Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Geen ergernis meer omdat ik het op tijd zag en het nu is opgelost, maar:

Vandaag zou mijn nieuwe bed komen, 3 pakketten van rond de 30 kilo.
Gisteravond een sms gekregen met tijdsindicatie en een halfuur voor aankomst zou ik nog een sms krijgen. Ze konden vanaf 07.00 uur komen, dus ik ben op tijd gaan douchen. 
Geen bel gehoord en toch zag ik een kwartier later dat de pakketen er stonden! Pakbon hing in de brievenbus.

Voordeel: ik hoef niet meer te wachten.

De beamer heeft het begeven. 
Dacht dat ik hem zelf kon herstellen, maar gefaald, en morgen komt stiefzoon terug. 

pakketje besteld en in de winkel laten komen. Scheelt weer een ritje voor de postnl. 
Staat in de mail dat iedereen in de winkel het pakketje kan pakken en je dus niet in de rij hoeft. Er stond een rij van 6 km dus prima!
Een gebrekkig Engels sprekend grietje die dan zegt dat ze dat niet mag pakken en ik de rij in moet. Ik ben weg gelopen. Als ik zo wat energie heb (net dienst gehad a 24u) zal ik eens klagen bij de klantenservice

Dat we gezellig met zijn allen zouden komen klussen zodat het dan weer klaar is en we niet het hele jaar hoeven te horen dat die tuin zo hard groeit en dat het allemaal niet te doen is etc. 
Nu heeft iedereen dat gereserveerd en nu hoeft de ene kant niet gesnoeid en de andere dingen kunnen ze net zo goed zelf etc etc. 
Pffff oude mensen. 

Ik moet elke dag een rondje wandelen. Vanaf vandaag. En ik ben nu al benieuwd of het gaat lukken vandaag. 

Netherfield schreef op 22-06-2023 om 18:48:

Ik moet elke dag een rondje wandelen. Vanaf vandaag. En ik ben nu al benieuwd of het gaat lukken vandaag.

Ik wil ook wandelen want de hele dag zowat binnen gezeten bij een werk bijeenkomst en de andere helft in de auto. Dus ik hoop ook op een half uurtje droog zo.

Ik ben die regen de hele middag strontzat. Ik wil zomer en in mijn tuin zitten.

Hm wij hebben geen regen. Daar erger ik mij aan 

watertoren schreef op 22-06-2023 om 19:28:

Als je een beetje tuin wil overhouden moet je wel af en toe wat regen gedogen anders zit je over een poosje in een soort mini woestijntje waar niks meer groeit en bloeit. 🤣

Vanaf morgen mag je weer En zondag weer 30 graden zag ik, vind je dat dan ook fijn? 

Ik erger me aan mijn  pleegkind, die blikjes niet wil inleveren. Heb  hem na jaren eindelijk  zover dat hij flesjes bewaard , maar blikjes verdomd hij. Knijpt ze dubbel en gooit ze gewoon weg.  Grr, zo zonde. Heb er steeds ruzie om met hem. 

aan de dazen die me te grazen namen toen ik vanmorgen in het Westerkwartier wandelde.
Maar tegelijkertijd ook vertederend plaatje: meneer en mevrouw Knobbelzwaan met tussen hen in 5 jongen.

Hier veel te weinig regen!

Ik ben de lange avonden daglicht zat.

_Audrey schreef op 22-06-2023 om 19:37:

[..]

Vanaf morgen mag je weer En zondag weer 30 graden zag ik, vind je dat dan ook fijn?

Ja heerlijk ik verheug me daarop. 

Bakblik schreef op 22-06-2023 om 19:36:

[..]

Als je een beetje tuin wil overhouden moet je wel af en toe wat regen gedogen anders zit je over een poosje in een soort mini woestijntje waar niks meer groeit en bloeit. 🤣

Mijn tuin ziet er prima uit. Ik sproei wel elke dag. Vandaag hoefde dat dus niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.