Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 17-05-2023 om 08:37:

Gisteren Rutger en de nationalisten gekeken. Wat wonen er nare enge mensen in Nederland. Me geërgerd aan de gaskamerontkenner, de man die zegt dat Nederland voor Nederlanders is en de SGP-er die vindt dat vrouwen thuis bij de kinderen horen. Kunnen we niet beter al die engerds het land uit schoppen?

Op een eilandje zetten en zoek het maar uit.

Het zijn hier weer afleveringen van "Goede Nachten, Slechte Nachten" en vannacht was weer extreem bagger, dus ik sleep me maar weer door de dag heen 😒
Moet eigenlijk volgende week naar de tandarts, maar ik ga verplaatsen. Want als dit zo blijft en ik heb dan weer zo'n nacht, ben ik echt niet instaat om te gaan.

Aan de mode en aan mezelf. Ik ben meer dan 10 kilo afgevallen en ik mag van mezelf nieuwe kleren kopen maar ik vind gewoon niks leuks van wat er in de winkels hangt. Wat ik zoek weet ik niet maar wat er nu hangt is het niet. 

Oh en we hebben zaterdag een festival en ik weet niet wat ik aan moet trekken. Ook zoiets. En het stomme is dat als ik er eenmaal ben ik weet dat ik helemaal niet meer met mijn outfit bezig ben. Waarom dan nog op mijn leeftijd (48) zo lopen te miepen…

ik ga zo maar eens wat frustratie eruit sporten 

Dolfje schreef op 17-05-2023 om 14:20:

Oh en we hebben zaterdag een festival en ik weet niet wat ik aan moet trekken. Ook zoiets. En het stomme is dat als ik er eenmaal ben ik weet dat ik helemaal niet meer met mijn outfit bezig ben. Waarom dan nog op mijn leeftijd (48) zo lopen te miepen…

ik ga zo maar eens wat frustratie eruit sporten

Dat heb ik ook , en ik ben ook al 52

Afgelopen zondag naar musical geweest in een zwarte kanten jurk. Eerst zorgen dat er bij vertrek geen witte kattenharen op zaten  Daarna bleek bij aankomst theater dat er een eczeem plek zat in mijn decollete 😫

Treurniet schreef op 17-05-2023 om 14:25:

[..]

Dat heb ik ook , en ik ben ook al 52

Oooh ik dacht dat het over zou gaan dat gevoel  

aan dat mens wat hierboven woont. Dadelijk komt iemand iets ophalen en omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil, had ik het alvast buiten gezet omdat ik ging klussen en schoonmaken in mijn nieuwe woning en ik wist niet of ik op tijd terug zou zijn. Maar nee, ik moest mijn troep opruimen want het belemmert haar uitzicht.  Schei uit hoor, vanaf haar balkon kun je het niet eens zien.

Regendrup. schreef op 17-05-2023 om 08:37:

[..]

Ze is 4.5

Hier zou ik ook graag haar in bed nemen, maar ze slaapt sowieso altijd heel onrustig dus ivm zwangerschap nu geen optie aangezien ze veel schopt.

Als ze eenmaal in een aanval schiet, kunnen we helemaal niks meer voor haar betekenen.

Mocht je nog tips hebben, ik sta open voor alles haha.

Eerste waar ik dan aan denk is partner inschakelen, maar misschien zijn er daar praktische bezwaren voor. 
Hoop in ieder geval dat het tijdelijk van aard is en veel geluk met de zwangerschap.

asociale automobilisten 
Meerdere incidenten deze week
Met als toppunt 1 die ons tegemoet kwam en aan het inhalen was, dat wij op de rem stonden en echt dachten dat hij frontaal op ons zou botsen 

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 14:38:

aan dat mens wat hierboven woont. Dadelijk komt iemand iets ophalen en omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil, had ik het alvast buiten gezet omdat ik ging klussen en schoonmaken in mijn nieuwe woning en ik wist niet of ik op tijd terug zou zijn. Maar nee, ik moest mijn troep opruimen want het belemmert haar uitzicht. Schei uit hoor, vanaf haar balkon kun je het niet eens zien.

Dat is echt zeuren om het zeuren van dat mens.

Afgelopen nacht maar 3 uur geslapen en val nu bijna in slaap 😴 zometeen kind even afzetten bij zijn sport en een uurtje met de hond wandelen in het bos! Hopelijk helpt dat me om wat langer wakker te blijven 😅

de eigenaren van mijn favoriete brillenwinkel vertelde dat ze de winkel hebben verkocht per 1 juli

Vreselijk jammer!!!

Moirmel schreef op 17-05-2023 om 15:28:

[..]

Eerste waar ik dan aan denk is partner inschakelen, maar misschien zijn er daar praktische bezwaren voor.
Hoop in ieder geval dat het tijdelijk van aard is en veel geluk met de zwangerschap.

Ja dat is uiteraard inderdaad wat we proberen normaal gezien. Helaas is partner op dit moment fysiek ook even uitgeschakeld. 

Maar komt vast goed. Heb even wat in huis gehaald van Valdispert, al geeft het maar gewoon even een rustgevoel voor haar. En mocht het ook nog positief werken op het slapen is dit alleen maar mooi meegenomen. 

Broodjebrie schreef op 17-05-2023 om 14:38:

aan dat mens wat hierboven woont. Dadelijk komt iemand iets ophalen en omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil, had ik het alvast buiten gezet omdat ik ging klussen en schoonmaken in mijn nieuwe woning en ik wist niet of ik op tijd terug zou zijn. Maar nee, ik moest mijn troep opruimen want het belemmert haar uitzicht. Schei uit hoor, vanaf haar balkon kun je het niet eens zien.

ik zou het lekker laten staan dan kijkt ze maar de andere kant op 

giphy.gif?cid=6c09b95293c9cb9be8f91cf63090ddc25bdf954e8aa54300&ep=v1_internal_gifs_gifId&rid=giphy.gif&ct=g

mijn ergernis voor vandaag: 

bakfietsen!!! 
de klote wind 
stomme pubers in de bios die hun klep niet houden

Ik erger mij vandaag aan mijzelf. Ik had besloten om koolhydraatarm te gaan eten. Schijnt goed te zijn voor de hormoonbalans en de overtollige kilo's. Heb nu dus al 3 dagen honger omdat de gerechten net niet zijn wat ik lekker vind dus dan eet ik veel te weinig. En door de honger word ik weer chagrijnig. 
Gelukkig nu weekend en voor aankomende dagen gerechten gekozen waarvan ik zeker weet dat ik ze wel lust (maar ook meer tijd kosten). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.