Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Na werkzaamheden in de straat waren gisteren eindelijk de laatste hekken opgehaald en het losse zand een beetje weggewaaid en was er plek voor mijn deur om de ramen van de auto even goed te lappen, zodat we weer helder zicht hebben.
Vanochtend de auto moeten verplaatsen om ruimte te maken voor buren die een nieuwe keuken geleverd kregen. Kom ik net terug van even iets wegbrengen voor mijn vrijwilligerswerk, staat de gemeente met een strimmer het gras naast mijn auto te "maaien". Het hele raam van de deur aan de bestuuderskant en de helft van de voorruit bedekt met groene pulp, kan ik weer opnieuw beginnen! Gelukkig schijnt de zon niet dus het koekt niet heel erg vast nu. Eerst even wat anders doen en dan ga ik daarna maar weer die ramen doen.

aan mijn hooikoorts 

Broodjebrie schreef op 25-05-2023 om 14:09:

aan mijn hooikoorts

Ojee...en ik hoorde gisteren net op het weerbericht dat de komende tijd bijzonder slecht is  voor hooikoortspatiënten

Herfstappeltaart schreef op 25-05-2023 om 14:19:

[..]

Ojee...en ik hoorde gisteren net op het weerbericht dat de komende tijd bijzonder slecht is voor hooikoortspatiënten

Het is nu wel erg extreem.. kan  m'n lol op komende dagen.

Dat ik vanmorgen om 4 uur een lekke band kreeg en een heel eind heb moeten lopen 

Milala schreef op 25-05-2023 om 11:04:

Reacties onder nieuwsberichten over de mogelijke stakingen in het onderwijs voor een ander salaris.. daarin wordt bericht voor bericht gesmeten met zogenaamde netto salarissen.. die op mijn hele school niet verdiend worden.

Zo irritant is dat! 

Vind het ook jammer dat mijn IVA-uitkering niet meestijgt met de loonsverhogingen in het onderwijs 😜. Maar alle gekheid op een stokje… Wie bedenkt nou een ‘staking’ om vijf uur ‘s middags en dan ook nog op een onmogelijke locatie in de stad op dat tijdstip 🤭. 

We zouden de hele week al vanavond wel /niet uit eten. Vanmiddag bericht dat het niet door gaat. Stom dat ik de hele week dacht het gaat niet door en vandaag dus dacht het gaat gewoon door maar dus niet. Moest ik alsnog ff boodschappen doen.

SuzyQFive schreef op 25-05-2023 om 16:08:

[..]

Zo irritant is dat!

Vind het ook jammer dat mijn IVA-uitkering niet meestijgt met de loonsverhogingen in het onderwijs 😜. Maar alle gekheid op een stokje… Wie bedenkt nou een ‘staking’ om vijf uur ‘s middags en dan ook nog op een onmogelijke locatie in de stad op dat tijdstip 🤭.

Ik werk ook in het onderwijs, maar heb nog niet meegekregen dat we gaan staken…

Aan die rothormonen 🤪

Schemerlampje schreef op 25-05-2023 om 16:44:

[..]

Ik werk ook in het onderwijs, maar heb nog niet meegekregen dat we gaan staken…

https://www.aob.nl/nieuws/primair-onderwijs-en-werkgevers-sluiten-zich-aan-bij-acties-vo/

En het LIA heeft 5 vliegtuigjes met banners rondvliegen momenteel rond de vijf actielocaties. 

SuzyQFive schreef op 25-05-2023 om 17:04:

[..]

https://www.aob.nl/nieuws/primair-onderwijs-en-werkgevers-sluiten-zich-aan-bij-acties-vo/

En het LIA heeft 5 vliegtuigjes met banners rondvliegen momenteel rond de vijf actielocaties.

Ik zag het net ja, maar van mijn eigen bond (de NVON, onderdeel van FvOv dacht ik) nog niets gehoord.

nou stinkt die kattenbak alweer. 

Buurvrouw is nieuwsgierig, gisteren en vandaag bezig op het balkon. Planten en potten gekocht, kleed en parasol. Planten in potten en even wat te drinken halen, hoor meteen de deur opengaan bij de buren en ja hoor buurvrouw kijkt weer om de hoek...ze had zich alleen vergist, die verwachte me niet zo snel terug  Vandaag ook weer iedere keer als ze maar denkt dat ik er niet ben, komt dat hoofd te voorschijn. Als ik binnen op de bank zit, dan zie ik haar ook vaak door de schutting gluren, ze denkt waarschijnlijk dat ik dat niet zie. Waarom doet iemand dat? Zo irritant!

🤨

Broodjebrie schreef op 25-05-2023 om 14:09:

aan mijn hooikoorts

Ik zie er ook niet uit door de hooikoorts 

Ik was net nog even een blokje om en nu heb ik jeuk in mijn hals en gezicht. Zo maar ff kop onder de kraan voor ik naar bed ga.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.