Huiskamer
Netherfield
07-06-2023 om 22:30
Yumi schreef op 07-06-2023 om 16:19:
[..]
Snap ik wel, het is ook een hele stap maar waarschijnlijk heb je minder of geen last. Je kan na de oogmeting ook een aparte leesbril kopen en kijken of dat helpt.
Dan moet ik de hele tijd van bril wisselen, dat lijkt me echt niks.
Treurniet
08-06-2023 om 15:25
Moet zelf steeds mijn handdoek meenemen van fysio. Ik ga nu hele dunne en dus compacte handdoek kopen, helaas zit Decathlon niet om de hoek.
Mama-Inge
08-06-2023 om 16:11
Treurniet schreef op 08-06-2023 om 15:25:
Moet zelf steeds mijn handdoek meenemen van fysio. Ik ga nu hele dunne en dus compacte handdoek kopen, helaas zit Decathlon niet om de hoek.
Hamam doek bij de action?
Bakblik
08-06-2023 om 16:18
Treurniet schreef op 08-06-2023 om 15:25:
Je hoeft zo'n handdoek toch niet na 1 keer te wassen? Ik heb aan een kant een "merkje" in de handdoek. Dat is de kant waar ik op lig, als ik hem opvouw gaat die kant naar binnen en dan in een tas. Ik gebruik zo'n handdoek een keer of 6 voor hij in de was gaat.
Treurniet
08-06-2023 om 16:18
Mama-Inge schreef op 08-06-2023 om 16:11:
[..]
Hamam doek bij de action?
Dat is ook nog een idee, dankjewel
amarna
08-06-2023 om 17:23
Vanochtend in de metro zat ik tegenover een jongedame met kunstnagels die 1,5 cm langer waren dan haar vingertoppen.
Behalve dat ik een lichte fobie heb voor lange (kunst)nagels waar je iemand de keel af kunt snijden, lijkt het me erg onpraktisch. Hoe kun je ooit je tampon of menstruatiecup verwisselen met die dolken? Eten koken? Iets in huis schoonmaken? Babies een luier omdoen? Je patienten verzorgen?
Echt, ik wil nooit aangeraakt worden door zulke nagels in een winkel of restaurant. Ik griezel er van!
Het meisje had ook kunstwimpers. En zo lang, vol en zwaar dat ze haar ogen niet goed open kreeg.
Sommige beautytrends vind ik echt bespottelijk!
Bakblik
08-06-2023 om 17:29
amarna schreef op 08-06-2023 om 17:23:
Vanochtend in de metro zat ik tegenover een jongedame met kunstnagels die 1,5 cm langer waren dan haar vingertoppen.
Behalve dat ik een lichte fobie heb voor lange (kunst)nagels waar je iemand de keel af kunt snijden, lijkt het me erg onpraktisch. Hoe kun je ooit je tampon of menstruatiecup verwisselen met die dolken? Eten koken? Iets in huis schoonmaken? Babies een luier omdoen? Je patienten verzorgen?
Echt, ik wil nooit aangeraakt worden door zulke nagels in een winkel of restaurant. Ik griezel er van!
Het meisje had ook kunstwimpers. En zo lang, vol en zwaar dat ze haar ogen niet goed open kreeg.
Wees gerust in veel beroepen mogen lange nagels niet eens. Een verzorgende die jou komt wassen heeft niet zulke lange nagels. De kok die jouw eten staat te bereiden heeft ook kortgeknipte schone nagels.
Op de middelbare vond mijn dochter het ook leuk om lange nagels te hebben, mooi gelakt in leuke kleuren. Nu staat ze iedere week een dag op een laboratorium en is ze er al achter dat lak geen uur netjes blijft, zelfs niet in handschoenen en dat lang helemaal niet praktisch is, handschoen is zo stuk en chemische stoffen op je handen echt niet fijn. Dus nagels zijn nu goed verzorgd kort.
Rogue
08-06-2023 om 21:02
amarna schreef op 08-06-2023 om 17:23:
dit soort reacites zijn dan weer mijn ergenis maar goed

ik draag zelf ook kunstnagels niet zolang als deze dame maar wel iets langer dan de meeste vrouwen. en JA ik kan er alles mee, al zou ik ze wel ''vrijwillig'' kort wieken als je kleine kinderen hebt.
dit is net zoals hoe veeg je je kont af .. gewoon net als jij met wc-papier of doe je het met je blote hand🤓
ik vind dan weer vrouwen met lipfillers vreselijk omdat het erg gewoon niet uit ziet.. maarja zo hebben we allemaal iets
![]()
watertoren
08-06-2023 om 21:07
Ik heb altijd halflange nagels van mezelf en toen onze zoon geboren was zei de kraamhulp dat ik ze kort moest knippen. Ik kon niks meer en voelde me gehandicapt.
Rogue
08-06-2023 om 21:12
watertoren schreef op 08-06-2023 om 21:07:
Ik heb altijd halflange nagels van mezelf en toen onze zoon geboren was zei de kraamhulp dat ik ze kort moest knippen. Ik kon niks meer en voelde me gehandicapt.
ik heb ze ook een kort gehad, ook niks meer
_Audrey
08-06-2023 om 23:15
Mijn nagels scheuren continu af, dus ik heb van die korte stompjes. Dat vind ik nog veel lelijker dan lange nagels.
Maar ja, ik ben dan ook weer te lui om er wat aan te doen 
Yumi
08-06-2023 om 23:42
Ook lange nagels van mezelf, geen enkel probleem en zelfs mijn kinderen hebben het overleefd 💅
SuzyQFive
09-06-2023 om 00:51
Hahaha, onze leerlingen die zorg&welzijn doen (klas 3 en 4 vmbo) die mogen dus ook geen lange nagels. Die rennen in klas vier direct na hun laatste praktijkexamen door naar de nagelstudio 😂🤣. En klas 3 vaak voor de kerst- en zomervakantie, na de laatste les Z&W.
Mama-Inge
09-06-2023 om 03:48
Dat ik weer sta te wachten op mijn kranten
Horen om half 4 geleverd te worden.
Ben al bijna een half uur aan het wachten