Huiskamer
Tuinfluiter
13-06-2023 om 22:09
Saga schreef op 13-06-2023 om 21:52:
[..]
Haha ja, ik zie die leerkrachten denken 'welke prullen krijgen we dit jaar weer mee naar huis?'. En natuurlijk oprecht leuk dát er iets gedaan wordt, maar vooral die moeders die elkaar proberen af te troeven.
Mijn dochter had in de bovenbouw nog al een uitgesproken mening over de ideeën van deze moeders en weigerde om mee te doen.
Ze zei dan het is mijn juf of meester en ik beslis wat ik doe of geef en niet dat stel mutsen.
Bakblik
13-06-2023 om 22:11
Saga schreef op 13-06-2023 om 21:52:
[..]
Haha ja, ik zie die leerkrachten denken 'welke prullen krijgen we dit jaar weer mee naar huis?'. En natuurlijk oprecht leuk dát er iets gedaan wordt, maar vooral die moeders die elkaar proberen af te troeven.
En vervolgens willen ze het zo strak kaderen dat je een format krijgt waar je helemaal niet meer creatief mee kunt zijn. Linksboven de foto van Pietje of Marietje, daarnaast de ingrediënten. Daaronder de bereidingswijze met voor iedere handeling een dikke punt. En daaronder een foto van het gerecht als het klaar is. Moet je als ouder die lasagne ook nog maken, want een foto heb je er niet van in je archief.
Dees!
14-06-2023 om 00:57
Bakblik schreef op 13-06-2023 om 22:11:
[..]
En vervolgens willen ze het zo strak kaderen dat je een format krijgt waar je helemaal niet meer creatief mee kunt zijn. Linksboven de foto van Pietje of Marietje, daarnaast de ingrediënten. Daaronder de bereidingswijze met voor iedere handeling een dikke punt. En daaronder een foto van het gerecht als het klaar is. Moet je als ouder die lasagne ook nog maken, want een foto heb je er niet van in je archief.
Google is your friend ![]()
Koettie
14-06-2023 om 08:33
Heb een crush op de broer van mn beste vriendin en m'n toxic trait is dat ik het alleen maar leuker vind omdat het eigenlijk niet kan. Waarom ben ik zo. 
Fidodido
14-06-2023 om 09:04
Aan mijn buren die zonder overleg allemaal planten tegen de erfgrens zetten maar vervolgens niks onderhouden
Er groeit vanalles tussen en onze dieren moeten er vanaf blijven (want giftig), maar hierdoor wordt het een wildgroei. Prachtig als er mooie planten komen maar er groeien nu alleen brandnetels en giftige planten waar ik minder blij mee ben
Bovendien ziet het er niet uit vanuit onze kant
Chiquita
14-06-2023 om 14:10
Fidodido schreef op 14-06-2023 om 09:04:
Aan mijn buren die zonder overleg allemaal planten tegen de erfgrens zetten maar vervolgens niks onderhouden
Er groeit vanalles tussen en onze dieren moeten er vanaf blijven (want giftig), maar hierdoor wordt het een wildgroei. Prachtig als er mooie planten komen maar er groeien nu alleen brandnetels en giftige planten waar ik minder blij mee ben
Zout en/of schoonmaakazijn erop
Yumi
14-06-2023 om 14:19
Chiquita schreef op 14-06-2023 om 14:10:
[..]
Zout en/of schoonmaakazijn erop
Zo jij kiest meteen voor de botte bijl
Yumi
14-06-2023 om 14:22
Fidodido schreef op 14-06-2023 om 09:04:
Misschien weten je buren niet dat dit gevaarlijk is voor de dieren? Ga in gesprek en probeer tot een oplossing te komen. Is het mogelijk dat je er een afscheiding plaatst, zodat ze er niet meer bij kunnen?
Mama-Inge
14-06-2023 om 15:24
Gisteren een lege band, ventiel was los
En vandaag weer een lege band, ventiel weer los, hoe dan??
Bakblik
14-06-2023 om 15:35
Mama-Inge schreef op 14-06-2023 om 15:24:
Gisteren een lege band, ventiel was los
En vandaag weer een lege band, ventiel weer los, hoe dan??
Vandalen op de plek waar je parkeert?
Auwereel
14-06-2023 om 15:39
Dat ik er geen rekening mee heb gehouden dat bij andere kantoren dan daar waar ik werk wèl airco hebben en ik dus een heel overleg van 5 uur lang kou heb geleden. Ik had een vestje mee moeten nemen!
Bakblik
14-06-2023 om 15:43
Auwereel schreef op 14-06-2023 om 15:39:
Dat ik er geen rekening mee heb gehouden dat bij andere kantoren dan daar waar ik werk wèl airco hebben en ik dus een heel overleg van 5 uur lang kou heb geleden. Ik had een vestje mee moeten nemen!
Hier roepen we als het warmer wordt altijd tegen man/vader: Denk aan je vest!!!!
Bij zijn werk staat de airco in de zomer overal op standje diepvries. In de productie waar veel met warmte opwekkende machines wordt gewerkt is dat prettig. Voor de kantoren niet. Hij was vandaag extra vroeg thuis, vest vergeten en zo koud geworden hij doet de laatste vergadering online. In korte broek! Dat dan weer wel? Want hier binnen is het 25 plus.
Treurniet
14-06-2023 om 15:56
Auwereel schreef op 14-06-2023 om 15:39:
Hetzelfde geldt hier voor de bioscoop.
Mama-Inge
14-06-2023 om 16:51
Bakblik schreef op 14-06-2023 om 15:35:
[..]
Vandalen op de plek waar je parkeert?
De fiets staat op de fietsdrager als ik hem niet gebruik, kan inderdaad iemand zijn die 's avonds dat doet als wij op bed liggen.
Heb al tegen man gezegd dat ik een lamp met camera daar op de oprit wil, zodat we kunnen zien wie het doet.
Bakblik
14-06-2023 om 17:01
Mama-Inge schreef op 14-06-2023 om 16:51:
[..]
De fiets staat op de fietsdrager als ik hem niet gebruik, kan inderdaad iemand zijn die 's avonds dat doet als wij op bed liggen.
Heb al tegen man gezegd dat ik een lamp met camera daar op de oprit wil, zodat we kunnen zien wie het doet.
Bij mijn jongste op school legden verveelde pubers punaises achter de wielen. Haalde je je fiets uit het rek, plop pfffffft en weer een lekke band. Na 3 dagen waren we er klaar mee. School gebeld en alle leerlingen zijn flink gewaarschuwd dat dit geen leuke grapjes waren. Toen was het over.