Huiskamer
Yumi
19-05-2023 om 22:46
Nou
Laatste aflevering Flikken Maastricht en het gevoel van, was dat het?
Het 17de begon super ongeloofwaardig met Tygo Gernandt als Eddie, die al 2 seizoenen lang Eva en Wolf het leven zuur maakten, en vorig seizoen echt morsdood moest zijn omdat hij met 3 schotwonden in een ravijn donderde...maar nee hoor, Tygo kan wel tegen een stootje🤔 Niet, die dacht waarschijnlijk laat dit maar aan een ander over en opperde privé omstandigheden, en liet Ruud Smulders opdraven als Eddie
Verstandig van Tycho maar voor de kijker
Kortom, zo jammer geniet al jaren van deze serie
Voor iemand die de serie niet kent, wartaal
maar ik moest het ff kwijt!
Netherfield
20-05-2023 om 00:09
Yumi schreef op 19-05-2023 om 21:50:
[..]
Netherfield, je begrijpt hopelijk wel, dat ik bij elke post van jou... vanaf nu een bepaald beeld binnen krijg?
![]()
Happy to be of service! Het lijkt me gewoon erg leuk om te doen, krankzinnig gillend in zo’n video 😉
Mama-Inge
20-05-2023 om 06:06
Yumi schreef op 19-05-2023 om 22:46:
Nou
Laatste aflevering Flikken Maastricht en het gevoel van, was dat het?
Het 17de begon super ongeloofwaardig met Tygo Gernandt als Eddie, die al 2 seizoenen lang Eva en Wolf het leven zuur maakten, en vorig seizoen echt morsdood moest zijn omdat hij met 3 schotwonden in een ravijn donderde...maar nee hoor, Tygo kan wel tegen een stootje🤔 Niet, die dacht waarschijnlijk laat dit maar aan een ander over en opperde privé omstandigheden, en liet Ruud Smulders opdraven als Eddie![]()
Verstandig van Tycho maar voor de kijker![]()
Kortom, zo jammer geniet al jaren van deze serie![]()
Voor iemand die de serie niet kent, wartaalmaar ik moest het ff kwijt!
Ik kijk ook en vind dat hele verhaal rond Eddie ook ongeloofwaardig. Nadat hij van dat ravijn hadden ze hem gewoon dood moeten laten gaan, einde van dat verhaal
Saga
20-05-2023 om 07:33
Aan een man uit mijn team die gisterenavond in een algemene app-groep (waar meerdere stafleden in zitten) een vraag stelde over een specifieke activiteit binnen mijn team ('goh, hoe laat begint eigenlijk ...'). Ik voelde me een beetje te kakken gezet, alsof hij wilde insinueren dat ik die info niet in de team-app had gedeeld, want waarom niet gewoon een pm naar mij of in de team-app?
Helaas voor hem kwamen 2 van de teamleden meteen met gekopieerde berichten uit onze team-app op de proppen, waardoor bleek dat ik wel degelijk alle info had gedeeld en werd pijnlijk duidelijk dat hij hier zelf dus over heen had gelezen oid. Dus eigenlijk was het ook wel grappig achteraf.
SuzyQFive
20-05-2023 om 09:54
De belastingdienst… Ik zou binnen een week na dagtekening mijn geld terugkrijgen maar we zitten al ruim over die week heen.
UWV omdat ze er zelf ook niets meer van snappen. Ik heb een IVA, maar daarbij heb ik een klein beetje betaald werk gedaan. Dat ging niet meer dus daar mij afgemeld, dat werd rechtswege een ziekmelding. Nu krijg ik daar dan weer een ziektewetuitkering over die ze dan weer verrekenen met mijn IVA en het is onduidelijk of ik dan voor dat schijtbeetje extra uren dan toch weer een extra keuring moet terwijl ik daarvan ben vrijgesteld 🤷🏼♀️.
Het IMG omdat de schade-afhandeling ineens zo traag loopt als dikke stront in een trechter… Ik wil wel graag weer behang aan de muur…
Dolfje
20-05-2023 om 09:55
rooiekater schreef op 19-05-2023 om 22:38:
#€^@#€ darmen
geen idee wat ik verkeerd heb gegeten.
Hier ook zo al komt het bij mij door uit eten donderdag en bier denk ik. Gisteren overdag ging het weer maar tegen de tijd dat ik wilde slapen ineens veel krampen.
Treurniet
20-05-2023 om 10:12
Ik heb vanmiddag een borrel, maar nou heb ik er geen zin in. Het is wat met die overgang.
Loulou39
20-05-2023 om 11:18
Treurniet schreef op 20-05-2023 om 10:12:
Ik heb vanmiddag een borrel, maar nou heb ik er geen zin in. Het is wat met die overgang.
Meestal is het dan juist gezellig 😁🤞🏼
HAHA!wait..what
20-05-2023 om 12:11
Het klinkt misschien stom maar ik erger me er soms zó erg aan dat mijn man zo sociaal is.
Even iets doen, kan daardoor bijna niet. Hij maakt altijd met iedereen een praatje.. Als we samen de hond uitlaten kan hij ook meerdere keren minutenlang met bekenden praten.
Ik ben dus totáál niet zo, ik vind hoi zeggen prima maar vaak blijft het daar ook bij wat mij betreft 😅
Lollypopje
20-05-2023 om 12:28
Pffff ik moet echt elk half uur naar de wc, normale hoeveelheden dus geen blaasontsteking, echt dat wordt wat als ik vanmiddag bij de masseuse lig 😳😂 Je zou toch denken dat ik op een gegeven moment gewoon leeg ben 
Mama-Inge
20-05-2023 om 16:21
aan man.
We gaan straks de bbq aan zetten
En nu heeft hij in zijn hoofd gehaald dat de partytent opgezet moet worden
En dat moet dan ook nu
Koettie
20-05-2023 om 17:16
Zou tot een uur of twaalf op mn nichtje van drie passen en werd door omstandigheden vier uur. Vind haar heel leuk maar echt niet een hele dag.
HAHA!wait..what
20-05-2023 om 17:18
Koettie schreef op 20-05-2023 om 17:16:
Zou tot een uur of twaalf op mn nichtje van drie passen en werd door omstandigheden vier uur. Vind haar heel leuk maar echt niet een hele dag.
Oei ja, pittig! Daar zou ik ook niet blij van worden als je je daar niet op ingesteld hebt..
geen idee wat ik verkeerd heb gegeten.