Huiskamer
noas_1993
20-05-2023 om 19:46
Ik heb al een aantal weken dat regelmatig dezelfde kat in mijn tuin zit, ik jaag hem dan weg met een plantenspuit. Nu na dagen kwam hij weer in de tuin en ondanks dat ik zei hem niks te geven deed m'n moeder het toch!
Vond ze het alsnog gek dat ik dat niet leuk vond..
Daarnet wilde hij naar binnen en zetten zijn pootjes in het gaas van mijn hor, gelukkig heb ik het weer normaal kunnen krijgen
Hoe zorg ik dat ie weg blijft!?
duizel
20-05-2023 om 20:40
mezelf. Ik wil afvallen. Is ook echt nodig. Ik heb het lastig. Geen honger maar hoofdpijn, ik moet echt afkicken van suiker volgens mij en baal ervan dat ik het zo ver heb laten komen. En dit is pas dag 2....
Regendrup.
20-05-2023 om 21:22
Ja hoof. Miskoop nummer zoveel is een feit. Meubels kopen is zo lastig. Weer een hoop geld kwijt, op marktplaats verkopen blijkt ook weer heel lastig, voor een normale prijs. En ondertussen kunnen we weer opzoek naar een nieuwe én dan weer wekenlang wachten. Met de vraag of dit dan wel goed is. Wordt er echt mismoedig van.
Moirmel
20-05-2023 om 21:29
noas_1993 schreef op 20-05-2023 om 19:46:
Ik heb al een aantal weken dat regelmatig dezelfde kat in mijn tuin zit, ik jaag hem dan weg met een plantenspuit. Nu na dagen kwam hij weer in de tuin en ondanks dat ik zei hem niks te geven deed m'n moeder het toch!
Daarnet wilde hij naar binnen en zetten zijn pootjes in het gaas van mijn hor, gelukkig heb ik het weer normaal kunnen krijgen
Binnen nemen, aan je moeder geven en zeggen dat ze allebei niet meer welkom zijn.
FaithfulDuck87
20-05-2023 om 22:48
Waarom delen mensen een vermissingsbericht van een kat van 150 km verderop op FB?
Yumi
20-05-2023 om 22:57
Katteschrik van ecostyle strooien, op de plek waar de kat de tuin in komt. Ze vinden het niet lekker ruiken, onthouden dat en blijven weg... wel tijdje volhouden.
noas_1993
21-05-2023 om 07:48
Yumi schreef op 20-05-2023 om 22:57:
[..]
Katteschrik van ecostyle strooien, op de plek waar de kat de tuin in komt. Ze vinden het niet lekker ruiken, onthouden dat en blijven weg... wel tijdje volhouden.
Ga ik doen!
Kat vanochtend weggejaagd, ga ik even naar de badkamer. Toen ik terugkwam zat hij er alweer, alsof ze erop wachten.
Ik hou mijn hor goed in de gaten, is toch van de zotte?
Herfstappeltaart
21-05-2023 om 07:58
Regendrup. schreef op 20-05-2023 om 21:22:
Ja hoof. Miskoop nummer zoveel is een feit. Meubels kopen is zo lastig. Weer een hoop geld kwijt, op marktplaats verkopen blijkt ook weer heel lastig, voor een normale prijs. En ondertussen kunnen we weer opzoek naar een nieuwe én dan weer wekenlang wachten. Met de vraag of dit dan wel goed is. Wordt er echt mismoedig van.
O ik voel met je mee. Dit is me al zo vaak overkomen. Met kleuren op de muur, maar vooral met fauteuils. Mijn man was het toen beu en ik heb 10 jaar tegen een lelijke kleur fauteuil aangekeken. Nu hebben we sinds een klein half jaar een andere
Succes met de keuze want het valt niet mee.
Wieder
21-05-2023 om 08:11
Moeder een beetje opvoeden! Vroeger was het hun huis, hun regels, nu is het jouw huis, jouw regels 😉
Regendrup.
21-05-2023 om 08:13
Herfstappeltaart schreef op 21-05-2023 om 07:58:
[..]
O ik voel met je mee. Dit is me al zo vaak overkomen. Met kleuren op de muur, maar vooral met fauteuils. Mijn man was het toen beu en ik heb 10 jaar tegen een lelijke kleur fauteuil aangekeken. Nu hebben we sinds een klein half jaar een andere
![]()
Succes met de keuze want het valt niet mee.
Nou echt dit! Nu gaat het om zitcomfort. En dan zul je denken "dat had je in de winkel toch kunnen testen". Maar nee. Stoel zit echt heel anders en bevalt gewoon niet. Nu zitten we er mee.
Zoveel geld verspild inmiddels. (En tijd/energie/humeur...)
Treurniet
21-05-2023 om 08:27
Regendrup. schreef op 21-05-2023 om 08:13:
[..]
Nou echt dit! Nu gaat het om zitcomfort. En dan zul je denken "dat had je in de winkel toch kunnen testen". Maar nee. Stoel zit echt heel anders en bevalt gewoon niet. Nu zitten we er mee.
![]()
Hetzelfde gedoe met een matras.
De bank die ziet er niet uit dankzij poeslief, maar hij zit nog best.
Herfstappeltaart
21-05-2023 om 08:43
[..]
![]()
Nog een klein lichtpuntje voor je misschien: in de winkel heeft iedereen er in gezeten. Soms is het zitcomfort na een paar maanden gebruiken thuis een stuk beter.
Dolfje
21-05-2023 om 08:55
Treurniet schreef op 21-05-2023 om 08:27:
[..]
Hetzelfde gedoe met een matras.
Wij met hoofdkussens. Denk dat we in de laatste 10 jaar meer kussens hebben gekocht dan in heel mijn leven.
Yumi
21-05-2023 om 09:18
[..]
![]()
Mijn nieuwe bank zit ook niet, in de winkel uittesten werkt bij mij niet.... na in de zoveelste meubelwinkel te hebben rondgelopen, zit alles lekker. De volgende bank koop ik bij een online winkel waar je 30 dagen de meubels mag retoursturen.