Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

TanSwallow86

TanSwallow86

22-06-2023 om 22:06

watertoren schreef op 22-06-2023 om 19:28:

Ik ben die regen de hele middag strontzat. Ik wil zomer en in mijn tuin zitten.

Vorige week kom je toch in de zon zitten. Nu valt er even regen. Het is ook nooit goed

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-06-2023 om 22:08

HarleyQuin schreef op 22-06-2023 om 22:06:

[..]

Vorige week kom je toch in de zon zitten. Nu valt er even regen. Het is ook nooit goed

nou precies, 35 dagen droog en nu 1 of 2 dagen wat regen en het is niet goed. 

Friezinnetje schreef op 22-06-2023 om 22:08:

[..]

nou precies, 35 dagen droog en nu 1 of 2 dagen wat regen en het is niet goed.

Ik was ook heel blij met de regen. Tot hier de boel weer overstroomde.  heb zo te doen met alle mensen en ondernemers die hier om de hoek weer slachtoffer zijn. 

Het is ook gewoon niet te reguleren. Zo sneu, de angst voor nog erger ook voor die mensen.

Kan dus heel slecht tegen klagende mensen die nu door de regen niet in hun tuin kunnen zitten. Sorry hoor er zijn ergere dingen. 

Aan vriend die baby wakker maakt door een felle lamp aan te doen en lawaai te maken. Hij mag haar zelf weer in slaap sussen..

Taartjes schreef op 22-06-2023 om 22:25:

Aan vriend die baby wakker maakt door een felle lamp aan te doen en lawaai te maken. Hij mag haar zelf weer in slaap sussen..

oeioei! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-06-2023 om 22:31

Regendrup. schreef op 22-06-2023 om 22:24:

[..]

Ik was ook heel blij met de regen. Tot hier de boel weer overstroomde. heb zo te doen met alle mensen en ondernemers die hier om de hoek weer slachtoffer zijn.

Het is ook gewoon niet te reguleren. Zo sneu, de angst voor nog erger ook voor die mensen.

Kan dus heel slecht tegen klagende mensen die nu door de regen niet in hun tuin kunnen zitten. Sorry hoor er zijn ergere dingen.

ja, overstromingen zijn idd sneu en dat gun je niemand. 

watertoren schreef op 22-06-2023 om 22:03:

[..]

Ja heerlijk ik verheug me daarop.

Leuk vooruitzicht heb je dan! Ik hou ook van zomer en zon,  maar 30 graden hoeft niet zo nodig.

HarleyQuin schreef op 22-06-2023 om 22:06:

[..]

Nou eh, ik lees hier zo vaak ergernissen waarvan ik denk: stel je niet zo aan. Daar is dit topic toch voor? 

TanSwallow86

TanSwallow86

23-06-2023 om 00:22

_Audrey schreef op 22-06-2023 om 23:52:

[..]

Nou eh, ik lees hier zo vaak ergernissen waarvan ik denk: stel je niet zo aan. Daar is dit topic toch voor?

Sorry, ik zal deze topic in het vervolg mijden en alleen maar schrijven in het topic over mijn overleden moeder 

ik erger me dan weer aan dat het zondag 30 graden wordt, want ik trek die hitte en benauwdheid niet. Zuigt mijn energie leeg en daar heb ik al zoveel van 😔
En dan krijg ik zondag ook nog een uurtje visite, waar ik me super verheug, maar hoop dat ik dat ga volhouden want woonkamer zal wel benauwd worden.

En nee verplaatsen is geen optie, want kan alleen naar dagen die ik niet kan en heb hen al veel te lang niet gezien.

En ik erger me aan mensen die liever hun tuin sproeien in dagen van gigantische droogte dan dat ze af en toe een dag regen moeten doorstaan.

@Regendrup weer overstromingen, zwaar klote zeg. Hoopte zo voor jullie dat dat nu niet zou zijn daar.

Dat ik al om half 5 wakker was 🤦🏼‍♀️. Gisteren met collega’s uit eten geweest en ik heb een wijntje gehad. Weet ik ook weer wat een van de redenen is dat ik eigenlijk niet drink 🤣

Maar toen ging mijn hoofd aan het werk en die denkt al de hele tijd aan van alles 😜😂

Vier uur geslapen, dacht doe even een borrel met een vriendin. Ik mis m'n vrije vrijdag pfff. En baal van mezelf dat k niet op tijd naar huis ga. 

SuzyQFive schreef op 23-06-2023 om 06:17:

Maar toen ging mijn hoofd aan het werk en die denkt al de hele tijd aan van alles 😜😂

Dat heb ik ook al sinds een uur of 5. Dacht ook serieus dat het een uur of 7 was en wilde al opstaan maar zag toen ik keek hoe laat het was dat het net 5:30 was. Geprobeerd nog even te slapen maar dat is niet gelukt en nu zit ik op de bank. Moe 

Dolfje schreef op 23-06-2023 om 06:46:

[..]

Dat heb ik ook al sinds een uur of 5. Dacht ook serieus dat het een uur of 7 was en wilde al opstaan maar zag toen ik keek hoe laat het was dat het net 5:30 was. Geprobeerd nog even te slapen maar dat is niet gelukt en nu zit ik op de bank. Moe

Oh irritant hè! 

Ik erger me ook aan dat zekeringenkastjes in modernere auto’s zo goed als onbereikbaar zijn. In mijn Cactus zit ie achter zo’n strak paneeltje, die krijg ik er niet uit. Voorheen kon ik er altijd makkelijk bij in mijn auto’s. 
Mijn claxon doet het niet en ik vermoed dat het een zekering is, maar dat kan ik dus zelf niet checken. Wel is het zo dat ie het niet meer doet sinds een reparatie aan de stuurkogel (al zeggen ze dat dat er niets mee te maken heeft). 
Gelukkig heb ik een citroënpas en vind ik dat, omdat het sinds de reparatie is, het sowieso voor hun rekening komt (al zullen ze daar vast niet moeilijk over doen). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.