Huiskamer
stokstaart
16-05-2023 om 18:02
Dat ga ik na het weekend doen als ik me dan nog zo slecht voel. Thnx. Ik had vanmiddag verhoging met paracetamol op.
Broodjebrie
16-05-2023 om 18:04
stokstaart schreef op 16-05-2023 om 18:02:
Dat ga ik na het weekend doen als ik me dan nog zo slecht voel. Thnx. Ik had vanmiddag verhoging met paracetamol op.
Heel verstandig, echt aan jezelf denken hoor
stokstaart
16-05-2023 om 18:34
ja dank je. Ik heb een hekel aan ziek melden en dan gaat in mn hoofd spoken dat ik ook zo lang ziek geweest ben met long covid. Alsof ik nu dus nooit meer ziek mag zijn.
Nickske
16-05-2023 om 18:47
Vandaag heb ik me helaas geërgerd aan de buurkinderen... de ene (puber) die zo hoog op de (tegen de schutting staande) trampoline springt, dat hij zo bij ons op de stoep én binnenkijkt. De andere (peuter) die over de schutting probeert te klimmen en dan herhaaldelijk tegen partner roept...
Maar eigenlijk erger ik me vooral aan hun ouders. Die dit allemaal maar prima vinden en met wie geen normaal gesprek te voeren is hierover (lees; dan gaat buurman flink schelden, en daar heb ik dan weer geen zin in).
Broodjebrie
16-05-2023 om 19:46
stokstaart schreef op 16-05-2023 om 18:34:
ja dank je. Ik heb een hekel aan ziek melden en dan gaat in mn hoofd spoken dat ik ook zo lang ziek geweest ben met long covid. Alsof ik nu dus nooit meer ziek mag zijn.
![]()
Ach
Ik snap je, ik meld me ook niet snel ziek.
Koettie
16-05-2023 om 20:05
De vaatwasser is stuk. Mega balen want haat afwassen maar vriend doet echt alsof het lot van de wereld ervanaf hangt. Heel dramatisch om weinig.
SuzyQFive
16-05-2023 om 20:25
Ik had toch zo’n rare migraine-aanval vandaag… Net toen ik gewoon lekkere andere plannen had 😏. Ik had van de week gewoon niet moeten verkondigen dat ik sinds mijn eierstokken eruit zijn nog maar weinig migraine heb.
Auwereel
16-05-2023 om 21:41
Aan de touchpad op mijn laptop. Ik denk dat ik 'm maar uitschakel en gewoon altijd een losse muis gebruik. Als ik typ, kom ik per ongeluk op de touchpad en schiet mijn cursor ongewild alle kanten op en wil ik de touchpad gebruiken zoals-ie bedoelt is, dan krijg ik niet voor elkaar wat ik wil. De touchpad en ik, dat is geen gelukkige combinatie.
Dees!
17-05-2023 om 00:32
stokstaart schreef op 16-05-2023 om 16:07:
Ergeren is een te klein woord. Ik heb bijna acuut mijn ontslag ingediend, zo kwaad was ik.
Sinds kort heb ik flink oorproblemen en moet volgende week op een spoedplek naar de oorarts maar er is personeelsgebrek. Of ik niet op een andere dag kan gaan. Nee, ze hebben me er tussen gepropt. Oh. Nou. Dan kijk ik of er iemand met je dag kan ruilen, dan ben je gewoon vrij die dag en werk je op een andere dag die week, je hebt al een aantal afspraken gehad onder werktijd.Ik heb nog gezegd dat ik hier ook niet om gevraagd heb en ben boos weg gelopen. Kreeg er nog een 'dankjewel' achteraan van de teamleider.
Ik kan me ook ziek melden, ben er beroerd genoeg voor maar dat wil ik dan ook niet.
Laat me raden… je werkt in de zorg?
stokstaart
17-05-2023 om 06:17
klopt. Maar mijn teamleider is een zakenmannetje geweest en benaderd dit dus ook op die manier. Betrokkenheid is niet een woord wat bij me opkomt als ik aan de tl denk
Regendrup.
17-05-2023 om 06:25
Ben alweer vanaf 5 uur in de ochtend bezig met dochter. Night terror aanvallen die ze eerst rond 23 uur had, zijn nu al een paar dagen rond 5 uur.
Ik. Ben. Kapot.
Zelf bijna 20 weken zwanger zijn helpt niet echt.
Moirmel
17-05-2023 om 08:17
@Regendrup:
Sterkte. Kun je een idee geven hoe oud ze is?
Toen stiefzoon ze had rond zijn 4 à 5 jaar, namen we hem altijd bij ons in bed, zodat we toch nog wat konden slapen.
Regendrup.
17-05-2023 om 08:37
Moirmel schreef op 17-05-2023 om 08:17:
@Regendrup:
Sterkte. Kun je een idee geven hoe oud ze is?
Toen stiefzoon ze had rond zijn 4 à 5 jaar, namen we hem altijd bij ons in bed, zodat we toch nog wat konden slapen.
Ze is 4.5
Hier zou ik ook graag haar in bed nemen, maar ze slaapt sowieso altijd heel onrustig dus ivm zwangerschap nu geen optie aangezien ze veel schopt.
Als ze eenmaal in een aanval schiet, kunnen we helemaal niks meer voor haar betekenen.
Mocht je nog tips hebben, ik sta open voor alles haha.
Netherfield
17-05-2023 om 08:37
Gisteren Rutger en de nationalisten gekeken. Wat wonen er nare enge mensen in Nederland. Me geërgerd aan de gaskamerontkenner, de man die zegt dat Nederland voor Nederlanders is en de SGP-er die vindt dat vrouwen thuis bij de kinderen horen. Kunnen we niet beter al die engerds het land uit schoppen?
Ik heb nog gezegd dat ik hier ook niet om gevraagd heb en ben boos weg gelopen. Kreeg er nog een 'dankjewel' achteraan van de teamleider.