Huiskamer
Regendrup.
09-06-2023 om 08:46
Ik werk thuis. En alweer zijn er mensen continu aan het slijpen/kappen/boren hier in de buurt. Gewoon de hele dag door.
Zit dus al de hele week met noise cancelling koptelefoon op maar ook dat gaat op een gegeven moment irriteren en bovendien met deze warmte ook minder fijn. Denk dat ik vandaag eerder ga stoppen met werken.
Dolfje
09-06-2023 om 08:52
_Audrey schreef op 08-06-2023 om 23:15:
Mijn nagels scheuren continu af, dus ik heb van die korte stompjes. Dat vind ik nog veel lelijker dan lange nagels.
Maar ja, ik ben dan ook weer te lui om er wat aan te doen
hier ook zo
Dolfje
09-06-2023 om 08:53
Mama-Inge schreef op 09-06-2023 om 03:48:
Dat ik weer sta te wachten op mijn kranten
Horen om half 4 geleverd te worden.
Ben al bijna een half uur aan het wachten
Ik vroeg me al af wat jij voor werk doet dat je midden in de nacht op moet, maar dit is wel regelmatig wat voorkomt toch? Kan je niet klagen of standaard later gaan beginnen want dit is echt zwaar vervelend.
_Audrey
09-06-2023 om 09:15
Bel ik om 8 uur naar de huisarts voor een afspraak, zegt het keuzemenubandje dat je dat ook online kunt doen. Mooi, dat ging ik dus proberen. Nope, het kan helemaal niet! Dus ik weer bellen...u bent beller nummer 6, even geduld aub..... Eindelijk iemand aan de lijn, er is volgende week vrijdag pas plek.
Sjemig, het wordt steeds beroerder om een afspraak te kunnen maken bij de huisarts.
Netherfield
09-06-2023 om 09:16
Ik erger me aan de muggebult op mijn hand. Die zelfs nog jeukt nadat ik hem kapotgekrabt heb.
Yumi
09-06-2023 om 09:55
Netherfield schreef op 09-06-2023 om 09:16:
Ik erger me aan de muggebult op mijn hand. Die zelfs nog jeukt nadat ik hem kapotgekrabt heb.
Ik begrijp dat je gaat krabben, maar daardoor vererger je de jeuk. De huid koelen werkt wel 
Treurniet
09-06-2023 om 10:25
Netherfield schreef op 09-06-2023 om 09:16:
Azijn erop .
OT: de kat die blijft maar eten, terwijl ik zijn tanden wil poetsen. Kan hij ook niet zoveel aan doen want door zijn medicijn krijgt hij meer trek.
Mama-Inge
09-06-2023 om 11:46
Dolfje schreef op 09-06-2023 om 08:53:
[..]
Ik vroeg me al af wat jij voor werk doet dat je midden in de nacht op moet, maar dit is wel regelmatig wat voorkomt toch? Kan je niet klagen of standaard later gaan beginnen want dit is echt zwaar vervelend.
Het hangt ervanaf wie de kranten bij me brengt (oftewel bij de garagebox in het dorp waar ik ze rond breng)
Is 1 bij, die overal staat te kleppen, dus dat is zeer irritant en daar hebben we inderdaad over geklaagd, sindsdien kan hij wel op tijd zijn.
Vandaag was het iemand anders, deze persoon is iemand die de sokken er behoorlijk in heeft en altijd vroeg is, dan is er iets meer aan de hand, bleek dat de kranten heel laat op het grote depot bezorgd waren en kan ik er uiteindelijk ook meer begrip voor hebben. Net zoals dat er iets met de pakken kranten aan de hand is en ze dan nog bij elke bezorger moeten gaan natellen of de aantallen wel kloppen
Ik moet er als eerste aanwezig zijn en dan de boel uit tellen voor de andere bezorgers in dat dorp, dat moet dan klaar staan voordat de andere bezorgers hun kranten op komen halen (net als dat ik degene ben die voor alle bezorgers nog nabezorgingen moet doen als ik of 1 van hun iemand vergeten is de krant in de bus te steken)
Yumi
10-06-2023 om 07:46
Rotnacht, om 2.30 uur nog wakker en om 6.30 uur zo warm dat ik niet meer kon slapen
🥱
Dolfje
10-06-2023 om 08:24
Irritant is dat. Ik had het niet warm maar was om 5:15 al klaarwakker. Heb mezelf in bed gehouden tot 6:30 en ben toen maar op de bank gaan zitten.
Auwereel
10-06-2023 om 08:30
Ik heb ook niet echt lekker geslapen, maar na 6:30 toen ik erg wakker was, toch weer in slaap gevallen. Ben nu zo duf...
Bakblik
10-06-2023 om 08:39
Gisteravond lagen wij al in bed toen er hier rond de klok van 23.00 een Nl-Alert afging op de mobieltjes. Zat in een keer torenhoog in mijn adrenalinespiegel. Heb het nog 02.58 zien worden. Ben nu ook redelijk duf. Om 7.00 ging de wekker van de puber. Die heeft een vroege dienst vandaag na 3 dagen laat.
Broodjebrie
10-06-2023 om 08:40
Bakblik schreef op 10-06-2023 om 08:39:
Gisteravond lagen wij al in bed toen er hier rond de klok van 23.00 een Nl-Alert afging op de mobieltjes. Zat in een keer torenhoog in mijn adrenalinespiegel. Heb het nog 02.58 zien worden. Ben nu ook redelijk duf. Om 7.00 ging de wekker van de puber. Die heeft een vroege dienst vandaag na 3 dagen laat.
Van die grote brand?