Huiskamer
Treurniet
11-05-2023 om 19:14
Wobbelkont schreef op 10-05-2023 om 21:30:
Vergeet ik één keer m’n helm op te doen (& dus mee te nemen), kom ik politie tegen (je ziet ze verder nooit) én krijg ik een boete.. Weer een fijne samenloop van omstandigheden dit. Klote helmplicht!
Balen!
Mensen die teveel praten en van zoveel mogelijk herrie houden. Maar weinig mensen die weten dat stilte de basis is van alles en die stilte ook weten te waarderen!
LilBub
11-05-2023 om 19:20
Aan de zoveelste regenbui op m'n hoofd. Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen maar na voor de 250ste keer dit jaar nat te zijn geregend... 
Poezie
11-05-2023 om 19:55
LilBub schreef op 11-05-2023 om 19:20:
Aan de zoveelste regenbui op m'n hoofd. Ik weet dat ik er niets aan kan veranderen maar na voor de 250ste keer dit jaar nat te zijn geregend...
Dit inderdaad. Ik heb een week vrij en wil lekker bezig in mijn tuin. Lekker dan, met al die buien op je kop
anomarie
11-05-2023 om 22:15
ik baal van de jeugdteammedewerker. Het is duidelijk dat ons kind hulpverlening nodig heeft. En ja het klopt dat de school behoorlijk wat steken heeft laten vallen, waardoor er nu een vervanger voor onderwijs gezocht moet worden. Maar om nu heel hard te roepen dat de school dan maar de behandelplek moet betalen en het conflict over onze rug uit te vechten… zoek het ff samen uit en zorg dat er hulp komt! Dat is je taak!
Moirmel
12-05-2023 om 00:53
Aan mezelf.
Deze week begonnen aan nieuwe baan. Dag 1 verliep goed, dag 2 begon ik me te vervelen, dag 3 was het de uren aftellen en vandaag kon ik me niet motiveren om nog te gaan.
Eenvoudig werk voor de overheid: 35 vakantiedagen, 14 feestdagen, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, ...; en ik geef het zo op.
Morgen afspraak met mijn psychiater, begrijp niet waarom het voor mij zo moeilijk is om zelfs zo'n simpele job vol te houden.
HAHA!wait..what
12-05-2023 om 09:36
Wat vervelend Moirmel! Heb je je werk nu opgezegd?
Ik erger me al de hele week aan mijn oor. Ik hoor ineens slecht aan 1 oor, heel dof komt alles binnen. Toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts, kan er vanmiddag terecht. Voelt niet fijn dit ![]()
Netherfield
12-05-2023 om 09:52
Ik heb ruzie met puber want ik heb haar broek in de wasmachine gestopt die zij vandaag nog een keer aan wilde. Hij lag op de grond in de badkamer…
Dolfje
12-05-2023 om 10:14
Netherfield schreef op 12-05-2023 om 09:52:
Ik heb ruzie met puber want ik heb haar broek in de wasmachine gestopt die zij vandaag nog een keer aan wilde. Hij lag op de grond in de badkamer…
Hahaha hoe kun je zoiets nou doen?
HAHA!wait..what
12-05-2023 om 18:05
HAHA!wait..what schreef op 02-05-2023 om 21:37:
Ik heb vorig zomer mijn voet/grote teen gekneusd (of wat het ook was, dubbel geklapt in ieder geval).. Grote teen is sindsdien altijd een beetje gevoelig gebleven maar doet nu sinds een paar dagen echt veel pijn ineens weer
![]()
En waarom?
Ik quote mezelf maar even, want ik ben bij de fysio geweest en zal nog even een update geven. Yumi (geloof dat jij hetzelfde had toch?), mijn fysio heeft even een echo gemaakt en is er van overtuigd dat ik m'n grote teen toen gebroken heb gehad, gezien de rare lijn. Waarschijnlijk is het nu een kwestie van irritatie dus..
Ik weet niet of jij toen een foto hebt laten maken? (ik niet namelijk) maar het zal zoiets kunnen zijn..? Evt een spalkje van de podoloog zal kunnen helpen op zulke momenten in ieder geval 
Bailey26
12-05-2023 om 18:16
Netherfield schreef op 12-05-2023 om 09:52:
Ja jeetje dat doe je toch ook niet. Een beetje kleding van de grond rapen omdat het daar als vuil ligt en dan ook nog wassen.
Ik erger mij aan de mieren die er weer een zooitje van maken in de voortuin. Ga lekker tussen de planten wonen ofzo.
Evaluna
12-05-2023 om 22:59
Ik erger me een beetje aan vriend die de hele dag geen appje stuurt. Weet dat hij werkte en een feestje daarna, maar een klein appje kan toch wel.
En ik erger me ook aan mezelf, ik zou willen dat ik bovenstaande niet zo belangrijk vond.
Yumi
12-05-2023 om 23:13
HAHA!wait..what schreef op 12-05-2023 om 18:05:
[..]
Ik quote mezelf maar even, want ik ben bij de fysio geweest en zal nog even een update geven. Yumi (geloof dat jij hetzelfde had toch?), mijn fysio heeft even een echo gemaakt en is er van overtuigd dat ik m'n grote teen toen gebroken heb gehad, gezien de rare lijn. Waarschijnlijk is het nu een kwestie van irritatie dus..
Ik weet niet of jij toen een foto hebt laten maken? (ik niet namelijk) maar het zal zoiets kunnen zijn..? Evt een spalkje van de podoloog zal kunnen helpen op zulke momenten in ieder geval
Ja ik heb hetzelfde, fijn dat je er op terugkomt ik heb toen geen foto laten maken. Ik lees met verbazing dat jou fysio echo's maakt.
Om ontopic te blijven
ik erger me al een hele tijd aan mijn fysio waar ik al veel te lang kom, en die altijd hetzelfde riedeltje afwerkt.... wat inmiddels al jaren geleden bewezen heeft niet te werken. Bovenstaande versterkt mijn gevoel dat ik echt op zoek moet naar een andere. Bedankt HAHA!wait