Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 14:54

Ik moet iets terugsturen , tenminste het kan alleen opgehaald worden. Net of ik een vrije dag ga en kan pakken op korte termijn waar ik dan zowat de hele dag uit mijn neus kan gaan zitten vreten wachten tot de koerier er is. Waarom kan ik het niet met Post nl of DHL voor mijn part opsturen?  
Gebeld en ik zou een nieuw ophaalmoment krijgen voor volgende week vrijdag maar uiteraard duurt dat dan ook weer tijden.

Ik mag dit product niet met een acceptgiro betalen? Bied het dan ook niet aan!

SombraOnline schreef op 09-05-2023 om 16:35:

Ik mag dit product niet met een acceptgiro betalen? Bied het dan ook niet aan!

Stom dat ze het nog aan lijken te bieden, want sinds 31 maart zouden bedrijven dat niet meer doen. De acceptgiro verdwijnt: https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/acceptgiro-verdwijnt

hoop dat ik daarmee je ergernis niet groter heb gemaakt. 😇

Doemijdieglazenbol schreef op 09-05-2023 om 16:47:

[..]

Stom dat ze het nog aan lijken te bieden, want sinds 31 maart zouden bedrijven dat niet meer doen. De acceptgiro verdwijnt: https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/acceptgiro-verdwijnt

hoop dat ik daarmee je ergernis niet groter heb gemaakt. 😇

Gelukkig belde het bedrijf, kon met een betaallink gewoon alsnog betalen. Maar gewoon stom dat ze het nog aanbieden dan. Ach, het is nu allemaal goed gekomen!

Ik ergerde me net aan de airco in de bus. Het was gewoon koud!

Mn inwerker op nieuwe werk. Enorm leuke vrouw, klikken goed maar ze is super chaotisch en onhandig met plannen dus veel komt er niet van. Was met haar naar een vergadering buiten de deur en ze moest eerder weg om gaar auto naar de garage te brengen maar dat zei ze pas op het moment van weggaan. Zat ik daar met allemaal onbekende als enige van mijn organisatie. Werk er nog geen maand dus kon weinig melden. Gewoon suf, is met meer dingen. Zegt ze ik ga je zo dit en dit uitleggen, gaat ze koffie halen en is ze 1,5 uur weg omdat ze een patientafspraak had en was ze vergeten. 

Morgen hopelijk even over praten.

Waarom luisteren die medewerkers van de klantenservice niet? Ik leg het per mail en aan de telefoon uit, en zeg erbij als ik de maten neem zoals jullie ze opgeven, dan gaat het mis. Het antwoord, mevrouw wij doen dit dagelijks, wij weten dat allemaal wel hoor. 
Echt ik hoef geen gelijk, maar het past niet 

Dat het lijkt alsof er niet gewerkt wordt in de kuilen die vorige week zijn gegraven om het stroomnet toekomstbestendig te maken. Er staat al meer dan een week een bronbemalingskast  te draaien om te zorgen dat die mannen droog kunnen werken.  Weken dan ook!  Dan kan die klote kast uit!! Ik wordt gek van het geluid in de nacht!!!

Aan de drukkerij: aantal wijzigingen voor de kaartjes doorgegeven, o.a. dat ons adres niet klopte, een aantal punten en komma's moeten anders en we wilden een ander lettertype. Krijgen we een nieuwe proefdruk waar alleen het lettertype bij is aangepast. Dus het adres en die andere "fouten" kloppen nog steeds niet. Pfff, en die man had al onze wijzigingen nota bene opgeschreven. Vermoeiend.

Ik ergerde me aan dochter die besloot niet naar school te gaan. Deels omdat ik niet zie dat het haar zo vermoeid en voor een groot deel omdat ik zo ontzettend toe ben aan een ochtend voor mezelf. Vakantie, werken, ze slapen pas rond 22 uur, even een paar uurtjes niets was zo welkom...
En erger me tegelijkertijd dat ik dochter haar problemen bagatelliseer om zelf alleen te kunnen zijn.

Ergernisje van maandagavond. Jaarvergadering van de VVE. De persoon van de beheermaatschappij die de vergadering voorzat.
Tweeduizend drieëntwintig sprak hij uit als twintig drieëntwintig, op z'n Amerikaans dus. Maar niet consequent. Dat zat zo in mijn irritatiezone dat ik de helft van zijn boodschappen niet ontving... grrr

Aan een collega die hun zeggen zegt ipv zij zeggen. Grrrrrr

aan alle moederdag reclames .. ik heb een prima band met mijn moeder maar vind het schijt irritant 

Rogue schreef op 10-05-2023 om 13:51:

aan alle moederdag reclames .. ik heb een prima band met mijn moeder maar vind het schijt irritant

Ik ook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.