Huiskamer
Mama-Inge
21-05-2023 om 16:35
man en zijn geweldige richtingsgevoel.
Ik moest tanken en daarna nog even naar de winkel.
Hij zou wel even vertellen dat ik niet de 1e afslag moest hebben maar de 2e.
Ben dus ook doorgereden, want hij was geïrriteerd dat ik zei dat we de 1e moesten hebben.
2e afslag genomen en daar gaan stil staan, met de woorden: en nu?
Want ik wist precies waar ik was en dat was echt niet de weg naar de winkel
Begon hij te mopperen dat hij een afslag gemist had.
Tja....., die afslag was voor de benzinepomp, niet erna.
Daarna heeft hij me maar laten rijden zonder verder commentaar
majorette2005
21-05-2023 om 20:15
Wat heel irritant is bij 1 tegen honderd dat tijdens het praten van de presentatrice er een behoorlijk aanwezig muziekdeuntje doorheen klinkt.
DGHK
21-05-2023 om 20:42
Waarom heeft 'mijn' sportbond een nieuwe site. Niks werkt en niks is te vinden. Niks is logisch.
Alle doorverwijzingen werken niet. Constant: pagina niet gevonden.
Wel als optie om de zoekfunctie te gebruiken. Bij alles wat ik intik krijg ik 2 overlijdensberichten te zien.
Als je dan perse een nieuwe site moet maken, doe dat dan lekker na het seizoen. De oude was perfect, alles was logisch te vinden.
Bakblik
21-05-2023 om 20:45
Mensen die te laat komen bij een klassiek concert in een kerk en de deur dicht laten vallen. Een dreun die door de goeie akoestiek de serene a capella zang nogal verstoorde. Het gestommel om een plek te zoeken was ook rete irritant.
Er was nota bene 4 dagen geleden via mail nog gevraagd om goed op tijd te zijn, zodat laatkomers de zang niet zouden verstoren.
Echt onbegrijpelijk dat je niet door had hoe storend je bezig was.
Netherfield
21-05-2023 om 22:03
Wandelvrouwtje schreef op 21-05-2023 om 10:40:
[..]
Waarom dan niet gewoon bellen? En heb je zo vaak noodgevallen dat je ervoor wakker gemaakt moet worden?
Gebeurt alleen tijdens logeren, en dan ook niet heel vaak. En ze gaan niet bellen want dan wordt mijn man wakker.
Auwereel
22-05-2023 om 07:52
In het Hemelvaartsweekend was ik elke dag vroeg wakker en nu moet ik naar mijn werk en wat een gevecht om wakker te worden, terwijl ik netjes op tijd naar bed ben gegaan.
Gelukkig hoef ik er niet vroeg te zijn vandaag.
Netherfield
22-05-2023 om 09:04
Ik heb was buiten hangen en nu miezert het hier! Grrrr. Dit is de eerste van 7 wassen van vandaag, binnen kan ik dat allemaal niet kwijt…
Yumi
22-05-2023 om 09:33
Netherfield schreef op 22-05-2023 om 09:04:
Ik heb was buiten hangen en nu miezert het hier! Grrrr. Dit is de eerste van 7 wassen van vandaag, binnen kan ik dat allemaal niet kwijt…
7 wassen op 1 dag? Hoe doe je dat, met mijn wasmachine duren de programma's minimaal 1 1/2 uur en de witte was 3 uur
Bakblik
22-05-2023 om 10:37
Netherfield schreef op 22-05-2023 om 09:04:
Ik heb ook geen droger en moet dus buiten of binnen drogen en daarom was ik iedere dag iets. Afgelopen zaterdag heb ik met het zonnetje en een lekker windje 3 wassen gedaan. Dan hoeft het even een paar dagen niet.
Netherfield
22-05-2023 om 13:30
Yumi schreef op 22-05-2023 om 09:33:
[..]
7 wassen op 1 dag? Hoe doe je dat, met mijn wasmachine duren de programma's minimaal 1 1/2 uur en de witte was 3 uur
Ik was alles op 40 graden, keuze katoen, en mijn machine doet 1 uur en 45 minuten over een was. Ik ben om 7 uur begonnen en op dit moment draait was 5, het is nu half 2. Als de machine niet vol zit (gaat vandaag niet lukken), dan doet hij er korter over.
Netherfield
22-05-2023 om 13:33
Ergernisje van vandaag: Mijn man moet van de diëtiste volkoren pasta eten. Ik fiets naar de Jumbo en kan bij het huismerk kiezen uit volkoren spaghetti, penne en macaroni. Bij Grand'Italia is er ook nog fusili. Die genomen want ik vind spaghetti, macaroni en penne niet zo lekker. Wel raar dat alle leuke vormpjes pasta niet in volkoren versie zijn, terwijl dat veel gezonder is.
Herfstappeltaart
22-05-2023 om 13:47
Netherfield schreef op 22-05-2023 om 13:33:
Ergernisje van vandaag: Mijn man moet van de diëtiste volkoren pasta eten. Ik fiets naar de Jumbo en kan bij het huismerk kiezen uit volkoren spaghetti, penne en macaroni. Bij Grand'Italia is er ook nog fusili. Die genomen want ik vind spaghetti, macaroni en penne niet zo lekker. Wel raar dat alle leuke vormpjes pasta niet in volkoren versie zijn, terwijl dat veel gezonder is.
Het is toch allemaal precies dezelfde pasta maar in een andere vorm? Wat vind je daar niet lekker aan? Wij eten al jaren alleen volkoren pasta en of het nu spaghetti, elleboogjes of penne is, de smaak blijft hetzelfde. Het is net dat de saus aan sommige vormpjes beter blijft hangen.
Doemijdieglazenbol
22-05-2023 om 14:06
Herfstappeltaart schreef op 22-05-2023 om 13:47:
[..]
Het is toch allemaal precies dezelfde pasta maar in een andere vorm? Wat vind je daar niet lekker aan? Wij eten al jaren alleen volkoren pasta en of het nu spaghetti, elleboogjes of penne is, de smaak blijft hetzelfde. Het is net dat de saus aan sommige vormpjes beter blijft hangen.
Ik snap het wel; de structuur maakt ook onderdeel uit van het plezier in eten. Ik heb ook vaak liever tagliatelle dan spaghetti bijvoorbeeld. Het zijn allebei slierten, maar toch anders. 
Herfstappeltaart
22-05-2023 om 14:11
Doemijdieglazenbol schreef op 22-05-2023 om 14:06:
[..]
Ik snap het wel; de structuur maakt ook onderdeel uit van het plezier in eten. Ik heb ook vaak liever tagliatelle dan spaghetti bijvoorbeeld. Het zijn allebei slierten, maar toch anders.
Ja dat is wel waar.