Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

GroenTuintje schreef op 31-05-2023 om 20:25:

[..]

Ja echt hoor. Met dhl heb ik nooit problemen. Kwam vandaag ook weer netjes een pakje binnen. PostNL laat het weer afweten vandaag

😐

SuzyQFive schreef op 31-05-2023 om 21:11:

Mijn pakket is ook nog steeds niet bezorgd volgens de app maar ga morgen toch even vragen of het er niet per ongeluk wel staat.
Niet dat het iets is dat veel haast heeft (gaat om Pukka Thee) maar dit ziet er gewoon vreemd uit in de app.
Vind het ook irritant dat Bol.com zijn boeken tegenwoordig via Cycloon laat bezorgen.

Ik hou van Pukka thee!

Maar ergernis: dat bol.com überhaupt zo’n “subwinkeltjes” site is geworden. Ik bestelde vroeger heel vaak en de klantenservice was ook altijd heel aardig en behulpzaam (ja, ook toen ging er wel eens wat mis 😁), maar nu vind ik het zo’n onoverzichtelijk gedoe dat ik meestal ergens anders bestel.

Broodjebrie schreef op 31-05-2023 om 18:27:

aan de puinhoop bij post nl! Ik ben zo ongeveer in staat om zelf naar dat post sorteercentrum te rijden om het op te halen.

zou ook aan het pinksterweekend kunnen liggen..🤷

Loulou39 schreef op 31-05-2023 om 21:20:

[..]

Ik hou van Pukka thee!

Maar ergernis: dat bol.com überhaupt zo’n “subwinkeltjes” site is geworden. Ik bestelde vroeger heel vaak en de klantenservice was ook altijd heel aardig en behulpzaam (ja, ook toen ging er wel eens wat mis 😁), maar nu vind ik het zo’n onoverzichtelijk gedoe dat ik meestal ergens anders bestel.

vind ik ook zo jammer, bestelde vroeger vooral boeken&films maar nu is het gewoon een online warenhuis

mijn ergernis waarom zijn simpele tuinstoelen zo achterlijk duur  
(oh bij Jysk valt het mee

oh ik begin die war on plastic wordt nu wel heel erg vervelend.... straks moet ik nog mijn eigen Tupperware of bord meenemen als ik eten ga halen 

als het toch niet lekker gaat met bol.com is het misschien een moment om bol.com te verruilen voor libris.nl? Daar kun je ook boeken bestellen en ik heb van auteurs wel eens begrepen dat dat sterk hun voorkeur heeft. Bol is niet heel goed voor die schrijverswereld, schijnt:

https://booksometea.com/2020/10/28/waarom-ik-bijna-geen-boeken-koop-bij-bol-com/

of gewoon fysieke winkel 

Doemijdieglazenbol schreef op 31-05-2023 om 22:18:

als het toch niet lekker gaat met bol.com is het misschien een moment om bol.com te verruilen voor libris.nl? Daar kun je ook boeken bestellen en ik heb van auteurs wel eens begrepen dat dat sterk hun voorkeur heeft. Bol is niet heel goed voor die schrijverswereld, schijnt:

https://booksometea.com/2020/10/28/waarom-ik-bijna-geen-boeken-koop-bij-bol-com/

Ik bestel ook vaak bij Libris (of eigenlijk dan bij Van der Velde) maar soms is Bol handiger, zeker als het om boeken voor werk gaat of anderstalig of als ik het snel nodig heb. 

Loulou39 schreef op 31-05-2023 om 21:20:

[..]

Ik hou van Pukka thee!

Dat was dus een ergernis: de Pukka is bij Appie ineens ruim boven de €5,- per doosje. Eerst nog €3,75, ook al aan de prijs maar nu iets van €5,30. Heb het dus bij een online drogist besteld. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

01-06-2023 om 03:25

Doemijdieglazenbol schreef op 31-05-2023 om 22:18:

als het toch niet lekker gaat met bol.com is het misschien een moment om bol.com te verruilen voor libris.nl? Daar kun je ook boeken bestellen en ik heb van auteurs wel eens begrepen dat dat sterk hun voorkeur heeft. Bol is niet heel goed voor die schrijverswereld, schijnt:

Wat een slecht geschreven artikel, het staat bol van aannames en herhalingen.

Het voordeel van Bol vind ik dat het voor ebooks heel makkelijk is. Je vindt ze altijd terug in je account en kunt ze altijd opnieuw downloaden.

Voor fysieke boeken ga ik naar de fysieke boekenwinkel. Gelukkig wordt het aanbod Engelse boeken daar ook steeds groter.

slecht geslapen en ik moest om 3 uur op, pfff

En nu sta ik te wachten omdat de boel nog niet binnen is, en ik niet kan beginnen met werken, had nog wel wat langer in bed kunnen blijven liggen

Rogue schreef op 31-05-2023 om 22:10:

[..]

zou ook aan het pinksterweekend kunnen liggen..🤷

[..]

vind ik ook zo jammer, bestelde vroeger vooral boeken&films maar nu is het gewoon een online warenhuis

mijn ergernis waarom zijn simpele tuinstoelen zo achterlijk duur
(oh bij Jysk valt het mee )

oh ik begin die war on plastic wordt nu wel heel erg vervelend.... straks moet ik nog mijn eigen Tupperware of bord meenemen als ik eten ga halen

Hmm misschien maar ze hebben het 19 mei al verstuurd. 

Wandelvrouwtje schreef op 01-06-2023 om 03:25:

[..]

Wat een slecht geschreven artikel, het staat bol van aannames en herhalingen.

Het voordeel van Bol vind ik dat het voor ebooks heel makkelijk is. Je vindt ze altijd terug in je account en kunt ze altijd opnieuw downloaden.

Voor fysieke boeken ga ik naar de fysieke boekenwinkel. Gelukkig wordt het aanbod Engelse boeken daar ook steeds groter.

Zelfs veel kleine boeķwinkels (zoals sommige filialen van Bruna) hebben een engelstalige collectie .

amarna schreef op 01-06-2023 om 07:55:

[..]

Zelfs veel kleine boeķwinkels (zoals sommige filialen van Bruna) hebben een engelstalige collectie .

Mwa, een paar planken Engelstalig vind ik amper een collectie. 

SuzyQFive schreef op 01-06-2023 om 08:17:

[..]

Mwa, een paar planken Engelstalig vind ik amper een collectie.

Veel kunnen ze ook gewoon bestellen als je weet wat je wilt. 

Bakblik schreef op 01-06-2023 om 08:40:

[..]

Veel kunnen ze ook gewoon bestellen als je weet wat je wilt.

Jawel, maar dan kan ik het net zo goed zelf bestellen, dan heb je het sneller in huis. Ik vind het juist heerlijk om door de boeken te sneupen. En als ik een boek zoek om te lezen wil ik dat mijn behoefte zo snel mogelijk bevredigd wordt 😜

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.