en alleen maar schrijven in het topic over mijn overleden moeder

Nee joh, doe niet zo gek! Je gaat toch niet ergens wegblijven om een enkele opmerking, nergens voor nodig hoor. 

Man is verkouden. 

Lollypopje schreef op 23-06-2023 om 06:04:

ik erger me dan weer aan dat het zondag 30 graden wordt, want ik trek die hitte en benauwdheid niet. Zuigt mijn energie leeg en daar heb ik al zoveel van 😔
En dan krijg ik zondag ook nog een uurtje visite, waar ik me super verheug, maar hoop dat ik dat ga volhouden want woonkamer zal wel benauwd worden.

En nee verplaatsen is geen optie, want kan alleen naar dagen die ik niet kan en heb hen al veel te lang niet gezien.

En ik erger me aan mensen die liever hun tuin sproeien in dagen van gigantische droogte dan dat ze af en toe een dag regen moeten doorstaan.

@Regendrup weer overstromingen, zwaar klote zeg. Hoopte zo voor jullie dat dat nu niet zou zijn daar.

Achteraf ben ik blij dat het gisteren regende hoor. Ben gaan winkelen en heb goed kunnen slagen. Ben blij met mijn nieuwe kleding.

SuzyQFive schreef op 23-06-2023 om 09:11:

[..]

Oh nee! En megalange levertijd zeker?

Eerste week van juli, valt me nog mee. Alleen is de bouwvakker dan al op een andere klus natuurlijk, dus hij komt op een avond of zaterdag hem plaatsen. 

watertoren schreef op 23-06-2023 om 11:06:

[..]

Achteraf ben ik blij dat het gisteren regende hoor. Ben gaan winkelen en heb goed kunnen slagen. Ben blij met mijn nieuwe kleding.

Dat maakt mijn ergernis over dit soort logica niet minder, maar als jij maar gelukkig bent

Aan mijn man, die bedacht heeft dat hij me Popje gaat noemen. Echt......NEE!!  🤮

_Audrey schreef op 23-06-2023 om 13:45:

Aan mijn man, die bedacht heeft dat hij me Popje gaat noemen. Echt......NEE!! 🤮

Ooooh, ik zou een scheiding hebben aangevraagd. (oke, misschien overdreven maar ik had er flink stennis over geschopt.)

stokstaart schreef op 23-06-2023 om 13:47:

[..]

Ooooh, ik zou een scheiding hebben aangevraagd. (oke, misschien overdreven maar ik had er flink stennis over geschopt.)

Ja, wat dacht je wat ik deed. Kom op zeg, ik ben een volwassen vrouw hoor, geen Barbie ofzo. 

_Audrey schreef op 23-06-2023 om 13:45:

Aan mijn man, die bedacht heeft dat hij me Popje gaat noemen. Echt......NEE!! 🤮

Schandalig, dat is mijn naam 👿

_Audrey schreef op 23-06-2023 om 09:24:

[..]

Nee joh, doe niet zo gek! Je gaat toch niet ergens wegblijven om een enkele opmerking, nergens voor nodig hoor.

Die waarschijnlijk  niet eens over  jou ging ook.

Gewoon  schrijven  blijven  hoor

Lollypopje schreef op 23-06-2023 om 14:11:

[..]

Schandalig, dat is mijn naam 👿

😂😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.