Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 29-05-2023 om 09:42:

[..]

Kan jij in jou huis horen dat buurvrouw aan het bellen is?

Ik woon in een appartement en als de buren op het balkon staan te bellen, liefst nog op speaker, dan kan ik het hele gesprek volgen.
Na drie kwartier ben ik daar echt wel zat van. 
Met de buren gesproken en nu doen zij het niet meer. Nou ja, af en toe nog wel eens, en dan help ik ze vriendelijk herinneren.

Pfff nou ik ben me toch ineens misselijk en buikpijn. Was niks aan de hand en hup van het ene op andere moment. En we willen eigenlijk zo een stuk gaan fietsen.
Heb zelfs mijn spijkerbroek uitgedaan en een joggingbroek aangetrokken, kan de strakke broek niet verdragen op mijn buik.

Dolfje schreef op 29-05-2023 om 11:05:

Pfff nou ik ben me toch ineens misselijk en buikpijn. Was niks aan de hand en hup van het ene op andere moment. En we willen eigenlijk zo een stuk gaan fietsen.
Heb zelfs mijn spijkerbroek uitgedaan en een joggingbroek aangetrokken, kan de strakke broek niet verdragen op mijn buik.

Iets verkeerds gegeten?

Rogue schreef op 29-05-2023 om 09:53:

[..]

😉

ik erger me weer aan die klote wind... waarom waait het hier elke dag🥴

Woon jij waar ik woon? Hier ook de godganse dag wind alsof het een lieve lust is.

Zelfs nu moet ik mijn oorbeschermers dragen. 

duizel schreef op 29-05-2023 om 02:20:

ik koop maandverband en tampons. Waarom wens je me dan nog een fijne dag 😉

oudmaarnognietkoud schreef op 29-05-2023 om 10:04:

[..]

Ik woon in een appartement en als de buren op het balkon staan te bellen, liefst nog op speaker, dan kan ik het hele gesprek volgen.
Na drie kwartier ben ik daar echt wel zat van.

Dat is enorm irritant inderdaad.

De bomen wapperen zo hard hier dat we maar wat anders gaan doen dan een lange fietstocht maken. Zuidwesten van Nederland, zo'n 20 km van de kust.

aan arrogante brutale geïnteresseerden in een artikel wat ik aanbood op marktplaats… wat een vervelende mensen waren dat  . Hebben een kwartier lang mijn product staan afkraken, echt heel onbeschoft. Terwijl het artikel in goede staat is. Misschien was het een truc om nog meer korting te krijgen ( ze hadden al de helft korting gekregen). En nieuw kost het product 4x zoveel (gaat om een prijzig product ). Uiteindelijk namen ze het niet mee en blufte ze dat ze wel nieuw gingen kopen nou had dat meteen gedaan dan, dan had ik mij dit gezeik kunnen besparen. Overigens is het artikel erg schaars en bijna niet te vinden.

oja en ik erger mij aan de ‘dierentuin’ hier verderop. Een buur die hele tuin vol met exotische lawaaierige ellendige vogels heeft  

ik heb er nog 2, een koper die niet komt opdagen en ik zit maar te wachten… en mijn moeder die weer eens vervelend drammerig zit te doen. 

Broodjebrie schreef op 29-05-2023 om 11:51:

[..]

Iets verkeerds gegeten?

Ja dat denk ik maar geen  idee wat dan.

Na paar keer flink toiletbezoek dacht ik het gaat wel weer dus op de fiets gestapt maar dat was niet zo slim    Nu weer thuis gelukkig.  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-05-2023 om 14:11

Auwereel schreef op 29-05-2023 om 12:47:

De bomen wapperen zo hard hier dat we maar wat anders gaan doen dan een lange fietstocht maken. Zuidwesten van Nederland, zo'n 20 km van de kust.

Tss, er fietsen hier 15 duizend 210 km vandaag 

Friezinnetje schreef op 29-05-2023 om 14:11:

[..]

Tss, er fietsen hier 15 duizend 210 km vandaag

Maar die zijn dan ook gewoon gek

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-05-2023 om 14:34

Lollypopje schreef op 29-05-2023 om 14:17:

[..]

Maar die zijn dan ook gewoon gek

Knettergek maar wel gezellig.  Hele dorp staat hier op zijn kop. Buiten zitten, vrienden erbij. Borrel en muziek. Gezellig 

Friezinnetje schreef op 29-05-2023 om 14:34:

[..]

Knettergek maar wel gezellig. Hele dorp staat hier op zijn kop. Buiten zitten, vrienden erbij. Borrel en muziek. Gezellig

Heb ik gehoord ja, mijn broer was zo'n gek. Maakte er een heel feestweekend van

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.