Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Lekkage . En niet de eerste keer. Het zou verholpen zijn bij de bovenburen maar dat betwijfel ik. Het is al meerdere keren hersteld..

Bakblik schreef op 14-06-2023 om 17:01:

[..]

Bij mijn jongste op school legden verveelde pubers punaises achter de wielen. Haalde je je fiets uit het rek, plop pfffffft en weer een lekke band. Na 3 dagen waren we er klaar mee. School gebeld en alle leerlingen zijn flink gewaarschuwd dat dit geen leuke grapjes waren. Toen was het over.

Ooh, dat is ook heel vervelend 

Hier vorig jaar op school ook iemand die regelmatig rottigheid uithaalde met fietsen. Onze kinderen zijn meerdere keren met iets stuk thuisgekomen. En als de band lek was, dan ook steeds op precies dezelfde plek lek, net naast het ventiel. Heb meerdere keren het hoofd van de school aangesproken en op een gegeven moment waren ze er zo flauw van dat ze camera's op zouden hangen. Sinds dit jaar nergens meer last van, bewuste kind die het deed is nu van school

Yumi schreef op 14-06-2023 om 14:22:

[..]

Misschien weten je buren niet dat dit gevaarlijk is voor de dieren? Ga in gesprek en probeer tot een oplossing te komen. Is het mogelijk dat je er een afscheiding plaatst, zodat ze er niet meer bij kunnen?

Ze weten dat het giftig is ze hebben zelf ook dieren. Ik spreek ze regelmatig, ik sta op goede voet met ze. Alleen in dit geval denken ze wel heel erg vanuit eigen perspectief. 
Er staat een omheining, maar het probleem is juist dat de strook ertussen helemaal verwildert en juist daar veel giftige planten staan (tussen de brandnetels) die weer door de omheining groeien… 

Ik wil best gezamenlijk onderhoud plegen maar het komt er op neer dat wij de rotzooi hebben en zij niks snoeien of bijhouden. Het zijn lieve mensen, maar ook heel laks. 

Fidodido schreef op 14-06-2023 om 23:41:

[..]

Ze weten dat het giftig is ze hebben zelf ook dieren. Ik spreek ze regelmatig, ik sta op goede voet met ze. Alleen in dit geval denken ze wel heel erg vanuit eigen perspectief.
Er staat een omheining, maar het probleem is juist dat de strook ertussen helemaal verwildert en juist daar veel giftige planten staan (tussen de brandnetels) die weer door de omheining groeien…

Ik wil best gezamenlijk onderhoud plegen maar het komt er op neer dat wij de rotzooi hebben en zij niks snoeien of bijhouden. Het zijn lieve mensen, maar ook heel laks.

Ik voel een rijdende rechter aankomen

Ik begrijp je zorgen over de dieren, misschien nog eens benadrukken dat er iets aan gedaan moet worden en anders de wijkagent inschakelen? Ik weet niet of die iets kan betekenen, maar misschien kan hij je wel op weg helpen.

zit nu bij de autogarage, normaal is het hier wel relaxt (luxe autogarage), maar nu overvol en veel irritante lawaaiige bellende mensen . Waarom zo hard praten aan de telefoon? Ik vind dat toch zo onbehoorlijk… en fijn dat het met je zaken goed gaat, bok op zeg

Ik erger me aan mezelf dat ik nog op de bank zit terwijl ik wilde gaan zwemmen...  En het huis opruimen. Het eerste plan was andersom, maar dat kan al niet meer want dan is het zwembad dicht 🙈

Evaluna schreef op 15-06-2023 om 09:50:

Ik erger me aan mezelf dat ik nog op de bank zit terwijl ik wilde gaan zwemmen... En het huis opruimen. Het eerste plan was andersom, maar dat kan al niet meer want dan is het zwembad dicht 🙈

Zwembad dicht?  Met dit mooie weer?  Hebben ze geld teveel? 

Bakblik schreef op 15-06-2023 om 09:54:

[..]

Zwembad dicht? Met dit mooie weer? Hebben ze geld teveel?

Waarschijnlijk personeel te weinig. 

Ja, om 15 uur gaan ze weer open, personeelsgebrek is de oorzaak.
Heb even lekker geappt over mijn andere grote ergenis genaamd ex, hij wil geen toestemming voor vakantie geven 🙈 
Was fijn even met vriendin erover te sparren, ik ga vanmiddag met de kinderen wel zwemmen.

Netherfield schreef op 15-06-2023 om 10:13:

[..]

Waarschijnlijk personeel te weinig.

Dat kan natuurlijk ook. Hier is blijkbaar genoeg personeel, want ze zijn de hele dag open. 

Heb vanmiddag een sollicitatie gesprek maar inmiddels al besloten bij huidige baan te blijven. Vind het te kortdag om af te bellen en opzich wel nieuwsgierig wat ze te bieden hebben maar ga liever naar het strand. Is ook zo suf einde middag. 

Bakblik schreef op 15-06-2023 om 09:54:

[..]

Zwembad dicht? Met dit mooie weer? Hebben ze geld teveel?

Hier zaten de zwembaden vorig jaar dicht wegens geldgebrek

TanSwallow86

TanSwallow86

15-06-2023 om 16:27

ben ineens al mijn telefoon nr en whatsapp contacten kwijt. Wat de hekk

dat er weer een  nieuwe coördinator is. Hopelijk blijft deze eens langer.

Aan de taxichauffeur die kind om 2 uur bij school op moest halen.
Kind belde om 2.45 uur dat de taxi er nog niet was.
Taxicentrale gebeld, de taxi is daar en gaat terug om hem op te halen 
Half uur later, weer kind aan de telefoon, nog geen taxi
Moest zelf toevallig een eindje die kant op rond die tijd, dus naar kind zijn school gereden, nog steeds geen taxi 
Heb kind zelf mee genomen en de Taxicentrale gebeld dat de taxi niet meer nodig was.
Ben behoorlijk boos, kind heeft ruim anderhalf uur staan wachten 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.