Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik nu om kwart voor zes wakker was en met geen mogelijkheid meer in slaap kwam.

Herfstappeltaart schreef op 13-05-2023 om 06:30:

Dat ik nu om kwart voor zes wakker was en met geen mogelijkheid meer in slaap kwam.

Hier nog één… bedankt buren 😩

Klote herrie motoren 
Ik snap dat het fijn is om met dit mooie weer een ritje te maken, maar doe dat ajb op een voertuig die een normaal geluid maakt!

Yumi schreef op 12-05-2023 om 23:13:

[..]

Ja ik heb hetzelfde, fijn dat je er op terugkomt ik heb toen geen foto laten maken. Ik lees met verbazing dat jou fysio echo's maakt.

Om ontopic te blijven ik erger me al een hele tijd aan mijn fysio waar ik al veel te lang kom, en die altijd hetzelfde riedeltje afwerkt.... wat inmiddels al jaren geleden bewezen heeft niet te werken. Bovenstaande versterkt mijn gevoel dat ik echt op zoek moet naar een andere. Bedankt HAHA!wait

Ah, graag gedaan! Is de jouwe wat ouder toevallig? 

In de praktijk waar ik kom werkt een aardig jong team, volgen veel cursussen e.d.. Mijn therapeut is de enige die een echo kan/mag maken.. Dus het gebeurt regelmatig dat een collega vraagt of hij even een echo kan maken als ze het niet vertrouwen. Op die manier zijn er al best veel breukjes e.d. ontdekt

Veel succes met je zoektocht naar een nieuwe! Het is zo belangrijk dat het goed klikt en je vertrouwen in diegene hebt..

Ik erger me aan mijn eeuwige inpakstress. Want mijn chaotische zelf vergeet altijd wel iets. Ondanks inpaklijst. 

Aan mezelf, ben veel te wakker. En ik heb pijn dus slapen is veel fijner dan weer uren wakker zijn. Reden van irritatie, ik heb slaapmedicatie en die was ik vergeten gisterenavond, eigen schuld dus.

Heel slecht, zal wel hormonaal zijn, maar ik erger me aan mijn slapende man. Of eigenlijk: aan de dingen die hij doet in zijn slaap. De hele slaapkamer ruikt naar zijn morning breath omdat hij met zijn mond open slaapt (neus dicht ivm allergieën). Liefst in mijn richting reutelen ook nog... Meestal lukt het me wel om hem om te draaien, maar dan nog stinkt de kamer, ondanks dat raam en deur open staan. 

Daarnaast ligt hij graag op het randje van zijn kussen, waardoor hij het hele stuk waar hij niet op ligt, tegen mijn kussen aan schuift. Ik wil graag wat ruimte naast mijn kussen om mijn handen/polsen plat neer te kunnen leggen (ivm tijdelijk carpaal tunnelsyndroom), maar dat gaat  dus niet. Ik schuif mijn kussen dus steeds verder van hem af om toch ruimte te creëren, maar dan komt hij weer extra naar me toe   

Oh en wij zijn altijd van lichamelijk contact, bijvoorbeeld een voet tegen een been, maar hij is momenteel telkens zo warm dat ik het maar vervelend en plakkerig vind.

Normaal kunnen we prima samen slapen en het is verder de beste man die ik kon kiezen, dus ik neem aan dat ik gewoon tijdelijk overgevoelig ben, maar jemig... Ik ga wel gewoon opstaan dan. Beter dan nog een poos naast hem liggen ergeren. 

Soms ( of altijd) apart slapen kan heel goed zijn voor iedereen, ook voor je relatie maar helemaal voor je gezondheid.

LiefsteFeetje schreef op 13-05-2023 om 09:04:

Soms ( of altijd) apart slapen kan heel goed zijn voor iedereen, ook voor je relatie maar helemaal voor je gezondheid.

Ja, normaal slapen we prima samen, ik wil nu ook niet apart slapen. Bed staat nu ook op klossen, logeerbed is naar zolder om plaats te maken voor de kinderkamer, dus er is niet echt een andere plek. Denk dat ik hem ook pijn doe als ik hem uit bed verban. En ach, als hij wakker is, heeft hij wel z'n mond dicht en knuffelen we wel, dat zou ik absoluut niet willen missen

Ik had gisteren dat laatste glas wijn niet moeten nemen. Ben ik ook helemaal niet meer gewend. 
Gaat een lange, zware dag worden. 

Aanbiedingen  die geen aanbieding  zijn, het is zó opletten
Een reep Milka chocolade  van 270 gram voor 2,75 in de aanbieding.  Terwijl 3 repen van elk 100 gram  0,76 cent per stuk zijn... dat is dan dus én 30 gram meer én bijna 50 cent goedkoper. Wat een belazerij steeds in de supermarkt  zeg, je zult maar niet zo oplettend zijn!

lientje69 schreef op 13-05-2023 om 09:38:

Aanbiedingen die geen aanbieding zijn, het is zó opletten
Een reep Milka chocolade van 270 gram voor 2,75 in de aanbieding. Terwijl 3 repen van elk 100 gram 0,76 cent per stuk zijn... dat is dan dus én 30 gram meer én bijna 50 cent goedkoper. Wat een belazerij steeds in de supermarkt zeg, je zult maar niet zo oplettend zijn!

Ja! Dit valt me ook steeds vaker op! 

lientje69 schreef op 13-05-2023 om 09:38:

Aanbiedingen die geen aanbieding zijn, het is zó opletten
Een reep Milka chocolade van 270 gram voor 2,75 in de aanbieding. Terwijl 3 repen van elk 100 gram 0,76 cent per stuk zijn... dat is dan dus én 30 gram meer én bijna 50 cent goedkoper. Wat een belazerij steeds in de supermarkt zeg, je zult maar niet zo oplettend zijn!

En van de redenen dat ik altijd mijn telefoon meeneem als ik boodschappen ga doen. Kan ik de rekenmachine gebruiken om na te rekenen of de aanbiedingen echt voordelig zijn. 

Vond de karavan cevitam zo duur geworden, wilde overgaan op huismerk maar die hebben blokken met een andere inhoud.  Toen ik de prijs omrekende naar liter aangemaakt product scheelde het zo weinig dat ik toch maar bij karavan blijf.  Dat is wel lekkerder en voor die paar cent per glas is huismerk geen besparing die zouden aan de dijk zet. 

Ik fiets alvast naar de camping! Ja hoor schat, zoek ik alles wel bij elkaar en pak ik alles wel in… grrrrrrrrrrr. Ik hoef geen goede raad etc. Moest het alleen ff kwijt. 

afrodite05 schreef op 13-05-2023 om 09:03:

Heel slecht, zal wel hormonaal zijn, maar ik erger me aan mijn slapende man. Of eigenlijk: aan de dingen die hij doet in zijn slaap. De hele slaapkamer ruikt naar zijn morning breath omdat hij met zijn mond open slaapt (neus dicht ivm allergieën). Liefst in mijn richting reutelen ook nog... Meestal lukt het me wel om hem om te draaien, maar dan nog stinkt de kamer, ondanks dat raam en deur open staan.

Daarnaast ligt hij graag op het randje van zijn kussen, waardoor hij het hele stuk waar hij niet op ligt, tegen mijn kussen aan schuift. Ik wil graag wat ruimte naast mijn kussen om mijn handen/polsen plat neer te kunnen leggen (ivm tijdelijk carpaal tunnelsyndroom), maar dat gaat dus niet. Ik schuif mijn kussen dus steeds verder van hem af om toch ruimte te creëren, maar dan komt hij weer extra naar me toe

Oh en wij zijn altijd van lichamelijk contact, bijvoorbeeld een voet tegen een been, maar hij is momenteel telkens zo warm dat ik het maar vervelend en plakkerig vind.

Normaal kunnen we prima samen slapen en het is verder de beste man die ik kon kiezen, dus ik neem aan dat ik gewoon tijdelijk overgevoelig ben, maar jemig... Ik ga wel gewoon opstaan dan. Beter dan nog een poos naast hem liggen ergeren.

Oh dat had ik ook altijd heel erg tijdens mijn zwangerschappen 😅. 
Ik ging dan wel eens andersom in bed liggen. Dus hoofd bij het voeteneinde. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.