Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zo'n schrale lippen en ook nog eens op mijn lip gebeten dus ik zie er niet uit.

lientje69 schreef op 21-05-2023 om 09:30:

Wakker geappt door dochter. Kon ik eindelijk eens uitslapen...

Die schatjes van mij hadden een tijdje de gewoonte om om half twaalf 's avonds nog eens berichten op de familie-app te gooien/beantwoorden . Sindsdien staat hij bij mij op stil 's nachts.

Yumi schreef op 21-05-2023 om 09:18:

[..]

Mijn nieuwe bank zit ook niet, in de winkel uittesten werkt bij mij niet.... na in de zoveelste meubelwinkel te hebben rondgelopen, zit alles lekker. De volgende bank koop ik bij een online winkel waar je 30 dagen de meubels mag retoursturen.

Pff ja vreselijk. Helaas kan mam niet accepteren dat het meubel niet fijn zit (we hadden het speciaal gekocht wegens zijn rugklachten en daardoor liever op een eigen stoel zit). Dus nu zitten we er, letterlijk mee. Winkel kan/wil niks betekenen. Weer een hoop geld weggegooid op deze manier. Kan er echt heel chagrijnig van worden.

Herfstappeltaart schreef op 21-05-2023 om 08:43:

[..]

Nog een klein lichtpuntje voor je misschien: in de winkel heeft iedereen er in gezeten. Soms is het zitcomfort na een paar maanden gebruiken thuis een stuk beter.

Helaas niet. Hij zit zachter dan in de winkel. 

aan de kat die om 8.00 al liep te krijsen normaal negeer ik hem gewoon maar nu gilde hij alsof die vermoord werd

Herfstappeltaart schreef op 21-05-2023 om 09:34:

[..]

Die schatjes van mij hadden een tijdje de gewoonte om om half twaalf 's avonds nog eens berichten op de familie-app te gooien/beantwoorden . Sindsdien staat hij bij mij op stil 's nachts.

O ja, dat hier ook.  Bij mij staat mijn telefoon  sowieso  op stil van 22-7 uur

Ze weten dat als er echt iets is, ze moeten bellen. Maar voor appen staat hij uit, bellen  heb ik bepaalde  nummers toegestaan  mij te bereiken. 

Mijn kinderen weten dat je een keer of 20 moet appen voordat ik wakker wordt van de bzzz bzzz op het plankje boven mijn bed. Dus dan krijg je eerst drie keer mama en dan random letters totdat ik wakker ben. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

21-05-2023 om 10:40

Netherfield schreef op 21-05-2023 om 10:37:

Mijn kinderen weten dat je een keer of 20 moet appen voordat ik wakker wordt van de bzzz bzzz op het plankje boven mijn bed. Dus dan krijg je eerst drie keer mama en dan random letters totdat ik wakker ben.

Waarom dan niet gewoon bellen? En heb je zo vaak noodgevallen dat je ervoor wakker gemaakt moet worden?

Weer die klote herrie motoren Al vanaf vanochtend half 10 ofzo. Nou gaan ze met de hele club 'gezellig' natuurgebieden verstoren 

Aan mensen die rotzooi in de flat waar ik woon achterlaten en denken `zoek het maar uit` belachelijk.

Dolfje schreef op 21-05-2023 om 08:55:

[..]

Wij met hoofdkussens. Denk dat we in de laatste 10 jaar meer kussens hebben gekocht dan in heel mijn leven.

Heb je het kussen van Cloudpillo (nee, geen typfout  ) al eens geprobeerd? Die mag je ook op proef proberen geloof ik. Ik vind het echt een fijn kussen

Meh. Ben ongesteld en boos en chagrijnig, zo zonde van m'n weekend dit

HAHA!wait..what schreef op 21-05-2023 om 14:37:

[..]

Heb je het kussen van Cloudpillo (nee, geen typfout ) al eens geprobeerd? Die mag je ook op proef proberen geloof ik. Ik vind het echt een fijn kussen

Die ken ik niet. Ik zoek het op.

Regendrup. schreef op 21-05-2023 om 09:41:

[..]

Helaas niet. Hij zit zachter dan in de winkel.

Ow....nee dan is het geen lichtpuntje helaas. He balen zeg 

Ik heb mijzelf net serieus kramp onder mijn rechter voor/zij geniest 🤦‍♀️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.