Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn apotheek.
Ik had aan mijn HA gevraagd of die kon doorgeven dat mijn medicatie bezorgd moet worden, want ik ben momenteel niet in staat om het op te halen. Krijg ik vervolgens mail dat ik het kan ophalen 🤦

Dus ik bel de apotheek. Krijg ik eerst een verschrikkelijk overprikkelend wachtmuziekje.
Ben ik aan de beurt, wil ik uitleggen dat ik het bezorgd wil hebben en waarom. Nog voor ik het waarom kan uitleggen, krijg ik te horen dat de huisarts dat niet bepaald maar zij aan de hand van hun schema. Dus ik begin uit te leggen, waarom het nodig is dat het bezorgd wordt. Krijg ik eerst commentaar dat ik haar onderbreek. Ja, als zij mij even de kans had gegeven mijn verhaal af te maken. Doos 🤦

Nou uiteindelijk bij de gratiegods zo'n beetje gaat ze het aan de chauffeur meegeven. Zucht...

En nu heb ik het gevoel dat ik elk moment kan beginnen te huilen, omdat ik al de hele dag moe en overprikkeld ben en ik dit soort gezeik er gewoon echt niet bij kan hebben 😒

Lollypopje schreef op 10-05-2023 om 14:30:

Mijn apotheek.
Ik had aan mijn HA gevraagd of die kon doorgeven dat mijn medicatie bezorgd moet worden, want ik ben momenteel niet in staat om het op te halen. Krijg ik vervolgens mail dat ik het kan ophalen 🤦

Dus ik bel de apotheek. Krijg ik eerst een verschrikkelijk overprikkelend wachtmuziekje.
Ben ik aan de beurt, wil ik uitleggen dat ik het bezorgd wil hebben en waarom. Nog voor ik het waarom kan uitleggen, krijg ik te horen dat de huisarts dat niet bepaald maar zij aan de hand van hun schema. Dus ik begin uit te leggen, waarom het nodig is dat het bezorgd wordt. Krijg ik eerst commentaar dat ik haar onderbreek. Ja, als zij mij even de kans had gegeven mijn verhaal af te maken. Doos 🤦

Nou uiteindelijk bij de gratiegods zo'n beetje gaat ze het aan de chauffeur meegeven. Zucht...

En nu heb ik het gevoel dat ik elk moment kan beginnen te huilen, omdat ik al de hele dag moe en overprikkeld ben en ik dit soort gezeik er gewoon echt niet bij kan hebben 😒

Rogue schreef op 10-05-2023 om 13:51:

aan alle moederdag reclames .. ik heb een prima band met mijn moeder maar vind het schijt irritant

Ik ook

Rogue schreef op 10-05-2023 om 13:51:

aan alle moederdag reclames .. ik heb een prima band met mijn moeder maar vind het schijt irritant

Ik ook. 

Ik ben zo moe en dit gore grijze natte weer helpt ook niet mee.

Vergeet ik één keer m’n helm op te doen (& dus mee te nemen), kom ik politie tegen (je ziet ze verder nooit) én krijg ik een boete.. Weer een fijne samenloop van omstandigheden dit. Klote helmplicht!

Dolfje schreef op 10-05-2023 om 15:33:

Ik ben zo moe en dit gore grijze natte weer helpt ook niet mee.

Ik ben ook toe aan een zonnetje ! 🌻

Zo. De plaatselijke kleuterklas zit ook weer in de bus. Geen manieren, niet opstaan voor oudere mensen, luidruchtig.. Zo’n hekel aan!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-05-2023 om 16:16

Wobbelkont schreef op 10-05-2023 om 21:30:

Vergeet ik één keer m’n helm op te doen (& dus mee te nemen), kom ik politie tegen (je ziet ze verder nooit) én krijg ik een boete.. Weer een fijne samenloop van omstandigheden dit. Klote helmplicht!

Tis anders voor je eigen veiligheid hoor... Helmplicht was er niet toen ik een snorscootert had maar ik droeg wel een helm om bovenstaande rede... 

Herfstappeltaart schreef op 10-05-2023 om 14:44:

[..]

Ik ook

Ik ook hoor. Krijg er echt de kriebels van.

Aan mezelf. Heb ik een nieuwe 3d printer, die echt heel erg stil is in vergelijking met mijn oude. Ga ik me ergeren aan de ventilator die best luid is... Waarom kan ik nou nooit gewoon eens tevreden zijn!!!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-05-2023 om 17:05

Niet geërgerd maar vooral verbaasd en boos: 
Kreeg telefoon van collega, dat een vd cliënten gisteravond politie gebeld had en had gedreigd mij en mijn collega neer te steken, want ze kon niets met ons.  
Euh, waarom worden wij persoonlijk niet door politie gebeld, waarom loopt zij nog vrij rond en what the fuck?? 

Wobbelkont schreef op 11-05-2023 om 09:36:

Zo. De plaatselijke kleuterklas zit ook weer in de bus. Geen manieren, niet opstaan voor oudere mensen, luidruchtig.. Zo’n hekel aan!

Echte kleuters of mensen die zich als zodanig gedragen?

Echte kleuters zijn namelijk niet vaardig genoeg om te staan in de bus. Kleuters moeten zitten,  de juf of begeleidende moeders mogen wel staan. Is mij ooit uitgelegd door een buschauffeur tien ik met mijn peuter en kleuter met de bus reisde en ik kleuter liet opstaan voor een oudere dame. Ik had peuter op schoot.

Heb het een en ander bij Amazon gekocht. En natuurlijk moet dat allemaal op verschillende tijden bezorgd worden door verschillende bezorgdiensten maar wel op dezelfde dag. En dan als Amazon zelf er weet niet hoeveel mailtjes over sturen en ook nog eens als bezorgdienst lekker over door spammen. 

Friezinnetje schreef op 11-05-2023 om 17:05:

Niet geërgerd maar vooral verbaasd en boos:
Kreeg telefoon van collega, dat een vd cliënten gisteravond politie gebeld had en had gedreigd mij en mijn collega neer te steken, want ze kon niets met ons.
Euh, waarom worden wij persoonlijk niet door politie gebeld, waarom loopt zij nog vrij rond en what the fuck??

Goh, wat zal jij geschrokken zijn 

Terecht dat je boos bent, dit kan echt niet. Ik zou denk ik contact opnemen met de politie met de vraag waarom ze jou daarover niet bellen, loop je daar niets vermoedend rond   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.